MTV3kanavapaketti

  • 4 504
  • 35

Onko MTV3 kanavapaketti hankittu?

  • kyllä on hankittu

    Ääniä: 25 10,0%
  • ei vielä mutta harkinnassa

    Ääniä: 26 10,4%
  • ei, enkä hanki

    Ääniä: 191 76,7%
  • ei se edes näkyisi minulla

    Ääniä: 7 2,8%

  • Äänestäjiä
    249

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskustelua sisällöstä, onko ollut hyvä hankinta. Itselläni on sateliitti, eikä F1 niin paljon innosta että kortin hankkisin.
 

scholl

Jäsen
En tiedä onko hyvä, kun en ole hankkinut. Formulat sen sijaan olen katsonut toistakymmentä vuotta RTL:ltä, koska MTV3 tekee huonolaatuista jälkeä. Kaikista härskein oli palautefaksitilanne, jossa ehdotin parannuksia joskus 90-luvun puolivälissä. Kyllöseltä tuli takaisin faksi, jossa luki "Me emme ole RTL". No jos oikein huono lähetys kelpaa niin katsokaa pöllötv:ltä. Tosin myönnettäköön, että lopetin formuloiden seuraamisen, kun Schumi lopetti.

En tiedä kyllä mitään muutakaan, mitä kaipaisin muiden kanavapakettien lisäksi, jotta MTV3 paketti pitäisi tilata. Se on sellaista seiska-lehti tai jari tervomaista populistista halpaa huumoria, joka ei sytytä.
 

Sabres #81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, HIFK, Sabres & AC Milan
Joo en taida hankkia tuota kanavapakettia. Kun ei sieltä oikein tule sellaista ohjelmaa, josta olisin valmis maksamaa. Ehkä sitten voisin harkita uudelleen jos tarjonta jotenkin oleellisesti paranee.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itselläni alkaa kakka hakkaamaan kalsariin, kun kesän jälkeen vaihdoin maikkarin kanavapaketin toiseen ja kaikkihan meni oikeen hyvin. Maikkarin paketti näkyy edelleen, mutta laskuja ei ole tullut. Nyt kun uudistus tulee, niin varmaan joku hokaa, että tombraiderillahan on näkynyt syksystä asti maikkarin kanavat. Eli ottavat täpän pois kanavapaketin kohdalta ja lähettävät laskun syksystä asti. Olisihan se nyt ihan kohtuullista, että näkisin ilmaseksi tämän kauden formulat, koska muutahan ohjelmaa ei noilta kanavilta voi katsoa.

Tuo uusi sarja näyttää varmaan Matlockia, ritari ässää, katuhaukkaa, salattuja elämiä ynnä muuta helvetin kehittävää. Scifiltä tulee sitten kaikki ö-luokan avaruusjännärit
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos nyt tekee määräaikaisen sopimuksen ennen kuun vaihdetta niin hinta ei nouse kun vasta määräaikaisuuden loputtua. Ja maikkarilta saa ainakin 6kk paketteja... Siis jos vaan kanava kiinnostaa niin tiedoksi niille.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt kun uudistus tulee, niin varmaan joku hokaa, että tombraiderillahan on näkynyt syksystä asti maikkarin kanavat. Eli ottavat täpän pois kanavapaketin kohdalta ja lähettävät laskun syksystä asti. Olisihan se nyt ihan kohtuullista, että näkisin ilmaseksi tämän kauden formulat, koska muutahan ohjelmaa ei noilta kanavilta voi katsoa.

Don´t worry. Saattaa olla että joku meistä sen hokaa mutta moka ei ole sun vaan tuotteen toimittajan joten et sä joudu maksaan senttiäkään. tai jos siitä lasku tulee niin voit vedota siihen että et ole niitä tajunnut edes vilkaista kun otit ne omalta suosikkilistalta pois ja onhan sulla todiste siitä että olet ne irtisanonut?

Hmmm... Sähän oletkin Tampereelta. No, ei ole mun tilistä pois ;)
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Me hommasimme kanavapaketin muksujen suomenkielisen ohjelman, eli Juniori-kanavan vuoksi, eivätkä formulat tai nuo lisäkanavat juuri kiinnosta. Faktaa tulee jonkun verran katsottua, mutta yhtään elokuvaa en ole katsonut. Leffoja voi sitten katsella Canalilta. Hinta ei sinällään aiheuta kanavapaketin irtisanomista, mutta tuo yltäkylläisyyden väkisin puskeminen ärsyttää.

Täytyy tutustua, mitä noilta uusilta kolmelta kanavalta on odotettavissa.

EDIT: Kävinpä tuossa katsomassa uusien kanavien ohjelmatarjontaa. Sarjapuolelta en löytänyt yhtään kiinnostavaa sarjaa, SciFi ei kiinnosta ajatusmaailmana saati että sitten tuo kanava tarjontansa puolesta. Enkä sitä feminiinistä puoltakaan tunnistanut itseäni noissa naisten kanavan ohjelmissakaan.

Nyt vaan Smurffeja boksien kovalevyille, niin riittää lapsilla katsottavaa. Taitaa olla paketin irtisanominen edessä täälläkin. Jonkun verran paketin tarpeellisuutta on jo ehditty miettiä, mutta tämä uudistus auttaa päätöksenteossa.
 
Viimeksi muokattu:

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Puuh. Itse olisin mielelläni ollut ilman näitä uusia kanavia. Itse asiassa voisin ottaa pelkästään MAXin, muun sisällön voin katsoa vaikka JIMiltä. Pitää vielä punnita jatkaako tuota vai lopettaako, kun samalla myös 'katselukortin' hinta nousi 20e:sta 30e.

Joo, kyllä lähtee Maikkarin kanavapaketti roskikseen hinnankorotuksen myötä. Kun en paketista muuta katso kuin Maxia, ja siitäkin käytännössä vain rallia ja formuloita, niin lisäkanavat eivät meikäläiselle ole minkäänlainen lisäarvo, josta olisin valmis maksamaan 5 egee lisää kuukaudessa. Näin ollen, jos Maikkarin tuotteistuspolitiikka on "kaikki tai ei mitään", niin ollaan sitten ilman.

Viime kaudella rähinä kävi formuloiden siirryttyä maksulliselle kanavalle ja taitaa nyt yltyä uusi huuto, kun paketin hinta nousee 50 pinnaa juuri kauden alla...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Meillä on tuo paketti ja olen valmis maksamaan sen kytyisen 5€ lisää kuukaudessa, jotta voin katsella formuloita, reikäpäisiä poliisivideo-ohjelmia ja pystyyn lavastettuja amerikkalaisia extreme-kalastusohjelmia.

Uusien kanavien ohjelmat tuskin ovat kovinkaan kehittäviä, kuten tombraider aikaisemmin jo totesi. Minkälaista lie pilluunpuhaltelua Avakin on.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En ole hankkinut, mutta täytyy sanoa että harkinnut ole tai varmasti tulee kohta hankittua. Tosin tämä ei johdu MTV:n kanavista vaan siitä että nykyisin Welholta jos haluaa katsoa Eurosportia, NASN:ia ja UK+:saa joutuu hankkimaan paketin johon kuuluu MTV:n kanavat, tai ainakin Max ja Fakta. Eli siinä samassa tulee todennäköisesti kohta hankittua noikin kanavat.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kanavapaketin hinta nousee siis n. 0,16€/päivä. Jos tuo romahduttaa jonkun talouden niin ikäväähän se on. Itse pystyn onneksi venymään tuohon ja jatkan tilaajana mm. formuloiden, rallin, pokerin, kalastuksen, mäkihypyn, ruokaohjelmien ja Top Gearin takia. Mutta nämä tulevat kaikki Maxilta, muilta paketin kanavilta en ole katsonut koskaan mitään.
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
En voi käsittää miksi kaikki kanavat pitää lyödä paketteihin, teknisesti on varmasti mahdollista että saisi vain halutessaan yhden kanavan eikä siinä sivussa tarvi muita mitä ei ikinä tule katsottua. Itsellä on canal+ ja sieltäkin on tullut katsottua ainoastaan liiga ja valiopelit. Formuloiden takia teki mieli ottaa mtv3 kortti viime vuonna mutta en viitsi koska silloin TV-maksut on jo ihan järkyttävät kun laskee tv-luvan päälle. En edes katso kun canalin pelit+ ylen uutiset ja iltalypsyn. Onneksi netistä saa tirkisteltyä formulat :D

Ideaali tilannehan olisi että maksaa vaan ne ohjelmat joita katsoo, tuohon ei välttämättä kovin kauan mene kun tekniikka menee eteenpäin..
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Liian halpa - En tilaa, ennenkuin hinta on katu-uskottavalla tasolla.
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kanavapaketin hinta nousee siis n. 0,16€/päivä. Jos tuo romahduttaa jonkun talouden niin ikäväähän se on. Itse pystyn onneksi venymään tuohon ja jatkan tilaajana mm. formuloiden, rallin, pokerin, kalastuksen, mäkihypyn, ruokaohjelmien ja Top Gearin takia. Mutta nämä tulevat kaikki Maxilta, muilta paketin kanavilta en ole katsonut koskaan mitään.

Formuloita ja rallia ei kanavapaketti tarjoile läheskään joka päivä. Näin ollen omalta kannaltani tuo kaava, että hinta nousee 0,16 € päivässä, ei ole relevantti. Itselleni relevanttia on se, että rallin MM-sarjan ja Vormula ykkösten seuraamisen hinta nousee 50 pinnaa. Ja kun tämä hinnannosto keksitään kertoa juuri formulakauden alla, niin vähän pistää vihaksi.

Eikä sen tarvitse taloutta romahduttaa, jos kanavapaketin tilauksen haluaa peruuttaa. Kyse ainakin omalta osaltani on siitä, että nythän Maikkari perustelee lisämaksua uusilla kanavilla. Mutta kun ne eivät tarjoa minulle yhtään mitään kiinnostavaa, niin mieluummin olen sitten tilaamatta kuin maksan yhä useammasta "turhasta" kanavasta. Jo nykyiselläänkin katson vain Maxia, joten ehkä pistän tuon nyt säästyvän kympin vaikka nettiliittymään ja katselen formulat sieltä.

Ehkä Maikkari sitten jollain kohtaa haluaa tarjota meikäläisen(kin) kaltaisille tv-kuluttajille asiakaslähtöisempää tuoteportfoliota. Nykyiselläänhän se on, että joko otat kaikki tai et mitään. Ei kovin asiakaslähtöistä mielestäni.
 

Pardus

Jäsen
Hintahan ei siis nouse antennitalouksissa, koska MTV3:n uudet kanavat eivät tule PlusTV:n kanavavalikoimaan. Ainoastaan MTV3 AVA tulee osittain kanavapaikalle 23.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Itse peruutin mtv-paska paketin heti kun sain tietää noista uusista paska kanavista, jotka nostavat hintaa. Katon sitten jatkossa streamien kautta formulat ilmaiseksi, ja ihan vain sen takia etten halua maksaa semmoisesta paskasta mikä ei minua kiinnosta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sarjakanavalla näkyy menevän jopa muutama mielenkiintoinen sarja, mutta en silti rupeasi niiden katsomisesta maksamaan ylimääräistä. Pari mieleenkiintoisinta (Maanalainen armeija iskee jälleen ja Kovat koppalakissa) on jo osin DVD-hyllyssäkin, joten se siitä.

Ympyrää ajamista kun näkee nettistreamien kautta laillisin keinoin ihan ilmaiseksikin, niin ei riitä sekään houkuttimeksi.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Formulat sen sijaan olen katsonut toistakymmentä vuotta RTL:ltä,

Viime kauden katselin formuloita RTL:tä (Astra sateliittista). Tietääkö kukaan vieläkö ensi kausi tulee näkymään RTL:n taivasjakelusta? Jotain huhua ettei välttämättä näkyis enää..
 
B

Brenahan

Ei tule kyllä kyseistä kanavapakettia hankittua. Ainut mikä vähän kallistaa minut paketin kannalle on nämä Maxin boxing nightit. Muuten mitä on tullut ohjelmistoa kateltua on juurikin uusintoja.

Viasatilla ja Canalilla tällä hetkellä niin hyviä tarjouksia kehissä, että luulen näiden vievän vähätkin MTV:n paketti ostajat. Itse en omista mitään maksullisia kanavia, mutta Canalin ostaminen on ollut mielessä jo useasti, pelkästään urheilun takia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hankittu ja irtisanottu. Ei ihan vastannut odotuksia.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vastasin, että ei oo hankittu enkä hanki. Tilanne voi kuitenkin muuttua, jos sinne vaikka sattuisi joskus menemään jääkiekkoa tai jopa jalkapalloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös