Montako suosikkijoukkueesi ottelua näit(näet) runkosarjassa kaudella 2011-2012

  • 4 074
  • 25

Montako suosikkijoukkueesi matsia näit(näet) runkosarjassa?


  • Äänestäjiä
    130
  • Poll closed .

jeani

Jäsen
Ketjun äänestys koskee ainoastaan SM-liigan seuraajia ja heidän suosikkijoukkuettaan. Mukaan lasketaan sekä hallilla että koneelta/tv:stä/baarissa/mitentahansa nähdyt matsit. Myös jälkilähetykset lasketaan.

Tämä kysely tulee hieman ennakkoon, kun noin pari peliä on joukkuetta kohden runkosarjaa vielä jäljellä. Erityisesti 60 ottelua vastaavien kannattaa vielä pantata vastaustaan ellei sitten täysin varmasti tiedä loppujakin katsovansa. Kiinnostavaa nähdä kuinka monta 60:n ottelun miestä (tai naista) jatkoajassa on ja miten matsimäärät muuten jakautuvat.

Itse katsoin Jokereilta kaikki 30 ensimmäistä peliä, sitten tahti hyytyi, mutta viittäkymmentä silti hätyytellään.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kauden aikana näkemäni Jokereiden ottelut:

Jokerit - HIFK
Jokerit - SaiPa
Jokerit - KalPa
Jokerit - Blues
Jokerit - HIFK
Jokerit - Pelicans (kaksi jälkimmäistä erää)
HIFK - Jokerit (URHO)
Jokerit - JYP
Jokerit - TPS
Jokerit - Ässät
Jokerit - Kärpät
Kärpät - Jokerit (URHO)
Jokerit - Lukko
HPK - Jokerit (URHO)
Jokerit - HIFK
Kärpät - Jokerit (URHO)
Jokerit - SaiPa
Jokerit - KalPa
Jokerit - Pelicans
Jokerit - HPK
TPS - Jokerit (URHO)
Jokerit - Blues
Pelicans - Jokerit (URHO)
Jokerit - Ilves
KalPa - Jokerit (URHO)
Jokerit - Ässät
HIFK - Jokerit (URHO)
Jokerit - KalPa (URHO)
JYP - Jokerit (minuutit 15-20, 25->, Nelonen Pro)
Jokerit - Lukko
Pelicans - Jokerit (URHO)
Jokerit - SaiPa
Jokerit - Kärpät
Ässät - Jokerit (URHO)

Eli toisin kuin jeanilla, allekirjoittaneella on tahti suorastaan kiihtynyt runkosarjan loppua kohti. JYP-ottelu on suunnitelmissa mennä katsomaan ja saattaa olla että myös että päätöskierroksen Blues-peli tulee myös URHOlta katsottua.

Noihin sitten päälle vielä neljä harjoitusottelua ja ET-puolivälierä sekä -finaali ja neljä A-junioreiden ottelua, niin voisin melkein väittää että tiedän suunnilleen mistä puhun Jokereiden kohdalla. ;)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vastasin pyöreän nollan verran. Katson tulokset joko netistä tai viimeistään aamulla Metron sivuilta.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kotipeleistä on jäänyt näkemättä kaksi kappaletta (Jyp-Saipa ja Jyp-Hifk) työn takia. Noin 15 peliä olen katsonut joko telvisiosta tai urhon netti tv:n kautta jotenka noin päälle 40 peliä tulee täyteen kun runkosarja päättyy.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
32 on tämän kauden saldo. Näistä kahdeksan Urholta katsottuna, seitsemän kertaa käyty vieraissa (Turkux2, Pori, Hjareena, Tamperex2, Lahti) ja loput sitten Äijänsuolla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kolmea vaille kaikki kotipelit paikanpäällä ja kolmea vaille kaikki vieraspelit urholta. Paikanpäällä Hjallishallissa, Turussa ja Tampereella. Siis Lukon pelejä. Peli on näyttänyt hyvältä suurimman osan kaudesta mutta aina vaan ja uudestaan tappioluvut on taululla!
 

Ilmaveivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
Kaikki Ässien tämän kauden 57 ottelua on tullut nähtyä ja eiköhän noi loput 3 matsiakin tule jotakin kautta katsottua.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki on tullut nähtyä tähän mennessä, tosin osa jälkilähetyksinä töiden sanelemana. Eiköhän nuo kaksi viimeistä runkosarjan otteluakin tule katsottua.
 

Vesku

Jäsen
Loppuluvuksi tulee 53.

Paikanpäällä yhtä vaille kaikki kotipelit ja vieraissa viisi (vieraissa Hakametsässä, Lahti, Turku, Helsinki vanha, Rauma). Loput nähdyt Urholta.

Nelonen Prohan kusi avauspelin täysin, muuten sen olisin nähnyt kokonaan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Joka matsia olen päässyt näkemään, joitakin yksittäisiä eriä on mennyt ohi mm. urhotv:n tai viinarientojen valmistelun takia. Kai nämä kolme viimeistäkin saa katseltua joten vastasin täydet 60.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Tällä hetkellä pelattuja otteluita 57, joista nähty about 53. Urho on kyllä hieno systeemi, harmi vaan, ettei toimi pudotuspelit samalla systeemillä loppuun asti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan kausikortti löytyy, joten kaikki kotiottelut olen ollut paikan päällä katsomassa ja näin varmasti myös tuon tiistain viimeisen kotiottelun kohdalla.

Vierasotteluista kaikki muut Urho Playstä, paitsi

-Kauden avauksessa olin paikan päällä Jyväskylässä
-Yksi HIFK-KalPa oli kuukauden ottelu Nelonen Pro:lla, ja näin sen, koska kanavat näkyivät silloin ilmaiseksi
-muut nähty Urhon pääkanavalta.

Kaikki on tähän mennessä tullut nähtyä ja sarjakortista taitaa muutama jäädä ylimääräinenkin.

-----------------------------

Kotiotteluista voi sanoa sen, että viimeisen 4 kauden aikana (tämä ja 3 edellistä) olen ollut aina KalPan kotiottelussa paikan päällä, poislukien 2 ottelua, jotka jäivät väliin ulkomaan matkan takia viime kaudella. Tämä pitää sisällään kaikki runkosarja+play-offs -ottelut, kaikki harjoitusottelut, myös ne, mitkä KalPa on järjestänyt lähikaupungeissa, esim. Varkaus, Iisalmi jne.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2 Isomäessä, 2 Turkuhallissa, 3 VeikkausTV:stä ja 1 Urholta tai Nelonen Prolta kun näkyi jonkun viikonlopun ilmaiseksi.

Kaikkien pelien maalikoosteet on kyllä katseltu.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Lokakuun kolmea peliä lukuunottamatta (vs. IFK 20.10, vs. Ässät 22.10 ja vs. JYP 25.10) on tullut nähtyä Jokereiden jokainen ottelu tältä kaudelta. Joko URHOn kautta tai hallilta.

Preseasonilla tuli vielä nähtyä 3 ET-peliä Tikkurilassa ja joulutauon aikaan Jokereiden pelit Red Bulls Salute-lopputurnauksessa. Aika laaja otanta löytyy siis.

Ensi kaudella tahti ei olekaan sitten läheskään yhtä kova intin takia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näen kaikki runkosarjan kotipelit Äijänsuolla, plus sitten ne Lukon vierasmatsit jotka Urholta tulevat. Yhtään peliä en ole tällä kaudella erikseen ostanut, vaan tarkoitan niitä "valtakunnallisia" lähetyksiä. En ole laskenut montako kertaa Lukko on vieraskaukalossa päässyt ruutuun, joten vastasin 30-34 peliä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hallilla tähän mennessä 29 kotimatsia (kaikki) ja 8 vierasmatsia. Ensimmäiset vieraspelit Ässiä ja Lukkoa vastaan ovat ainoat, mitä en nähnyt edes liikkuvana kuvana.

Jäljellä olevista peleistä viimeisen kierroksen matsi HPK:ta vastaan saattaa jäädä väliin, mikäli HIFK:n sijoitus on ennen sitä selvillä, sillä samaan aikaan pelataan A-junnujen välieräpeli KalPaa vastaan. Tappara-vierasmatsin todennäköisesti väijyn netistä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
2 tampereella ja 2 kuopiossa. Noin 20 televisiosta.

Voihan se tietysti määrä viel kasvaa jollain tuurilla pääsee Tappara jatkopeleihin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Melkein kaikki kotimatsit nähty paikan päällä, 3 tai 4 jäänyt näkemättä töitten takia. Vieraspelejä nähnyt muutaman urholta.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paikanpäällä olen ehtinyt käymään ainoastaan yhden kerran, mutta Urholta olen nähnyt sitten kaikki muut matsit. Sanoisin jopa että etäfanin elämä on melko rankkaa, koska sitä ainakin itse jännittää paljon enemmän ruudun äärellä, jos vertaa tunnetilaan itse hallissa.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Kaikki Jokipoikien kotipelit noin viittä lukuunottamatta (silloinkin toki jonkun toisen matsin takia!), vieraissa puolisenkymmentä ja sitten telkkarista/striimiltä toiset puolisenkymmentä. Aika lähelle neljääkymppiä mennään.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paikan päältä kaikki kotipelit (paitsi 19.11 SaiPa-Ilves ottelun kolmas erä). Vieraspelejä on tullut nähtyä paikan päältä vain yksi, Jokereita vastaan Areenalla 3.3.

Urhon välityksellä n.20 vierasmatsia, joten yhteensä reilu 50 voi olla aika lähellä totuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Hyvin vähän. Livenä nähnyt tällä kaudella ainoastaan 3 ottelua ja näistäkin ainoastaan 1 (yksi) kotona. Töllön kautta 3 ottelua lisää.

Olen paska kannattaja.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kaikki. Joko suorana tai digiboxin kovalevylltä Urholta tai Nelonen Prolta. Yhden pelin kävin katsoon Oulussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös