MTV3 rahasti terrori-iskuilla

  • 1 124
  • 7

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Huonosti menee maikkarilla, kun pitää tällaisiin temppuihin ryhtyä:
"USA:n järkyttävien tapahtumien johdosta teemme uutisiin ja Huomenta Suomeen mainoskatkoihin 10 ja 15 sekunnin erikoismainostajapaketit MTV3:ssa. Tällä hetkellä uutiset ja Huomenta Suomen katsojaluvut ovat historiallisen korkeat. TV-mainokset tehdään pika-aikataulussa tilausjärjestyksessä ja rajattu määrä joten tilaa heti." (Suomen Kuvalehti 5.10.2001)
Vastaavassa tilanteessa CNN oli kuusi päivää lähettämättä ensimmäistäkään mainosta ja HS poisti etusivun mainokset uutisten tieltä.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ja rahastushan senkun jatkuu Soneran yhteistyöllä: GSM-puhelimeen pystyi tilaamaan uusimmat uutiset terrori-iskujen tapahtumista tuolloin syyskuun puolivälissä ja nyt hyökkäysten alkaessa Afganistaniin.

Että eipä näytä bisneksen teolla olevan mitään rajoja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moraalitonta sanon minä. Mutta onhan kaikkea sattunut ennenkin. Aika erikoinen oli myös Light Beer - oluen kampanja joskus 90-luvun alussa - muistaakseni se meni jotenkin näin: "Jokaisesta Light Beer - pullosta luovutetaan 10 p merikotkan suojeluun. Light Beer - Suojele kotkaa!" Eli siis: Juo olutta, suojele luontoa!
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sistis
Moraalitonta sanon minä. Mutta onhan kaikkea sattunut ennenkin. Aika erikoinen oli myös Light Beer - oluen kampanja joskus 90-luvun alussa - muistaakseni se meni jotenkin näin: "Jokaisesta Light Beer - pullosta luovutetaan 10 p merikotkan suojeluun. Light Beer - Suojele kotkaa!" Eli siis: Juo olutta, suojele luontoa!

No, mutta mita eriskummallisen moraalitonta tuossa on? Ei kai olut nyt mikaan rikollinen tai erikoisesrti luontoa tuhoava asia ole, puhumattakaan merikotkan suojelusta? Puhuisin enemman kulttuurista, tosin liiallisesti kaytettyna asia kuin asia muuttuu epamiellyttavaksi...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No en minä sitä tarkoittanut, että olut on moraalitonta, itsekin kyllä kittaan kaljaa, välillä jopa ihan asenteella, mutta lähinnä tarkoitin sitä, että kansalle välitettiin viestiä: Juo kaljaa, auta luontoa. Eli siis, mitä enemmän ryyppäät, sitä enemmän autat luontoa... ei ainakaan meikäläisellä mene oikein jakeluun, vaikkakin olen liberaali teekkari alkoholipolitiikan suhteen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En, olen kuumeessa, joten ainoa, jota olen kaatanut kurkusta alas, on mustaherukka-Finrexin... ei oikein kalja maistu nyt. Tavoite olisi toipua Hämeenkadun approon, ensi viikon torstaiksi.:D
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rahat pois vaan uunoilta. Menettäisiväthän ne sen joka tapauksessa johonkin turhuuteen.

GHOSTBUSTERS! Tydy dydy dyydy!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös