Mtv3 uutisoi...

  • 1 411
  • 12

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timo Pärssinen palaa kotimaan kamaralle ja Hifkin leipiin ensi kaudella kertoo Jatkoaika-verkkosivut.

Näin siis mtv-3:sen tekstarissa ;)

Aikamoinen media arvo jo jatkoajan sivustojenkin "huhuilla".
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
juu kato huomasin saman

ei oo helppoo MTV3 :kaan kun tarttee täältä kattoa, että mitäs kerrotaan, hihih....

Tässä on nyt hyvä sauma nostaa Jatkoajan profiilia suomalaisena huippusivuna kaikkien tavallistenkin suomalaisten tietoisuuteen...eihän täällä muita ole ku hulluja!!
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No juu, edellinen teksti-TVn ote kyllä vahvistaa aiemmat
käsitykset uutisoinnista.

Joskus on lehdistön tai TVn uutinen
koskettanut esim. itse hoitelemiani hommia tai asioita, joiden
tapahtumissa olen ollut mukana ja uutisista on kyllä ollut vaikea
tunnistaa, että on ollut kyse samasta asiasta.

Voitte nyt sitten miettiä, millaisia muita lähteitä joukkotiedotus-
välineet käyttävät.
 

Aksu

Jäsen
Mitenkään tuomitsematta maikkaria niin onhan tuo perin ihmeellistä, että uutinen löydetään täältä. Eikös maikkarin toimittajilla ole suhteet kunnossa vai onko jatkoajan löpinät täysin tuulesta temmattuja? Mikäli ensimmäinen vaihtoehto on totta niin häpeäisitte. Teidänhän pitää hockey night-kanavana tietää nämä jutut vai mitä?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ihmettelen

Kaikella kunnioituksella Jatkoajan toimittajia kohtaan,täytyy kyllä hieman ihmetellä tuota teksti-tv:n toimintaa.Uskoisin,että seurasta(Hifk)ei ole minkäänlaisia vahvistuksia asialle tullut,mutta kuitenkin teksti-tv uutisoi tämän nk."huhuna".Olen pitänyt teksti-tv:tä suht luotettavana lähteenä,enkä muista(ainakaan heti)että aiemmin siellä olisi huhut lähteneet lentämään.En kyllä ole sata varma tuosta.Joukkueelle voisi periaatteessa tulla tuostakin"uutisesta"hankaluuksia.Sillä nyt puhumme sentään tv:stä.

ps:Hienoa mainosta Jatkoajalle jälleen,sen myönnän,mutta kyllä tuolla teksti-tv:n puolella pitäisi myös miettiä,ennenkuin painelee niitä nappeja.
 
Viimeksi muokattu:

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Henkilökohtaisesti pidän MTV3:n teksti-tv:tä paria luokkaa heikompana uskottavuudeltaan kuin Ylen vastaavaa. Tämänpäiväinen uutinen oli siis MTV:n puolella. Esimerkiksi viime keväästä jotkut ehkä muistavat MTV:n Tekstikanavan uutisen, jonka mukaan David Moravec on siirtymässä JYPiin. Ilmeisesti jutun pohjana oli se, että Moravecia tarjottiin JYPille, mutta arvattavasti JYPin rahat eivät riittäneet alkuunkaan. Tarjouksesta on aika monta pykälää matkaa vielä sopimukseen, mutta Tekstikanava ohitti silloin nämä kaikki välivaiheet uutisoinnissaan.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse en ole ikinä oikeastaan jaksanut edes seurata MTV3:n tekstikanavaa:

sillisalaattia, epäolennaisuuksia, epätarkkuuksia ja suoria plagiaatteja sisältävän näyttäisi.


Sen sijaan YLE:n teksti-tv on oman kokemukseni mukaan tämän maan luotettavin media ja joka ikinen kerta kun avaan television aukeaa vähintään kerran myös YLE:n teksti-tv.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pidemmän aikaa tai oikeastaan aina maikkari on kertonut urheilujuttuja lööppien tapaisina juttuina. Siellä kerrotaan sellaisia asioita jotka eivät itseasiassa edes liity itse urheilusuoritukseen. Tällaiset huhut eivät Ylen teksti-tv:een pääse vaan yle kertoo enemmän urheiluun suorasti liittyvistä asioista ja on enemmän virallisempi. Tällainen käsitys minulla on.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä Ylelläkin osataan. Teksti-tvn sivulla 202 vie palstatilaa "uutinen" siitä että Pat Rafter ei osallistu vuoden ensimmäiseen Grand Slam turnaukseen, Ranskan avoimiin.

Ihan hyvä muuten mutta vuoden 1. Grand Slam oli Australian Avoimet. Toisekseen Rafter lopetti uransa viime vuoden joulukuussa... Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin miehen etunimi on Patrick...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös