monta kertaa olet ollut telkkarissa?

• 1 645
  • 18

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
tulipa mieleen eilen kun tv2:sen kuvaaja + pari hemmoa tuli dösään kyselemään vastutatko etelä-lahteen tulevaa moottoritietä, niin että onko foorumistit joutuneet uhreiksi ? :)

mä olen joskus ollut nelosen uutisissa muutaman kerran aikaisemmin. ;)

JanJ

Jäsen
Varmaankin toistakymmentä kertaa.
Elokuvassakin kerran.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Parikymmentä.

Rocco

Jäsen
Muistaakseni vain muutaman kerran mutta kerran olin oikein urheiluohjelman päätähtenä. Siinä vilahti oma "15 minutes of fame".

vipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Sotkamon Jymy
Voittekste kertoa myös minkä takia te olette olleet siellä telkassa ja siis myös missä ohjelmassa jne...

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vipa :

Olin Gonzo TV:ssä (olen Satu Lappi).

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Esiinnyn erinäisillä kotivideoilla.:D

Ps. Mielenkiintoista olisi myös tietää, mihin kellonaikaan esinnytte ko. ohjelmassa, miten olette pukeutuneet ja ketä kuului seurueeseenne, nimet ja sotut kehiin.

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kerran muistan olleeni TV:ssä. Tampere TV:n uutiset. Taiteen ja viestinnän oppilaitoksen oppilaita oli jotenkin yhdistetty näihin kettutarhaiskuihin. Tampere TV:n kuvausryhmä oli sitten TTVO:n edessä kuvaamassa ja kuvasi sitten minua kun olin tupakalla koulun edessä. Jutussa oli puhuttu tarhaiskuista ja samalla näytettiin minua kun vetelin kaikessa rauhassa sauhuja. Kaverit nimittävät minua pari viikkoa sen jälkeen kettuaktivistiksi.

Ei, en haastanut Tampere TV:tä oikeuteen kunnianloukkauksesta.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Muutaman kerran Jyrki-ohjelmassa (ex-)bändin kanssa.

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pikkukakkosessa kerran. Muut esiintymiset taitavat olla Äijänsuon pleksin takana olleita olemisia... (ainakin vuosia sitten tapahtunut tuuletus, jolloin kamera zuumattiin suoraan pärstään -pahoittelen mahdollisia traumoja).

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En tv:ssä vielä kertaakaan, mutta kohta olen valkokankaalla. Olen nimittäin tulevassa Spiderman-elokuvassa Spaidarin stuntmiehenä. Kiipeilen seinillä kokovartalosukkahousuissa (peittävät myös naaman) joten henkilöllisyyteni pysyy edelleen salassa...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Aika monta kertaa. Musavideon päätähtenä ym.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy