<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-01-25 16:37, Designer kirjoitti:
<BR>
<BR>En myöskään ymmärrä kysymystäsi naamanilmeistä, niin ei kai ollut tarkoituskaan.
<BR>
<BR>Olen edelleen sitä mieltä, että jääkiekkoa uutisoidaan pääkaupunkikeskeisesti. Ei siis pyritä korostamaan merkityksellisimpiä pelejä, vaan pääkaupunkiseudun joukkueiden pelejä. Enemmistön mielestä on varmasti mielenkiintoisempaa nähdä kamppailua pudotuspelipaikasta kuin liigajohtajan ja liigan viimeisen välistä peliä - etenkin, kuin todennäköisesti vain toisen joukkueen tekemät maalit näytetään.
<BR>
<BR>Pysytäänkö jatkossa poissa henkilökohtaisuuksista?
<BR>
<BR>
<BR>
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Naaman ilmeet kommentti oli vain perua siitä mihin alunperin Ernolle vastasin,eli kyseinen herra kertoi,että toimittajat \"eivät voineet peittää pettymystään\" ja siihen sinä ensiksi vastasit.Eli olisit lukenut Ernon viestin ensin,jossa tuo lause sanottiin,siihen minä alunperin kommentoin,en siihen näytetäänkö minkä jengin maaleja,vaan kuinka voi sanoa että toimittajat olivat selkeästi pettyneitä.
<BR>Eli kyse ei ollut mun perusteluista,koska itse niihin uskon,eli kärkikamppailuja näytetään mielummin.
<BR>
<BR>Siitä taas olen kanssasi täysin samaa mieltä,että mielummin näyttetäisiin esimerkiksi 3. vs 7. kuin 1. vs 13., en ainakaan minä laske ekan ja vikan kohtaamista kärkikamppailuksi.Viime tiistaina nyt sattui olemaan niin että viidestä kärkijoukkueesta 4 kohtasi,joten oli perusteltua näyttää noita matseja.
<BR>
<BR>Mielellään pysytään poissa henkilökohtaisuuksista,mielestäni vain sanoit minun tottuneen suppeaan pääkaupunki näkökulmaan ja siksi vastasin samantyyppisellä vastauksella.Lisäksi vastasin samoissa lauseissa kolmelle(3) ihmiselle samaan aikaan,eli jokainen lause ei ollut todellakaan suoraan sinulle tarkoitettuja.
<BR>
<BR>Mutta loppujen lopuksi tuli selväksi varmaan kummankin mielipiteet,sinun mielestäsi Urheiluruutu ja Tulosruutu ovat Helsinkikeskeisiä minusta taas eivät.Olisihan sen voinut lyhyemminkin sanoa,mutta tulipahan juoruttua.
<BR>
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: Rebel 2001-01-25 18:53 ]</font>