Kuunnelkaa, suuri musiikkikriitikko on puhunut
Viestin lähetti Snakster
Itse taas soisin mielelläni, että Hanna tulisi ja "koskettaisi" minua.
Kyllä, myös Sonja on ainakin tänne tervetullut, jos kaipaa lohtua.
Onhan se niin, ettei tämä Victoria Shoot-the-fucker yksinkertaisesti
voi voittaa tällaista kisaa. Tai no, voi ja voi... Onhan se teoriassa mahdollista. Mutta tuskin niin kuitenkaan pääsee käymään, ja hyvä niin. Ei hänessä kuitenkaan välttämättä ole niitä piirteitä, joita vaaditaan Suomen uudelta pop-"super"tähdeltä.
Antti Tuisku ei osaa laulaa, kuten täälläkin on jo sanottu. Senhän on kuullut alusta alkaen. Hiukset on hyvin ja pärstä on siis niinku tosi söpö niinku, mutta haittaako laulutaidottomuus? Mielenkiintoista nähdä.
Se Syksyn Sävelen voittajan poika, Christian(?), siinä on jotain mikä on vituttanut minua alusta alkaen. Jotenkin se ulkonäkö yhdistettynä outoon englanninkielen lausumistapaan ja varsin keskinkertaiseen laulutaitoon (kyllä, itse olen kaunis, komea, upea, sympaattinen sekä uskomattoman hyvä laulaja...) on ärsyttänyt koko ajan. Kotiin olisi saanut lähteä eilen, Sonjan sen sijaan olisi suonut jäävän. Nuori, nätti nainen, joka osasi jopa laulaa, putosi turhan nopeasti pois.
Kyllä Hanna on edelleen oma suosikkini, eilen ei tosin lauluäänensä päässyt lainkaan samalla tavalla oikeuksiinsa, kuin edellisissä esiintymisissä.