MTV3+ näyttäviä kuppiloita pääkaupunkiseudulla?

  • 11 076
  • 57
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Lalli™
Uusi kausi, uudet kujeet.

Osaako kukaan kertoa jo kauden tässä vaiheessa mitkä ravintolat näyttävät Helsingin keskustan tuntumassa myös MTV3+:n maksulliset lätkämatsit? Vai näyttääkö mikään?

Sportti tietää nettisivuillaan kertoa ettei näytä ko. kanavan maksullisia pelejä.

Manskun Mex-italissa näkyy. Näin ainakin minulle naama näkkärillä väitettiin. HIFK:n matsien ollessa käynnissä niin mulle talon paras paikka taikka tulee kähinää ;) (<--- toistan itseäni tuolta ekan sivun viestistäni).
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti punaiset_lasit
Manskun Mex-italissa näkyy. Näin ainakin minulle naama näkkärillä väitettiin. HIFK:n matsien ollessa käynnissä niin mulle talon paras paikka taikka tulee kähinää ;) (<--- toistan itseäni tuolta ekan sivun viestistäni).

Siis tarkoitat nyt varmasti Mexiä? Nimenmuutokset pitää ottaa huomioon, ettei ole jossain muussa ravintolassa vahingossa.
 

omasch

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
Viestin lähetti punaiset_lasit
Manskun Mex-italissa näkyy. Näin ainakin minulle naama näkkärillä väitettiin.
Aavistelinkin että juuri tämä ravintola saattaisi matsit näyttää. Piti vain varmistaa näkyykö matsit myös tällä kaudella. Muitakin vaihtoehtoja saa ilmoitella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Rebel
Siis tarkoitat nyt varmasti Mexiä? Nimenmuutokset pitää ottaa huomioon, ettei ole jossain muussa ravintolassa vahingossa.

Niin no sinut tuntien ei mikään ihme olisi vaikka väärään raflaan menisitkin ;). Joo nimi on tosiaan nykyään ihan vaan Mexi. Eli Manskun Mexiin sitten niitä vierasmatseja katsomaan. Ja paras paikka edelleen mulle...
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Vaasassa mtv3+ näyttäviä baareja?

Onko siis Vaasassa baareja jotka näyttävät hockey night+ matseja? ..Kahden huippujoukkueen, Lukon ja TPSn kamppailu kiinnostaisi täällä.
 

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
* Bar & Restaurant Mexi *

Jäähallin tuntumassa kotiotteluiden yhteydessä IFK-faneja palvelee puolestaan ravintola Mexi, joka tarjoaa kaudella 2004-05 jäsenetuja B2REDS-fanikorttia näyttämällä. Mexistä saat sopivat urheilujuomat päästäksesi pelitunnelmaan, myös keittiö palvelee nälän taklaavilla annoksilla pizzoja, tex-mex- tai pihviruokia. Mexin kahdesta telkkarista ja seinän jättiscreeniltä näet jännittävät urheiluohjelmat Canal+ ja MTV3+ kanavilta.

Bar & Restaurant Mexi
Mannerheimintie 53
00250 Helsinki
Puh: 09-2414200

Avoinna joka päivä 09-02
Keittiö auki ark. 11-22:30 vkl 11-01
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös