Terskimaheppis pitkästä aikaa! Nyt sattui sopiva kolonen käynnistää palstan kaikkien aikojen kuudestoista musavisa. Saas nähdä, onko visailuttaja vielä vireessä, tai visailijat paikalla.
Systeemi on aiemmista kisoista tuttu: kymmenen osaa, kaikenmaailman lunttaus on kiellettyä ja paras voittaa. Tarkoitus olisi pyörittää skabaa suhteellisen tiiviillä tahdilla, eli ei kannata jäädä miettimään vastauksia päiväkausiksi.
Kysykää jos kysyttävää, mutta pidemmittä puheitta itse asiaan:
1. Kumman debyyttikokopitkä on myynyt Suomessa paremmin: Rasmuksen (ilmestyi vuonna 1996) vai HIMin (1997)?
2. Mikä Bon Jovilla oli ruusuinen, mutta Alice Cooperilla nauloista?
3. Mikä oli Aikakoneen debyyttilevyn nimi? (2p.)
4. Criscuola, Eisen, Frehley ja Witz. Minkä bändin klassinen kokoonpano? (2p.)
5. Omaa sukua Koistinen, myöhemmin Kalaoja. Kuka siis? (2p.)
6. Minkä nimisen duon muodostavat Olivia Merilahti ja Dan Levy? (3p.)
7. Ketkä esittivät Johnny ja June Carter Cashia elokuvassa Walk The Line? (2+2p.)
8. Beyoncélla ja Holly Valancella tyttö oli semmottinen, mutta Killerillä poika. Mimmottinen? (2p.)
9. Mikä yhtye teki cameoroolin Pitkä Kuuma Kesä -leffassa The Hectors -bändinä? (2p.)
10. "Mun mielestä sukan vetäminen munaan on hieno juttu, jotain mitä ylimääräisillä sukilla voi tehdä. Meillä on isot mulkut, joten me olemme oikeat miehet siihen hommaan." Kuka puheli tämmöttistä NME:ssä 1994? (3p.)
KUVA- JA YHDISTELYTEHTÄVÄ (katso liite)
Nimeä kuvien tyttelit ja laita heidät ikäjärjestykseen aloittaen nuorimmasta: (1+1p./oikea)
A)
B)
C)
D)
Systeemi on aiemmista kisoista tuttu: kymmenen osaa, kaikenmaailman lunttaus on kiellettyä ja paras voittaa. Tarkoitus olisi pyörittää skabaa suhteellisen tiiviillä tahdilla, eli ei kannata jäädä miettimään vastauksia päiväkausiksi.
Kysykää jos kysyttävää, mutta pidemmittä puheitta itse asiaan:
1. Kumman debyyttikokopitkä on myynyt Suomessa paremmin: Rasmuksen (ilmestyi vuonna 1996) vai HIMin (1997)?
2. Mikä Bon Jovilla oli ruusuinen, mutta Alice Cooperilla nauloista?
3. Mikä oli Aikakoneen debyyttilevyn nimi? (2p.)
4. Criscuola, Eisen, Frehley ja Witz. Minkä bändin klassinen kokoonpano? (2p.)
5. Omaa sukua Koistinen, myöhemmin Kalaoja. Kuka siis? (2p.)
6. Minkä nimisen duon muodostavat Olivia Merilahti ja Dan Levy? (3p.)
7. Ketkä esittivät Johnny ja June Carter Cashia elokuvassa Walk The Line? (2+2p.)
8. Beyoncélla ja Holly Valancella tyttö oli semmottinen, mutta Killerillä poika. Mimmottinen? (2p.)
9. Mikä yhtye teki cameoroolin Pitkä Kuuma Kesä -leffassa The Hectors -bändinä? (2p.)
10. "Mun mielestä sukan vetäminen munaan on hieno juttu, jotain mitä ylimääräisillä sukilla voi tehdä. Meillä on isot mulkut, joten me olemme oikeat miehet siihen hommaan." Kuka puheli tämmöttistä NME:ssä 1994? (3p.)
KUVA- JA YHDISTELYTEHTÄVÄ (katso liite)
Nimeä kuvien tyttelit ja laita heidät ikäjärjestykseen aloittaen nuorimmasta: (1+1p./oikea)
A)
B)
C)
D)