Jaaha, kyllähän noita kortteja löytyy... Ja paljon muutakin. Tiedättehän te naisten lompakot ja käsilaukut (jälkimmäisen sisältöä en uskalla edes käydä läpi...)
Mutta siis, lompakosta löytyy:
- 3:n eri pankin maksukortit. (Jep, tilejä pitää haalia joka pankista, seuraavaksi Nordeaan... Tai sitten ei.)
- Ykkösbonus-kortti. (SIWA - Yllättävän lähellä, eli n. 70 metrin päässä)
- S-Etukortti. (Prismakin tästä kylästä löytyy...)
- Plussa-kortti (No, K-kauppa on, mutta Anttilaan on jo matkaa)
- Hesburger-bonuskortti. (Tuollahan ei nyt tee enää mitään, kun melkein kai joka Hesestä saa S-kortil bonusta ja alennuksia.)
- Super-ammattiliiton jäsenkortti (Tiedä sitten mitä sillä tekee)
- EA1 -kortti. (Kakkonen pitäis joo hankkii)
- Verenluovuttajakortti (Jaa, no. Siitä ainakin löytää heti veriryhmäni jos sitä nopeasti tartteis johonkin.
- Elinten luovutuskortti (Eli jos minä, Universumin paras naisautoilija, jostain syystä olen tilassa, josta paluuta ei ole.)
- Tyttären jalis-pelipassi (Joo, mitä ihmettä se tekee mun lompakossa...)
- SaiPafanit ry:n Jäsenkortti kaudet 04-05 ja uusi 05-06 (Siis tärkein kortti lompakossa, saa ainakin fanimatkoista alennusta, ja myös jostakin muusta. En nyt muista mistä. Katsokaa:
http://www.saipafanit.com/esittely/jasenedut.php?v=3 )
- Kela-kortti (No joo, jos täytyy mennä apteekista hakemaan jotain särkylääkettä tms. niin korttia esittämällä saa alennuksen työpaikan ansiosta)
- Ajokortti (Poliisit sano, että se olis hyvä olla aina mukana. Höh - eihän sitä autoa kortilla ajeta, ...kele... )
Joo, ja lompakkoni sisältää myös älyttömän läjän kuitteja, muutamia käyntikortteja ja rahaa. Rahaa kyl aika vähän kun yleensä maksan kortilla. Täällä kun on vaan tuolla kylällä se rahaa sylkevä laite. Täällä laitamilla mitään hienouksia. Paitsi SIWA. Jes.