MTV3 Hockey Night

  • 618 139
  • 2 744

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti JiVe
Ihan hyvin näkyy HTV:n kaapelissa.

Kumma juttu. Kaikki muut kanavat näkyvät ihan kunnolla, paitsi mtv3+. Kuva näkyy pari sekuntia kunnolla, sitten jämähtää paikoilleen. Välillä kuva pätkii pari kertaa ja sitten jämähtää. Linkun selostus kuuluu kyllä koko ajan taustalla.

EDIT: Ongelma näyttäisi olevan omassa boksissani, sillä alhaalla kuva oli ihan normaali.
 
Viimeksi muokattu:

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
mulla pätki kanssa alussa, mutta rupesihan tuo sitten näkymään ilman taukoja.kuvan laatu on surkea kun vertaa muihin kanaviin digiboxin kautta katellessa.
minkä merkkisellä laitteella kattelet?Mulla on Nokia 120T .
Sitäpaitsi ottelun alku jäi katsomatta,kun jostain syystä kuvaa ei tullut heti klo.20.00 .
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti #32
minkä merkkisellä laitteella kattelet?

Tuo on philips DTR 2000, conax-kortinlukija löytyy jne. Silti pätkii edelleen. Alakerran Nokian laitteessa toimii moitteetta.

EDIT: Yhä paremmaksi menee. Nyt ei näy eikä kuulu enää mitään.
 
Viimeksi muokattu:

mulehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ikijokeri: Mulla täsmälleen samat ongelmat Philips DTR 2000:n kanssa. Vein matsin aikana korttini kaverin Nokia 120T-boxiin ja kuva tuli hienosti läpi - paitsi että kuvan laatu ei yltänyt muiden digikanavien tasolle. Taitavat lähettää klassikkomatsit melko huonolla bitratella. Toivottavasti sitten varsinaiset kauden matsit paremmalla kuvalla.

Huomenna marssin heti aamusta HTV:n myymälään ja haen kaapelikortin. Kotoa kun löytyy myös HTV ja Handan CV-3300 -boxi.

Digiboxit on perseestä.
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Alex
Miksiköhän pitää valittaa? Siksi, että maikkarin toiminta oli viime kaudella täysin perseestä ja nyt se on vielä enemmän perseestä, vaikka muutoksia parempaan odotettiin. Surkeat koostelähetykset poistuvat kokonaan. Parempi kuitenkin surkea, kun ei lähetystä ollenkaan, joten eteenpäin ei todellakaan olla menty....
Tähän kommentiin täytyy yhtyä. Meikäläinen ei rupea jostakin viiden minsan maalikarkelo tsydeemistä bungaamaan paskaakaan, joten ikävää jos torstain maalit jäävät tämän takia näkemättä.

Ja se lauantain bullshittaus-ohjelmakin kuullostaa naurettavalta. Eli 25 miinuuttia ohjelma-aikaa, josta 5 minuuttia mainoksia ennen ja jälkeen, sekä parin minuutin paussi kesken ohjelman. Toivottavasti koko tuon jäljelle jäävän viisitoista minuuttisen saamme sitten nauttia bissehuuruisen kiekkokansan häröilystä niin paljon että ohjelma hyllytetään hyvissä ajoin ennen joulutaukoa.

Maikkarin konsepti döllää yhtä karmealle kuin viskidarran tuottama pahamaineinen krapulaskeida. Kun tarpeeksi valiteltiin "possu & dorka" parivaljakon lässytyksestä, on kosto ilmeisesti siis tämä. Nyt jokainen janoinen sankari vaan telkkuun leikkimään Anua ja Puttea niin että varmasti ryöpsähtää löysät ohjelmapäälliköiden housuun.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Leiska
Lauantaisin nähdäään tällä kaudella Hockey Night Fan Club -ohjelmia.

Niin tämähän on varmasti sellainen ohjelma, jota jokainen kiekkofani odottaa muna pystyssä koko viikon!

Me, jotka emme halua uhrata senttiäkään (toisinaan toimimattomiin?) boxeihin, saamme tänään tyytyä kiekkokoosteiden osalta vain urheilu- ja tulosruudun sekä huomisen aamu-tv:n koosteisiin. Ilmaiskanavilta siis kuvaa kaikista peleistä on varmasti turha odottaa. Tältä osin ollaan hyvää vauhtia palaamassa 80-luvulle.
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilinen klassikko-peli näkyi mulla ainakin ilman minkään näköisiä pätkimisiä kun asun antennitaloudessa. Omistan Finluxin Digitv:n.

Siitä pelistä vielä sen verran, että tuli kyllä ikävä noita tuomareiden viheltämättömyyksiä sillä nykyään joka halvatun tilateessa pelaajat ovat rähmällään jäällä kalastelemassa penalteja.

Vaikkei oma suosikkijoukkue pelannutkaan niin jaksoin hyvällä mielenkiinnolla katsoa pelin loppuun.

Oliko 95 vielä käytössä punaviiva eli kahden viivan syötöt?
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hehee. Ei muuta kuin palautetta ympäri maita ja mantuja. Teidän vuoro. Minä narisin koko viime talven boxin ongelmista. Kyllä minullakin tyuli ongelmattomia pelejä, mutta kun on maksanut suosikkijoukkueen pelin näkemisestä ja maaleja jää näkemättä niin se v..tuttaa. Ei muuta kuin plaute laatikot soimaan ja lujaa.


Itse en korttia hommaa vaan äänestän lompakollani. Laitan myös sponsorien laatikot soimaan. Minulla on poikotissa Euro Master ja Toyota. En tuo firmoja, jotka tukee p...lla rahastavaa kanavaa ja ei anna muiden näyttää sopimuksensa tuotetta paremmilla ohjelmilla. Palautetta lähtee myös SM-liigalle, sillä liigan näkyvyys kärsii. Mistä puhua enää töissä, kun liigasta ei näy ilman huonosti toimivia vehkeitä. Toinen asia on, että täältä peräkyliltä löytyy paikkoja missä digi ei näy ollenkaan. Taitaa salibandy tai Mestis ajella pian kiinnostavuudessa edelle. Palautteen saa myös suosikkijoukkueeni, jonka näkyvyys vähenee selvästi.

Tuossapa tukijoiden palauteboxeja:
http://www.dressmann.fi/feedback.asp
http://www.sonera.fi/CDA.FI.Article...xpandLevelId=722_332_&hierarchyId=722,00.html
 
Viimeksi muokattu:

SjV

Jäsen
Viestin lähetti fiksi
Millähän tavalla se näkyvyys vähenee? Digiverkko kattaa tällä hetkellä 94 % suomalaistalouksista (ja ensi vuonna 99 %). Sunnuntain ottelulähetykset eivät poistu mihinkään vaan niiden lisäksi tulee myös arkilähetykset maksullisena lisäpalveluna. Kierroksen tärkeimmät maalit näkee ihan varmasti jatkossakin vanhoilta ilmaiskanavilta.

Tepa näyttää kertovan suosikki joukkuekseen Kärpät, joten voimme olettaa hänen olevan Oulusta. Oulussa näytettiin maksullisena n+1 kappaletta Kärppien vierasmatseja.

Tämän kautinen maksu-hässäkkä olisi pitänyt toteuttaa laajentamalla olemassa olevaa, eikä rassaamalla koko konseptia uusiks.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Voi ¤ mun kaa !!

Ei oo näköjään minkäänlaista selkärankaa !

Tässä oon koko kesän vakuutellut miten toi faking MTV3 Hockey night+-palvelu on ihan persiistä ja miten huonosti ottelut on jaoteltu. MTV3:seen on tullut lähetettyä sellasta palautetta että sieltä lähtisi moni "Niinimaa" menemään itkien luettuaan ne.
Koko ajan oon vakuutellut että minähän en tota lisäpalvelua hanki toivoen että muut seuraisivat perässä ja ens kaudeksi tulisi sitten kunnon parannus.

Mutta ehei.... tänään sitä sit liigakausi rupesi jännittämään jo niin paljon että tuli sit käytyä HTV:llä hakemassa se ¤:n palvelu.

Ja jos tätä joku MTV 3-tyyppi lukee niin se palvelu on mun mielestä edelleenkin ihan suolesta ja kaikki jääkiekkoon liittyvä tulisi kyseiseltä kanavalta viedä HETI pois !

Ps. Nelonen hei ! Hankkikaa ne oikeudet ens kausiksi, mä maksan samantien vaikka kaksinkertaisen summan !
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu mitä paskaa maikkarilta. Ei tässä voi enää kuin nauraa. Pääkanavalta tulee aivan tosissaan sellaisia ohjelmia kuin Splash, Goal ja tämä aivan mainio uusi "Koulussa" missä juontaja leikkii opettajaa ja ihmiset lähettää tekstareita vajaalla parilla eurolla ja leikkivät animoituja oppilaita, koskakohan muuten itse koulunkäynti muuttuu oikeasti kännykälläkäytäväksi!??
No itse asiaan! Eli tämän sortin laatuohjelmaa voi katsoa, mutta yhtä hemmetin paskasti tehtyä maalikoostetta ei voi lähettää...eikä sitä näy edes digiltä, ellei maksa ekstraa. Mautonta, aivan puhtaasti mautonta. Toivottavasti tämä kanava menee vielä joku päivä konkkaan, ja näistä asioista päättävät kaverit joutuvat johonkin saatana telemarkkinoijan uljaaseen ammattiin tai kortistoon!


MACK
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Käykää lähettämässä palautetta MTV3:n sivuilta, siellä on ihan oma palaute-kohta sitä varten. Turha asiasta on täällä valittaa...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tämäniltainen TPS-Bleg näkyi minunkin digiboksillani ihan kunnolla. Kuvanlaatu hyvä jne. Nyt tällä hetkellä Hockey night on myöhässä jo 6min, kyllä siellä maikkarilla sitten osataan...

No nyt alkoi ja taas pätkii vaihteeksi...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
V*tt*

Haistakaa se! Uskomatonta. MTV3, kiitos hienosta hohkey tarjonnasta. Heräsin justiinsa siihen, mikä on toiminta tällä kaudella. Haistakaa ...tu. Hienoa palvelua.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä että heräsit. Tällaista se tulee olemaan jatkossakin. Clipit ovat edelleen sen 5 sekunnin mittaisia, mutta nyt ei näytetäkkään muuta kuin 1-2 maalia per peli. On se hienoa, että maikkarilla on oikeudet näyttää liigaa niin paljon kuin he haluavat. Varmaan lukeneet jatkoaikaa viime kaudella ja vittuillakseen huonontaneet palveluaan entisestään.
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti fiksi
Eihän niitä TV-pelejä ole ennenkään ilmaiseksi tullut muulloin kuin sunnuntaisin.

"Rahastus" taitaa olla vähän väärä sana, kun yhdelle ottelulle tulee hintaa reilun euron verran, jos klassikkopelit lasketaan mukaan. Siihen päälle sitten vielä kaikki maalit jokaiselta ottelukierrokselta. Vai ilmaiseksiko MTV3:n pitäisi ottelut televisioida? Tuollainen 60 euroa ei riitä kunnolla edes yhteen vieraspelimatkaan, joten minä ainakin ostin paketin ihan mielelläni, vaikka en olekaan mikään MTV3:n suuri ystävä ja lähes jokainen arkipeli jää näkemättä.

Millähän tavalla se näkyvyys vähenee? Digiverkko kattaa tällä hetkellä 94 % suomalaistalouksista (ja ensi vuonna 99 %). Sunnuntain ottelulähetykset eivät poistu mihinkään vaan niiden lisäksi tulee myös arkilähetykset maksullisena lisäpalveluna. Kierroksen tärkeimmät maalit näkee ihan varmasti jatkossakin vanhoilta ilmaiskanavilta.

Minusta reilut 68 egee tuosta paketista on rahastusta. Moni peli menee suosikki joukkueen kotiottelun päälle, joten sitä ei voi katsoa ja kortin viime kaudella omistaneena voin kertoa, että tekniikka ei ole niin ongelmatonta, että videoita kannattaa käyttää. Minusta on rahstusta, että on pakko ostaa koko paketti. miksei voi ostaa esimerkiksi Kärppien otteluita ja classikko-otteluita ja maaleja puoleen hintaan saati sitten ottelua kerrallaan+ Kyllä minusta Hockey Nightin ilmaisen version vaihtuminen Hpckey kännykkä chatiksi on rahastusta.

Näyttihän tuossa tulevan sitten asiaakin samalta kirjoittajalta. Minua aiankin häiritsee myös se, että muut kanavat ei saa näyttää kaikkia maaaleja. No urheiluruutu vei voiton tulosruudusta. Minä taidan pistää MTV3:n poikottiin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti Ikijokeri

No nyt alkoi ja taas pätkii vaihteeksi...

Mulla pätki alkuun Handan tms. digiboksissa toi maalikooste, mutta sitku vaihdoin Nokiaan niin toimi ihan hyvin. IFK-Jokerit raportti jäi näkemättä, mutta mä olin paikanpäällä eikä siitä ny jääny jälkipoliville kauheesti juhlittavaa :)

Pätkimisen jälkeen olin kohtalaisen tyytyväinen: Ihan kattavat raportit parista pelistä ja lopuistakin kaikki häkit. Raumalta puuttu äänet. Kun eilen tuli katottua klassikkopeli, joita tulee joka viikko, niin hieman voi maikkaria kehaistakkin.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Nyt ne kusipäät rahastaa tämmöisellä NETTI TV:llä, olisin tosi tyytyväinen jos tämä olisi ilmainen, mutta kun ei:

Vuorokausihinta on sitä edullisempi, mitä pidemmäksi aikaa ostat katseluaikaa. 30 vuorokauden tilauksessa etusi on jopa 85%!

Toimi näin:
1) Testaa koneesi ja yhteytesi ennen maksua täällä. Lisää ohjeita palvelun käytöstä löydät tarvittaessa täältä.

2) Valitse haluamasi tuote alla olevasta taulukosta.


Tuote Hinta/1vrk Hinta/5vrk Hinta/30vrk
MTV3 2,00e 5,00e 9,00e
Hockey Night 2,00e 5,00e 9,00e
Subtv 2,00e 5,00e 9,00e


Maksaa voit:
- Tekstiviestillä (MTV3:n, Soneran, Elisan, Saunalahden ja DNA:n liittymillä)
- Verkkopankissa (Nordea, Osuuspankki, Sampo)
- Luottokortilla (Visa, Mastercard)
- Digirahalla

PS. Miks ei ne prkl voinu julkasta semmosta korttia mistä näkee pelkästään kaikki maalit maikkarilla lähetykset, mut sit on joku vi**n maksu Netti-TV. Amerikassa NHL peleistä näkee nhl peleistä kaikki maalit ihan vaivatta ilman maksua.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Wilma!

Onko Wilma kivoinen tötsineen vielä kokoonpanossa? Jos ei, niin missä se on?!?!?! :)
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Re: Wilma!

Viestin lähetti Black Adder
Onko Wilma kivoinen tötsineen vielä kokoonpanossa? Jos ei, niin missä se on?!?!?! :)

Kai sekin on muuttunut maksulliseksi.

Ei paljoa näy ilman maksua liigamaaleja. SM-liigalle yritin lähettää palautetta, mutta aika jumissa tuntuvat olevan nekin sivut. Liigan kokonaiskuva on aika lailla jumissa...
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Yritin pitää palautteeni asiallisena mutta tempperamenttinen luonteeni nousi väkisin pintaan VOI VITUN TALIAIVOT eikö ne jumalauta ymmärrä ettei millään opiskelijabudjetilla mitään helvetin plussapaketteja ostella! Täten lupaan tehdä JYPin Hockey Night peliin Hockey Night - Jääkiekon syöpä - plakaatin. Voi helvetti että ottaa päähän. "Emme valitettavasti ehdä vastaamaan kaikkiin palautteisiin henkilökohtaisesti". Lue: Emme vastaa mihinkään. Lähettäkää palautetta ihmiset. Jos jollekin tulee palautteeseen vastaus, ilmoittakoon siitä täällä.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Derby
Täten lupaan tehdä JYPin Hockey Night peliin Hockey Night - Jääkiekon syöpä - plakaatin.
Samansuuntaiset suunnitelmat täälläkin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tänään lähetys näkyi häiriöittä. Jokainen kierroksen maali nähtiin, ilman sen suurempia sekoiluja. Ainoastaan Ässien ja JYP:in matsin raportoinut kaveri kertoi 4-5 kertaa JYP:in aloittaneen kautensa tänään.

Taidan olla poikkeava, mutta jos meininki jatkuu samanlaisena koko kauden ei 80 € oo paha hinta tästä (mulla ei ollut sitä maikkarin 20 € maksavaa korttia valmiina)
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Hockey Night - Jääkiekon syöpä

Eilen meni viimeisen kerran hermot MTV3 Hockey Night'iin. Huomasin vasta urheilu-uutisten jälkeen ettei torstaina tule viime kausilta tuttua Hockey Night-lähetystä. Vaikka ko. lähetyksen taso ei ole viime kausina päätä huimannut, on se ollut AINOA jääkiekkoa viikoittain käsittelevä TV-ohjelma. Vaikka ohjelma on ollut lyhyt, on siinä tullut nähtyä suurin osa torstain kierroksen maaleista ja muutenkin pintaraapaistu jääkiekko-maailman kuulumisia. Tämän takia tulen tekemään nimimerkki Derby ehdottaman "Hockey Night - Jääkiekon syöpä"-lakanan Hockey Night peliin ja pyydän JA-tovereita liittymään rintamaan Hockey Night'ia vastaan ja valmistamaan vastaavia lakanoita Hockey Night peleihin. Emme tule luultavasti saamaan TV-näkyvyyttä, mutta pakko tässä jotain on yrittää. MTV3 on kussut viimeisen kerran suomalaisen jääkiekko-fanin päälle!

- Tinke-80
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös