Moskova, mitä maata kannatat, mikäli Suomi ei pärjää

  • 3 320
  • 64

Suosikkisi Suomen jälkeen

  • Italia

    Ääniä: 9 3,1%
  • Itävalta

    Ääniä: 8 2,7%
  • Kanada

    Ääniä: 83 28,5%
  • Latvia

    Ääniä: 27 9,3%
  • Norja

    Ääniä: 2 0,7%
  • Ruotsi

    Ääniä: 26 8,9%
  • Saksa

    Ääniä: 8 2,7%
  • Slovakia

    Ääniä: 21 7,2%
  • Sveitsi

    Ääniä: 20 6,9%
  • Tanska

    Ääniä: 7 2,4%
  • Tshekki

    Ääniä: 11 3,8%
  • Ukraina

    Ääniä: 1 0,3%
  • Valko-Venäjä

    Ääniä: 7 2,4%
  • Venäjä

    Ääniä: 42 14,4%
  • Yhdysvallat

    Ääniä: 19 6,5%

  • Äänestäjiä
    291

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Valko-Venäjälle sympatiat täältäpäin. Grabovski, Mezin ja kumppanit tekivät allekirjoittaneeseen suuren vaikutuksen viime kisoissa. Toisaalta harmi, kun ei taideta itse herra Grabovskia nähdä kisoissa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaipa se sitten on sama kuin jalkapallossa eli Saksa. Ruotsi sai viime vuonna vähän liikaa menestystä, joten en pahoittaisi mieltäni, jos Ruotsilta nämä kisat sujuisivat vähän heikommin.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
En nyt niin kannata, mutta Kanada saa yleensä sympatiat, jos Suomi ei enää kisoissa ole.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Belgian Kongoa. Jos sekään ei satu olemaan mukana niin Pohjois-Amerikkalaisia tulee seurattua. Kanadaa mielenkiinnosta ja USA:ta silloin kun mukana pörrää minimaalinen määrä motivaatiopulasta kärsiviä NHL-apuja ja paljon Euroopassa/yliopistosarjoissa pelaavia "tuntemattomampia" suuruuksia.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Ikijokeri kirjoitti:
Österreich ja se maa, joka pelaa hurreja vastaan.

Sama täällä! Itävaltaa siksi, että siellä on tullut oltua vaihto-oppilaana..
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kai sitä Kanadaa on olosuhteiden pakosta kannattaa, ettei tule kanukkivaimolta turpaan.

Häikäilemättömyyden vuoksi en välttämättä muuten Kanadaan taipuisi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kun Japani ei kerran karkeloissa ole mukana, niin Italiaa kannatetaan sitten.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kanadahan se on aina se hyvä kakkonen näistä maajoukkueista.

Näissä kisoissa sympatiapisteitä saavat Venäjä ja Usa. Toivottavasti nähdään Linkunkin mainitsemaa rannikolta-rannikolle-jääkiekkoa taitavien ja fyysisten joukkueiden kesken.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
avatar kirjoitti:
25 äänestänyt hurreja? Näinköhän mä nyt väärin.

Enemmän minä olen hämmästynyt että Venäjä on saanut 34 ääntä puolelleen (toiseksi eniten) , vaikka itse tuota Venäjän taitokiekkoa symppaankin. Kanadan suosio sen sijaan ei yllätä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Venäjää tuli äänestettyä sen vuoksi, että on ollut hieno katsoa miesten esittämää taitokiekkoa. Loppuottelussa se sitten nähdään, voittaako kanadan kovuus Venäjän taidon.
 

krobbe

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Enemmän minä olen hämmästynyt että Venäjä on saanut 34 ääntä puolelleen (toiseksi eniten) , vaikka itse tuota Venäjän taitokiekkoa symppaankin. Kanadan suosio sen sijaan ei yllätä.

Mitäs ihmeellistä tuossa nyt sitten on, vai onko tämä mielestäsi poliittinen vaaligallup? Venäjä pelaa yksinkertaisesti niin nautittavaa kiekkoa, että pidän suurena ihmeenä, ettei ole ssanut enempää kannatusta.

Toki on ymmärrettävää, että suuri joukko äänensä esim. Kanadalle antaneista on ryssävihaajia ja sinni ei anna periksi äänestää sitä taitavinta. Salaa he kuitenkin katselevat vanhoja CCCP pelien taltiointeja ja onanisoivat samalla. Julkisivu on puidettävä coolina
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Latvia
Sillä on mukavimmat fanit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös