Muiden joukkueiden fanit: kumpaa kannatat finaaleissa?

• 10 504
  • 109

Muiden joukkueiden fanit: kumpaa kannatat finaaleissa?

• Äänestäjiä
    468

Ultra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pyynikki bollklubbar, TBK & vadelmavenepakolaiset
Tottakai Bluesia. ...Hyvä vastaan paha jne.
Juuri näin. Blues on sitä samaa mitä Juice Leskinen oli akoinaan kotimaiselle musiikille. Eli Blues on tavallaan ilmiönä koko kansan joukkue. Ei siinä mielessä mitä kansa haluaa, vaan siinä mitä se tarvitsee. Kärppien ja Jokereiden dominoinnille on saatava loppu. Blues olkoon uusi vapahtajamme...

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuri näin. Blues on sitä samaa mitä Juice Leskinen oli akoinaan kotimaiselle musiikille. Eli Blues on tavallaan ilmiönä koko kansan joukkue. Ei siinä mielessä mitä kansa haluaa, vaan siinä mitä se tarvitsee. Kärppien ja Jokereiden dominoinnille on saatava loppu. Blues olkoon uusi vapahtajamme...
Kumpihan olisi miellyttävempi vaihtoehto..se että Kärpät olisi huonompi eikä pärjäisi niin hyvin vai se, että muut (esim Blues) olisivat parempia eikä Kärpät näinollen pärjäisi niin hyvin?

julle-jr

Jäsen
En tiedä onko se sitten teennäistä. Jollain perusteilla rajat on piirretty. Olen itsekin kyllä sitä mieltä, että EU:ssa rajoilla ei sinänsä ole merkitystä, mutta kyllähän pelataan Suomi-Ruotsi otteluitakin. Onko se teennäistä?
No laitan nyt joka tapauksessa tähän kartan, jossa tuo raja näkyy ihan muistinvirkistämiseksi:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/51/Pähkinäsaaren_rauha.png
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:FinnishCivilWarMapMiddle.svg
Voiko tästä etelä-suomalaisuudesta nyt sitten historiallisista syistä olla niin ylpeä..
Kilpaillaanhan me Ruotsiakin vastaan otteluissa, vaikka esim. tukholmalaiset ovat lähempänä varmasti perimältään ja tavoiltaan kuin mitkään pohjoisen tyypit.
Oletko varma ettet nyt puhuisi ns. paskaa? Tuohon perimäasiaan liittyen siis. Kyllä mun perimä ainakin on luultavasti lähempänä suomalaisia kuin ruotsalaisia. Ei sillä että minulla henkilökohtaisesti mitään ruotsalaisia vastaan olisi, mutta ei kai faktoille mitään voi.

DaHolla

Jäsen
Kärppiä kannatan näissä finaaleissa. Mulle Kärpät on se joukkue sm-liigasta jolle häviäminen ei oo koskaan sinänsä harmittanut koska kyseessä on niin hieno joukkue. On ollut ilo katsella huikeita yksilöitä mitä Kärpissä on pelannut kuluneiden vuosien aikana. Kyllä mulla on sellanen fiilis että ilman mitään suurempaa hälyä Kärpät ottaa jälleen mestaruuden.

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Itsekin Bluesia äänestänyt, mutta silti vähän ärsyttää, että tuolla studiossakin tunnutaan olevan Bluesin kannalla. Koko ajan puhutaan, mitä Bluesin pitää tehdä (tosin eipähän ole johtanut ottelua missään vaiheessa). Bluesin kannalta mennään. Kärpät on se iso, paha - Blues on se, jolle toivotaan mestaruus. Vähän niin kuin jossain elokuvissa kaikki ovat sankarin puolella. Tässä sankari on Blues.

Vai kuvittelenko vain?

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Olen oikeastaan aina ollut hieman Kärppien puolella finaaleissa, kun he ovat siellä tämän liigajaksonsa aikana pelanneet. Olen Kärppien tyylistä aina tykännyt, eikä seura herätä minussa muutenkaan mitään antipatioita.

Nyt olin Bluesin puolella välierissä, enkä pelkästään siksi, että vastassa oli Jokerit. Vaan myös siksi, että joukkue pelaa hienoa jääkiekkoa ja tavallaan sitä jo muutenkin toivoisi espoolaisille menestystä.

Minussa elää kuitenkin jonkinlainen vastarannan kiiski. Muistan joskus skidinä hämeenlinnalaisessa alakoulussa ainoana koko meidän luokalla sympanneeni Lukkoa, kun he pelasivat Tapparaa vastaan finaaleissa. Ihan vaan perkele siksi, kun kaikki muut olivat Tapparan puolella. HPK oli tuolloin vielä divarissa.

Ja nyt, kun melkein kaikki kannattaa Bluesia, minä symppaan Kärppiä. Ei siis kuitenkaan siksi, että minulla olisi jotakin Bluesia vastaan.

Olen kuitenkin niin kerhofani, että en voi kannattaa ketään muuta, vaikka oma seura olisi viettänyt kesälomaa jo viikkoja. Vastasin Kärpät. En kuitenkaan kannata heitä, olen vain hienokseltaan heidän puolella.

Mihinkään vitun bandwagoneihin en ole hypännyt, enkä hyppää.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
GO BLUES, GO!!!

Vähän heikolta näyttää, juuri nyt mutta kyllä 3/4 Suomea on Bluesin puolella. Lauantaina voitto kotiin ja pelisarja on alussa taas.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy