Musavisa 20 - osa 9

  • 2 762
  • 28

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5. Nimeä kuvien yhtyeet: (3p. / oikea)

A) Brother Firetribe
B) Harmaja
C) Kiuas
D) Grave Digger
E) Poisonblack

Kiuas oli helpoin (18) ja Harmaja vaikein (3). Tässäkin joutuu muutaman kohteen kohdalla vähän käyttämään tulkintaa. D-kohdasta hyväksyin myös Graveyardin, Sepulturan ja Bevgravninmikälien.

Huvikseni kysyn, että kelpasiko C-kohtaan vastaukseksi ehdotukseni Rockpile (Wikipedia)? En muistanut Kiuas-nimistä bändiä ja tuntui liian helpolta arvaukselta 3 pisteen arvoiseksi. Juu, en ole tuota Rockpilen ainoaa levyä ainakaan kokonaan kuullut, mutta melko tunnettujen jäsenien ja jonkun Stray Cats-kytköksen kautta nimi oli silti mielessä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huvikseni kysyn, että kelpasiko C-kohtaan vastaukseksi ehdotukseni Rockpile (Wikipedia)? En muistanut Kiuas-nimistä bändiä ja tuntui liian helpolta arvaukselta 3 pisteen arvoiseksi.

Rockpile on kyllä tuttu nimi itsellekin, mutta en hyväksynyt. Kyllä tuo oli sen verran selvästi ja yksiselitteisesti Kiuas, että jos tiesi sellaisen bändin olevan olemassa, niin se olisi pitänyt tulla ekana mieleen (IMO).
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mä olin ihan tosissani Begravningsentreprenörer-yhteen kanssa enkä olisi ollut yhtään ihmeissäni vaikka sitä olisitkin hakenut. Bändistä oheisessa linkissä vähän lisää ja mm. Infernosta taitaa löytyä lisää. YleX | yle.fi
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä olin ihan tosissani Begravningsentreprenörer-yhteen kanssa enkä olisi ollut yhtään ihmeissäni vaikka sitä olisitkin hakenut.

Joo, sen hyväksyinkin (kunhan olin ensin selannut sanakirjaa). Olisin kyllä varmaan hyväksynyt, vaikkei olisi liittynytkään millään tavalla kuvaan. Voi nimittäin pitää jo todellisena urheilusuorituksena, että kirjoittaa noin vaikean nimen oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös