Munakarvat miehellä -- Kyllä vai ei ?

  • 25 410
  • 33

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuossa vain on eräs huono puoli. Jos ajelee vehkeet, niin kuukauden päästä on nivusissa kahta kauheampi viidakko. Pienimulkkuisena ovat silloin arkipäivän askareet kohtuullisen hankalia.
Erään tyttiksen pakottamana sipaisin joka saunalauantai kaikki pois ja lopputulos oli aika surullinen: pallikarvojen poisto tarkoittaa aina infektiota.
Hyvät Jatkoaikalaiset, antakaa karvojen kasvaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
pallikarvojen poisto tarkoittaa aina infektiota.

Millä ihmeellä toi on mahdollista, nypitkö sä ne pois vai miten?

No joo, on varmasti yksilöllistä toi, ehkäpä toisilla sitten on herkemmät kivet jotka ottavat herkästi itseensä. Mäkin olen joskus onnistunut höylällä viiltämään haavan nyytteihin, mutta opin kyllä virheistäni, siinä hommassa ei pidä antaa keskittymisen herpaantua. Ikinä ei ole mitään infektioita nyyttien sheivaamisen yhteydessä ilmaantunut.

Itse alapartaa en ole koskaan sheivannut, vaan hoidan siistimisen hiustenleikkuukoneella, joskaan en samalla jolla hinkkaan toisesta päästä karvat pois.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vempain oli yleensä Lidlin kolmiteräinen.
En suosittele.

Tuskin haluat valokuvia?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vempain oli yleensä Lidlin kolmiteräinen.

Ok, tuo varmaan osaltaan selittää mainitsemaasi infektioherkkyyttä. En kyllä ole koskaan Lidlistä partahöylää tai -teriäkään ostanut, vaan olen luottanut noissa hommissa Gilletten Mach kolmoseen. Jotkut ovat sitä mieltä, että ei noissa suurempia eroja ole, mutta yksilöllistä varmaan toikin. Mä olen aina ollut tyytyväinen Gilletten höyliin, enkä ole nähnyt syytä vaihtaa tuotetta. Joo maksavathan ne sikamaisen paljon, mutta ei niitä sentään pakettikaupalla kuukaudessa kulu.

Tuskin haluat valokuvia?

Luotan kyllä tässä asiassa sanaasi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen ollut Turussa viimeiset 12 vuotta. Kuka osaa kertoa "Pallivahan" etymologian?
Minä en tiedä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en tiedä.

Minä tiedän. Pallivahan (tai Pallin) nimi tulee siellä mäen päällä olevasta siirtolohkareesta. Olen joskus kuullut tarinan jonka mukaan jättiläinen olisi kiven sinne viskannut. Palli viittaa kiven muotoon, vaha on vanhaa lounaismurretta ja tarkoittaa isoa kiveä.

*e* Jaa, tossa wikipedia-artikkelissahan nuo jättiläistarinat ja etymologiaselitykset olikin. Noh, olkoon nyt kun tuli kirjoitettua.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Persekarvoja en ajele, mutta munakarvat kuuluu siistiä. Jos siis harrastaa suuseksiä. Muutenhan niiden voi antaa rehottaa mennen. Joskus telkkaria katsellessa nypin kiveksistä karvoja käsin. Koskee, mutta samalla tuntuu hyvälle ja hyvä eufoorinen onnistumisen tunne tulee, kun saa hyvin karvan nyppästyä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Persekarvoja en ajele, mutta munakarvat kuuluu siistiä. Jos siis harrastaa suuseksiä.

Kenenkään ravintovehkeeseen en naamaani tunge, mutta kerran siistin munakarvani. Ilmeisesti se on järkevää.

Harmittaa, kun ei saa arvailla kuka olet. Tuskin olet se kaveri mitä mietin, mutta kenties naapurinsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös