Mainos

Monennenko polven kannattaja olet?

• 2 109
  • 28

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
1. Polven. Faija oli nuorempana Tapparan miehiä, nykyisin ei taida enää kannattaa mitään sen kummemmin.

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen ihan ensimmäisen polven Ilves-fani.
Olin kai kerran käynyt Särkänniemessä joskus alle kouluikäisenä eikä meillä ole mitään sukua täällä päin, mutta 8-vuotiaana musta tuli Ilveksen kannattaja.

Kaikki muut kannatti SaiPaa, mun mielestä SaiPa oli ihan turha ja paska, joten näppäränä likkana otin sanomalehden esiin ja valitsin sarjataulukosta sen joukkueen jonka nimi miellytti eniten. Isäni, joka on SaiPan miehiä, ei suhtautunut tällaiseen toimintaan kovin ymmärtäväisesti mutta ei sentään yrittänyt käännyttää, tyytyi vain vittuilemaan muuten vaan.

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kolmannen polven hämeenlinnalaisen kiekkoilun ystäviä ollaan. Mutsia ja yhtä tädeistä olen saanut joskus raahattua mukaan matseihinkin, kun taas vanhemmasta polvesta ainakin isoisä on käynyt peleissä joskus aikana ennen katettua Rinkelinmäkeä. Otteluissa käyminen kuulemma loppui papan kyllästyttyä "niihin kaukalon laidalla kiroaviin ja älyttömyyksiä huutaviin ukkoihin, perrrkele". Mitähän taatto tuumisi tämän päivän sikakatsomosta?

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Meidän suvussa ei kai kukaan ole koskaan kannattanut Tarmoa, puhumattakaan mitään muuta vierasta seuraa. Kerholaisia on suku täynnä, joukossa ihan pelaajiakin. Tästä olen tietty ylpeä.

Näin aikana jälkeen Tarmon, olen myös ylpeä seuran saavutuksista ja maineteoista hämeenlinnalaisen jääkiekkoilun hyväksi. Tarmo loi aikanaan yhdessä Kerhon kanssa Hämeenlinnaan vahvat jääkiekkoperinteet, josta sekä HPK, että hämeenlinnalaiset kiekkofanit nauttivat tänäkin päivänä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy