Käytä paria eri väriä varteen niin saat mailasta hienomman. Musta ja punainen on mun suosikit.teemu73 kirjoitti:Miksi pelkkään lapaan? Laita mailan varsi myös täyteen. Pari rullallista riittää.
Kuka hemmetti laittaa lapaan ja varteen samanlaatuista erkkaa? Mailan varteen kuuluu oikeaoppisesti grippipintainen teippi. Erivärinen toki kuin lapa.Footless kirjoitti:Käytä paria eri väriä varteen niin saat mailasta hienomman. Musta ja punainen on mun suosikit.
Eddie kirjoitti:Mailan varteenhan ei kovat jätkä laita erkkaa. Ainoastaan tuppiin ja yläkädelle.
Hitto muuten kun joku erkka olisikin sellaista että saisi otepinnasta komposiittimaisen tuntuisen, tarraavan pinnan.retro kirjoitti:Mailan varteen kuuluu oikeaoppisesti grippipintainen teippi.
stiflat kirjoitti:Hitto muuten kun joku erkka olisikin sellaista että saisi otepinnasta komposiittimaisen tuntuisen, tarraavan pinnan.
Ulkokentillä, pakkasen seassa, varsinkin helposti normierkka muuttuu aika liukkaaksi otepinnaksi... Tennis/saba -mailojen grippiä nuppiin..?
Sir von Aulis kirjoitti:Kuulemma Exelin grippiteippi ajaa asian erinomaisesti. Itse tosin suosin ihan normierkkausta, eli tuppi ilman "jengoja", siihen harso päälle. Lapaan ehottomasti VALKOINEN erkka, Eddien mainitsemalla pohjateipillä, ja toinen mistä en tingi, eli ehottomasti kannasta kärkeen erkataan, ei missään nimessä kärjestä kantaan. Jostain joskus junnuna lukenu että Gretzky erkkaa samoin, siitä tärpin sain. Samassa jutussa The Great One mainitsi, että tällä tavalla erkatessa ei lumi keräänny niin herkästi lapaan.
Hack kirjoitti:Onko sillä lavassa sitten väliä, onko valkoista vai mustaa? Paitsi tietysti tyylillisesti.
Hack kirjoitti:Öh, erkkaako joku eri suuntaankin? Jotenkin ainakin minä olen automaattisesti juuri kannasta lapaan erkannut. Pitäisiköhän sitä Exelin grippiteippiä kokeilla, itsekin käytän ns. normaalierkkausta.
Onko sillä lavassa sitten väliä, onko valkoista vai mustaa? Paitsi tietysti tyylillisesti.
Varsinainen reteysmagneetti oli 90-luvun keskivaiheilla ne neonväriset erkat. Laatu oli täyttä *skaa, mutta "cool" oli.Näkkäri kirjoitti:Toisaalta on reteämpää käyttää valkoista, joten ehkä sittenkin sitä.
Eddie kirjoitti:Ennenku kierrät yhtään kierrosta niin pistä lavan pohjaan pätkä pitkittäin niin ei oo erkka heti puhki ensimmäisten lämmitelykutien jälkeen.
Mutta eikö sillä ole jo toinen menossa? Vastauksena avausviestiin siis kaksi, korkeintaan kolme, muuten alkaa tuntuma kärsiä ja Erkka repeilee helposti.Immortal kirjoitti:Mikäli tarkoitat kierroksella yhtä kiekkokautta, niin eiköhän Westerlundille riitä tämä yksi.
jacquar-fan kirjoitti:Correct. Alakäden liikkuvuus esteyttyy, mikäli tunkee sen 'lämärimerkin' siihen mailan varteen -> pehmeistä käsistä tulee puiset (mikäli sellaiset omaa).
iiron_troikka kirjoitti: