"Mukavimmat" vierasfanit

  • 9 753
  • 71

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PÄÄ KIINNI

Jos ei hyvällä niin pahalla, Ervatsalo vois pitää
välillä sen sanaisen arkkunsa kiinni. Ihan oikeesti,
ei riitä että provosoidut muitten puheista vaan ihan
pitää päällimmäisenä olla vittuilemassa muille.
Toi ihmistyyppi on niin hyvin tunnistettavissa, oot
varmaan jo kaikki kaveris vuosia sitten karkottanut ja
nyt pitää aukoa sitten tuntemattomillekin.
Sullakin olis verbaalista lahjakkuutta kunhan käyttäisit
sitä oikein, ihan totta. Ärsyttää että yks ihminen saa
pilattua koko kannattajaryhmän maineen.

Ja Brewer, päällimmäisenä kateudenaiheena voisi tietenkin
olla HPK:n suht hyvä menestys tällä kaudella, ainakin osa
HIFK:n kannattajista on myöntäneet tällaista olevan ilmassa...
Mutta ens vuonna kaikki on jo toisin ;o)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ice-hockey, ei hätää! Yksinkertaiseksi saa haukkua jos siltä tuntuu, mutta emme ole niin yksinkertaisia, että yksi hikinen Ervatsalo pilaisi kaikkien Kerholaisten maineen ;) Joten no hätä!

Olen itse monet kerrat ollut Hämeenlinnassa matsia kattomassa, ja aina on tultu toimeen! Ja tulen jatkossakin...
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tack

Johan helpotti, kiitos Tinde...
tuntuu vaan että kaikki Hämeenlinnalaiset
on jatkoajassa leimattu tälläiseksi Ervatsalon
kuvailemaksi pussikalja-kansaksi. Mutta se
onkin vaan Ervatsalo :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Valtaisaa jankkaamista

Viestin lähetti Brewer
Kerropa , Hyvä nimimerkki Ervatsalo , edes yksi ( 1 ) asia mistä meidän helsinkiläisten ( pääkaupunkiseutulaisten ) tulisi olla kateellisia hämeenlinnalaisille ?

Niin, koittakaapa ajaa kaupunkinne keskustan halki / poikki 10 minuutissa päiväsaikaan, veikkaampa että ei tule onnistumaan ilman Hornettia..

Samoin mainittakoon että parkkipaikan löytyminen on melkein yhtä todennäköistä kuin Mika Salon GP-voitto.

Itse joudun päivittäin junnaamaan tzzadinseudun ruuhkissa ja mainittakoon että kieltämättä joskus on tullut mieleen että mikä meni pieleen ko. alueen infrastruktuuri- / liikennesuunnittelussa...

Täältä tähän
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Kuten jokerimies tuolla jo aiemmin Ervatsalosta kirjoitteli;

"itseasiassa ihmettelen miten et ole vieläkään joutunut kirjoituskieltoon. Aika lailla ovat moderaattorit lukeneet viestejäsi."

Voin allekirjoittaa saman.

Lärvätsalo go, go....
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Valtaisaa jankkaamista

Viestin lähetti ervatsalo


Niin, koittakaapa ajaa kaupunkinne keskustan halki / poikki 10 minuutissa päiväsaikaan, veikkaampa että ei tule onnistumaan ilman Hornettia..

Samoin mainittakoon että parkkipaikan löytyminen on melkein yhtä todennäköistä kuin Mika Salon GP-voitto.

Itse joudun päivittäin junnaamaan tzzadinseudun ruuhkissa ja mainittakoon että kieltämättä joskus on tullut mieleen että mikä meni pieleen ko. alueen infrastruktuuri- / liikennesuunnittelussa...

Täältä tähän

A ) Helsingin keskusta on niin pieni ( siis ydinkeskusta ) , että minä kävelen sen läpi alle 10 minuutissa.
B ) Parkkipaikkoja löytyy pilvin pimein Helsingin parkkihalleista. Joten onneksi olkoon vaan Mika Salolle !
C ) Liikennesunnittelu on Helsingissä surkeaa . Sen toki myönnän. Kuka lienee vastuussa ? Mutta joukkoliikenne on sujuvaa , joten ei muuta kun käytä Ervatsalo raitiovaunua , bussia , metroa , lähijunaa tai kävele , hölkkää , juokse.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Valtaisaa jankkaamista 2

Viestin lähetti Brewer


A ) Helsingin keskusta on niin pieni ( siis ydinkeskusta ) , että minä kävelen sen läpi alle 10 minuutissa.
B ) Parkkipaikkoja löytyy pilvin pimein Helsingin parkkihalleista. Joten onneksi olkoon vaan Mika Salolle !
C ) Liikennesunnittelu on Helsingissä surkeaa . Sen toki myönnän. Kuka lienee vastuussa ? Mutta joukkoliikenne on sujuvaa , joten ei muuta kun käytä Ervatsalo raitiovaunua , bussia , metroa , lähijunaa tai kävele , hölkkää , juokse.


Niin, avaanpa sanaista arkkuani vielä (kin) kerran vaikka se tuntuu joillekin tahoille olevan yksi kuolemansynneistä ;)

A: Niin, tottakai jalkaisin pääsee sujuvasti, samoin pääsee myös lääninne pääkaupungissa Hämeenlinnassa, mutta kyse olikin yksityisautolla liikkumisesta.

B: Kieltämättä parkkihallista saattaa jonkin läyhäsen parkkiruudun toisinaan löytää, sikahintaan tosin.

C: Jos on omalla autolla tullut tzzadiin asti, niin ei sitä nyt enään julkisilla mene. Toisaalta kaikki tzzadilaiset voisivat hypätä onnikkaan / ratikkaan / metroon / lähijunaan, näin toimien meille maalaisille jäisi enemmän baanaa puksutella ja piuhautella pakokaasujamme teidän kiusaksenne.

Siitä olen yhtämieltä että julkisten tarjonta tzzadinseudulla on hyvää tasoa.


Toisaalta en juuri tällä hetkellä tiedä miten tämä asia liittyy "Mukavimmat" vierasfanit" osioon mutta tulipa nyt sanottua kummiskin.

Yksityisautoilun pauloista, täältä tähän
 

rinkeli22

Jäsen
Kahlasinpa tän palstan kirjotukset läpi, ja suunnilleen kaikkien joukkueiden fanit saavat niin kehuja kuin haukkujakin..

Kyllähän se niin on, et jokaisesta fanilaumasta löytyy asiallisia faneja, jotka kannustaa omia ja osaa arvostaa toisten joukkueiden hyviä suorituksia, ja löytyy joka fanilaumasta myös niitä "mulkkuja"..

Tässähän on sit sekin, et käsitykset siitä mikä on hyvä fani ja mikä huono fani vaihtelee..

Mun mielipiteet hyvästä fanista: Seisoo oman jengin takana kannustamassa huonoina aikoina yhtä paljo kuin hyvinä aikoina. Kritiikkiä saa antaa, mutta rakentavasti. Vastustajien hyvien suoritusten arvostaminen, vaikka kuinka vituttais tappiot. "Vittuilla" saa, mutta pilke silmäkulmassa!

Huono fani: Oman joukkueen kannustaminen riippuu suoraan oman joukkueen sarjasijotuksesta. Toisten joukkueiden ja fanien haukkumiseen keskittyminen, eikä oman joukkueen kannustukseen.

Noi on mun mielestä tärkeimmät piirteet, ja kaikki voi miettiä mitä piirteitä ittestään löytää..

Täällä jatkoajassa, myönnän että Kerhofaneilla tuntuu olevan terävin kieli, mut ottakaa ny huomioon, et tänne kirjottaa ehkä 1 prosentti joukkueen faneista, jos sitäkään.. Samoin jos jollain on ollu negatiivinen kokemus jonkun joukkueen fanien kanssa, niin nämäkin on yksittäistapauksia.. Kyllä joka hallista löytyy valtaosa asiallista ja fiksua porukkaa.

Loppujen lopuksi lätkämatsissa on 99 ,8 prosenttisesti ihan omasta käyttäytymisestä kiinni joutuuko konflikteihin vai ei. Jos keskittyy kannustaan omiaan, eikä hauku vastustajaa, eikä "vittuile" liian kärkkäästi hävinneen joukkueen kannattajille (Silloinhan se hermostumiskynnys on matalimmilla)..

Mä teen noin, eikä mulla oo mitään negatiivista sanottavaa kertyny vuosien varrelta, paria yksittäistapausta lukuunottamatta, mut en lähe niitten perusteella yleistään..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tähän liikennekeskusteluun vielä sen verran, että Helsingin keskustahan on sympaattisen pieni ja helppokulkuinen paikka, jopa autolla, kunhan hiukan kaupunkia tuntee. Sopivassa määrin röyhkeyttä ajamiseen ja hyvin onnistuu. Ervatsalo taitaakin nähdä painajaisia suurkaupunkien liikenteestä ja tältä perustalta hänen vihansa kaupungeissa asuvia kohtaan kohdistuu myös yli puoliin länsimaissa asustelevista ihmisistä. Itse sain kesällä nauttia Barcelonan liikennekulttuurista suht pitkään, ja voin sanoa, että maamme pääkaupungin liikennekulttuuri on todella lupsakan leppoista siihen verrattuna.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Vierasfaneista ja muistakin

Harvinaisen huvittavaa luettavaa tämä ketju on täältä tähän saakka ollut :) Vaikka useinkaan en Hämeenlinnassa vierasfanien kanssa juttele, mutta HC Davosin fanit ovat ehdottomasti parhaimpia. Muut liigapaikkakunnat olen kiertänyt Raumaa ja Poria lukuunottamatta kaikki, ja siellä tietenkin tulee paikallisten fanien kanssa haasteltua, koska veren alkoholipitoisuus on keskimääräistä suurempi, jolloin tunnetusti ns. juttu lentää paremmin. Oulu, Jyväskylä ja Lappeenranta saavat parhaat pisteet. Turku pienellä varauksella siinä mielessä, että en ole ymmärtänyt niiden puheesta vielä tähän päivään mennessä sanaakaan, vaikka olen toistakymmentä peliä sielläkin katsellut ;)

Ervatsalon kanssa olen ehdottoman samaa mieltä. Nimittäin! Yleensä keskustelu paikkakunnasta riippumatta alkaa jollain tavalla joko omaa joukkuetta ylistäen tai vastustajaa leikillisesti mollaten. Tässä vaiheessa tapahtuu ero tzzaddilaisten ja muiden välillä. (Itse en espoolaisia laske kyseiseen etniseen vähemmistöön) Kaikilla muilla paikkakunnilla joko myönnetään HPK:n hyvyys/oman joukkueen huonous jollakin osa-alueella tai edes jatketaan "v*ttuilua" leikkimielisesti, jolloin keskustelua voi jatkaa joko asialinjalla tai huumorilla tilanteesta riippuen. Tzaddilaisten kanssa tällainen keskustelu on täysin mahdotonta, koska viimeistään dialogin toisessa repliikissä tulee "keskusteluun" mukaan joko lantatraktori tai muu yhtä paljon heidän ajatusmaailmaansa kuvaava termi.

Itse kolmisen vuotta Tzzaddissa asuneena voin todeta, että en näe kyseisessä paikkakunnassa mitään muuta hyvää kuin jo mainittu julkinen liikenne (kuljettajien asiakaspalvelua lukuunottamatta) ja E-salon mielipiteestä poiketen yleinen liikennekäyttäytyminen. Ja toteanpa vielä, että kaikkien parhaaksi en enää aio sinne takaisin muuttaa, vaan mieluumin jälleen Etelä-Suomeen päästyäni ajelen Hämeenlinnasta Espooseen kouluun vaikka joka päivä.

Joku varmasti kokee tämänkin kirjoituksen provokatiiviseksi, millaiseksi sen saattaa perin helposti mieltää. Tarkoituksenani ei suinkaan ole provosoida ketään mihinkään, vaan kirjoituksen sellaiseksi kokevat voivat pitää mielipiteensä ominaan. Tällaiset asiat kun eivät kuitenkaan perustu mihinkään faktoihin, vaan ihmisten omiin kokemuksiin. Jostain syystä vain omani sekä "haastattelemieni" ihmisten kokemukset tzzaddilaisista jääkiekkofaneista ovat järjestäen sangen negatiivisia. Otantakin on suhteellisen suuri, sillä lähes aina keskustelut vieraspaikkakuntalaisten fanien kanssa kääntyvät hesalaisiin faneihin, enkä ole yhdenkään kuullut koskaan sanovan heistä mitään positiivista. Jostain syystä - tzzaddilaisten vikahan se ei tietenkään ole.

Mutta taidanpa tästä lähteä traktoria käynnistämään heti pussikaljat juotuani. Täällä pöndellähän saa ajella oman kunnan alueella kotiin päin kännissäkin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Vierasfaneista ja muistakin

Viestin lähetti Master God
Harvinaisen huvittavaa luettavaa tämä ketju on täältä tähän saakka ollut :) Vaikka useinkaan en Hämeenlinnassa vierasfanien kanssa juttele, mutta HC Davosin fanit ovat ehdottomasti parhaimpia.....


Niin, Kerholainen miesääni pohjoisemmasta suomesta todellakin puhuu asiaa. Itse olin niin tohkeissani että unohdin ajatella globaalilla tasolla tässä vierasfanius-asiassa.

Nimittain, olihan se harvinaisen mukavaa rehata HC Davosin fanien kanssa samassa ravintolassa sekä sitä ennen Rinkelinmäen oluenmyyntipisteen tietämillä, todella asiallista porukkaa a:sta ö:hön koko sakki.

Ei ole Suomessa koskaan tullut yhtä rentoa fanilaumaa vastaan. Pää oli kyllä kipeä seuraavana päivänä mutta sekin johtui vain puoleksi HC Davosilaisista, tai siis lähinnä heidän runsaskätisesti tarjoilemista nenänuuskajööteistä jotka yön mehustuttuaan nenässä aiheuttivat infernaalisen jysärin.

Asiasta sisäpiiritiedotuksiin, oletkos Master God muuten tulossa lauantaina Jyskälään pörräämään?

T: Nimimerkki mahtava meno, tiukka (pussikalja) etukeno


Täältä tähän
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tosiaan tämän päivän maapalloistuvassa urheilumaailmassa
vierasfanin käsite on hyvinkin laaja. Itse olin "vierasfanina"
Roomassa ja mieleen jäi erityisesti AS Roman kannattajien kanssa muutaman Chianti-pullon jälkeen pidetty "hartaushetki" Piazza di Venezan läheisyyteen parkkeeratun Ferrarin läheisyydessä. Jos on suomalaiset faniporukat hulvattomia, niin nämä kaverit olivat ... sanoinkuvaamattomia, pääosin positiivisessa mielessä. "Se-joukkue-jonka-nimeä-ei-saa-sanoa" sai ihan uuden merkityksen ...

Suomalaisista faniporukoista on pääasiassa hyviä kokemuksia, lähimenneisyydestä eritoten oululaisista, turkulaisista ja lahtelaisista faneista.

muaddib
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
JyP-HPK 25.1.-02

HPK:n känniset räyhääjät pelin päätyttyä pitivät HPK:n rankinlistan hntäpäässä yhdessä HiFK:n ja Tapparan remuajien kanssa. Pitääkö pelissä olla suunnilleen "pelti kiinni". Ainakin yksi hämeen mies putkaan virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta. Ja muut halusi muuten vaan tapella kylän miesten kanssa. Tai poikasten uhoamistahan tuo taisi olla, mutta kuitenkin typerää. Fiksuinta mallia antavat Kärppien fanit vierasmatkoillaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Liekö Jyväskylässä ollut Ervatsalo pussikaljoineen, kun HS kertoi myös yhden HPK-fanin lyöneen järkkäriä sen jälkeen kun oli ensin poistettu hallista ja yritti takaisin. Hesarin mukaan yö menikin sitten pahnoilla Jyväskylässä.

Ja olipa toinenkin HPK-fani käynyt ensin poliiseja huidottuaan kuittaamassa sakot. Pääsi kyllä jo yöllä pois, vaan bussi taisi mennä jo?

Että sellaista fani-kulttuuria Hämeenlinnassa, urbaanissa lääninpääkaupungissa.
 

Rebound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Parhaimmat vierasfanit tulevat Oulusta. Lestadiolais... siis Kärppäfanien käytöksestä ei ole pahaa sanottavaa, vaan kannustetaan omia asiallisesti, hieman laulunsanoja, joita ollaan opittu lakeuden kirkastusjuhlilla, muuttaen. Komeata kuultavaa.
Olen kyllä joskus miettinyt, että eihän siinä tarvitse lähteä Oulusta kun n. neljä perhettä matkaan, niin on jo komea fanikatsomo koossa, n.100 henkeä. Hyvä puoli näissä Kärppä-faneissa on myös se, että ollaan aina lähes selvinpäin, kuinka ne pystyvät?

Ei minulla muistakaan faneista ole pahaa sanottavaa. HIFK-fanit ovat usein suurella joukolla liikkeellä ja se on aina tapaus. Eivät ole selvinpäin mutta ilmeisesti on ennenkin otettu, kun ei tarvitse heti korkin aukaistua ruveta riehumaan. Äänekästä ja suurimmaksi osaksi mukavaa jengiä.

Lukko-Blues- ja JYP-fanit ovat myös jättäneet itsestään varsin hyvän kuvan.

Kotikatsomoista vielä sen verran, että kyllä HPK:n kotiyleisö ja Rinkelinmäen hornankattila ovat vahvasti ylikehuttuja juttuja. Mikä ihme siitä tekee hornankattilan jos vain maalin jälkeen kerran katsomo laulaa "taas hassuttelee vastustajaa hpk"? Muuten Rinkelinmäellä on kyllä aina, kun olen siellä sattunut olemaan, hautajaismeininki. Tappara-fanit ovat aina kannustaneet siellä omiaan äänekkäämmin kuin HPK-fanit omiaan. Onhan siellä tietysti pari pikkutyttöä jotka aina jaksavat "Tappara"-huutojen väliin huutaa "haisee", mutta muuten hallin toiseen päähän voi kuulla kun joku kiskoo nenäkarvojaan vastapäisessä katsomossa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ehdottomasti IFK, ainakin Turussa. Tänne tulee yleensä reippaasti sakkia, jotka jaksavat myös huutaa. Porukasta löytyy myös fiksua sakkia, joiden kanssa voi pelin jälkeen jutella, kävi miten kävi.

Samaten Tapparan fanit saivat viime kaudella minulta täydet pisteet. Kun nyt vauhtiin päästiin, pitää myös Ilveksen fanit kehua. Heitä ei yleensä paljon hallilla näe, mutta ääntä lähtee ihan kivasti eikä kukaan vielä ole tullut turpasaunaa kerjäämään.

Miinuksia sen sijaan Jokerifaneille. Tuntuu kiinnostavan enemmän vastustajan morkkaaminen kuin omien kannustaminen, eikä se ole hyvä. Lisäksi nämä "huligaanit" (jotka aidot huligaanit tosin murhaisivat sekunnissa) ovat lähinnä surkuhupaisaa porukkaa ja lähes joka Jokeripelissä joutuu menemään väliin kun isot pojat kiusaavat pienempiään. Ei saa yleistää, mutta nämä muutamat idiootit antavat pahan maineen koko porukalle.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
EDIT: On se vaikeeta. Taas tuplat.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti mission16W
Ehdottomasti IFK, ainakin Turussa. Tänne tulee yleensä reippaasti sakkia, jotka jaksavat myös huutaa. Porukasta löytyy myös fiksua sakkia, joiden kanssa voi pelin jälkeen jutella, kävi miten kävi.
Lauantaina 9.2.2002 tullaan taas kyläilemään isolla porukalla - paitsi Aigars ei pääse.Eiköhän pidetä molemmin puolin meteliä yllä.

Omakohtaisesti voin todeta,että kaikkien joukkueiden fanien kanssa tulee pääsääntöisesti toimeen.Jopa pahamaineisessa Rinkelinmäellä tultiin viimeksi nyrkin sijasta tarjoamaan ihan kädestä päivää matsin jälkeen.Taisi muistaakseni olla joku paikallisen fanikerhon edustaja.Joskus tietysti joillain kupoli kuumenee liikaa ja miestä alkaa kaatumaan,mutta ei anneta heidän pilata kaikkien mainetta.Näille pelkkää rähinää hakeville voisi antaa ihan pienen vinkin: Suksikaa vittuun.

Tältä kaudelta erikoisuutena mieleen on jäänyt Kärppä-lauma,joka toi tanssitytötkin mukaan pitämään tunnelmaa.Mukava veto ja HIFK:n vastaavien cheerleadereiden oli tarkoitus tehdä vastavierailu Ouluun.Mutta sen projektin sössimisestä ja seurauksesta puhuttiin jo aikaisemmin...
 
Viimeksi muokattu:

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Vastustajien kannattajista asiallisemmat löytyy mun listalta varsin klassiselta akselilta: Tampere ja Turku, Jokerithan on lähinnä vaimo tällä saralla, joten sitä ei lasketa.

Liekö kiekkokulttuurin pitkä ikä vai mikä, mutta aina on ollut Mansessa ja Turkkusessa hyvä kohtelu ennen matsia, matsin aikana, sen jälkeen. Hatun nosto teille.




ps. Vaivihkaa utelen Ervalta syytä kiukutella, sieltä läänimme pääkaupungista, ummetuksen syytä? Olen tosi pahoillani, että joka kadunkulmaan ei ole piirretynä parkkiruutua missä lukisi "Ervatsalo". Jäänkin keskenäni pohtimaan syitä minkä takia pyörit täällä jaloissa, etkä vietä onnenhetkiäsi siellä Onnelassa, Hämeenlinnassa. Läänimme dynaamisessa pääkaupungissa.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
No. Heti ensimmäisenä tuli mieleen tuossa syksymmällä pelattu JYP-Kärpät Jyväskylässä, jonne oli vaivautunut varsin äänekäs ja värikäs Kärppä-lauma. Fanien osalta nimittäin. Siitä pojot niille.
Mut sitten kun Oulun touhuja alkaa kuunnella. Meteliä siellä kyllä osataan pitää, mutta onkohan se ihan aiheellista viheltää JOKA kerta kun Kärpät sen jäähyn saa? Välillä tulee fiilis ettei ne taida jääkiekosta mitään tietää.. no, vähän kärjistetysti kirjotettu, mut joku selvä kamppi, kyllä kai siitä se jäähy pitää antaa?

Toisena mieleen tuli HPK-fanit. Kerrassaan.. mitenkäs tuon sanois. Ääntä kyllä osataan pitää, mutta.. onkohan ihan viisasta vielä hienosti voitetun pelin jälkeen, hienon omien soun jälkeen pistää vielä nyrkkitappelu pystyyn ja pilata maine? Tämä kyllä pisti Kerho-fanien sarakkeeseen ison miinuksen.. valitettavaahan tuo on, että yhen nuijan takia leimataan koko sakki.

IFK-fanit on myöskin vähän sitä sakkia, että ääntä kyllä osataan pitää, mutta sitten sitä häviötä ei meinata sulattaa. No, nämä arviot nyt valitettavasti joutuu antamaan kovin yleistävällä tasolla ja muutaman kerran perusteella, joten suosittelen ettei oteta hernettä nenään. Suurin osa näistä mun arvostelemien laumojen osakkaista varmasti kuitenkin on ihan 'kunnollisia'.:)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti pale
ps. Vaivihkaa utelen Ervalta syytä kiukutella, sieltä läänimme pääkaupungista, ummetuksen syytä? Olen tosi pahoillani, että joka kadunkulmaan ei ole piirretynä parkkiruutua missä lukisi "Ervatsalo". Jäänkin keskenäni pohtimaan syitä minkä takia pyörit täällä jaloissa, etkä vietä onnenhetkiäsi siellä Onnelassa, Hämeenlinnassa. Läänimme dynaamisessa pääkaupungissa.


Niin, mainittakoon syy miksi joudun pyörimään päivittäin ja valitettavasti tzzadinseudulla lienee se että kukaan paikallinen (tzzadilainen) ei ole yhtä pätevä kuin minä näissä tekemissäni työaskareissa. Näin ollen työnantajani joutuu maksamaan allekirjoittaneelle sikamaista palkkaa sekä muita huikeita etuja jotta en palaisi kotikulmille... ;)

Täältä tähän



Viestin lähetti jyp17 Toisena mieleen tuli HPK-fanit. Kerrassaan.. mitenkäs tuon sanois. Ääntä kyllä osataan pitää, mutta.. onkohan ihan viisasta vielä hienosti voitetun pelin jälkeen, hienon omien soun jälkeen pistää vielä nyrkkitappelu pystyyn ja pilata maine? Tämä kyllä pisti Kerho-fanien sarakkeeseen ison miinuksen.. valitettavaahan tuo on, että yhen nuijan takia leimataan koko sakki. [/B]

Niin, mainittakoon että meitä oli joidenkin arvioiden mukaan noin sata (100) henkeä, joista suuri osa oli ottanut huikkaa jo pitkin päivää. Näin ollen en pidä ihmeenä että jotain nähdyn kaltaista saattaa syntyä jos jotakuta lyödään pullolla ja syyllinen päästetään tahallaan järkkäreiden avustuksella karkuun.

Myönnettäköön että mielestäni jotkut Kerhofaneistakin voisivat katsoa peiliin ja kysyä että tultiinko katsomaan peliä vai kenties tekemään jotain muuta?

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös