Monelleko keskustelupalstalle kirjoitat aktiivisesti?

  • 6 618
  • 72

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jatkoaika on ainut. 3-4 muulle palstalle sitten harvakseltaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Muusikoiden.nettiin kirjoitan Jatkoajan lisäksi. Tosin aktiivisuus siellä on vähenemään päin. Tarkoitus onkin lopettaa sinne kirjoittelu ihan kokonaan ja siirtyä pelkästään lukijaksi.
 

Ralph

Jäsen
En yhdellekään aktiivisesti. Jatkoaikaan satunnaisesti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En yhdellekään aktiivisesti. Jatkoaikaan satunnaisesti.
Hassu kommentti kaverilta joka on noin viidensadan viestin päässä tälle foorumille eniten viestejä pistäneestä kirjottajasta. Oot joko sarkastinen tai vaatimaton.

Itse tosiaan kirjottelen tänne jatkikseen (lähes) joka päivä. Tällä hetkellä en toistaiseksi minnekään muualle.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Lasketaanko Jodel? Siellä oon välillä mieleni mukaan vassari, fasisti tai yh-äiti.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
En kirjoita minnekään muualle kuin Jatkoaikaan. Joskus kirjoittelin parille muullekin palstalle, mutta täällä on kaikkein paras meno.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hemmetin monelle palstalle ties millä eri kielillä kirjoittelen. Todellinen kosmoforumpoliitti olen. Leijun foorumien & boordien yllä kuin suuri, postaava jumala!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos muistini toimii oikein, niin on vähän enemmän kuin 500 viestin päässä. Vääryydellä palstalta poistetun pörssikärjen pisteet ei näy listalla.
Kukas sieltä kärjestä on poistettu muonavahvuudesta? Scholl tuolta top 10:stä on ainakin asetettu elinkautiseen mutta kuka muu?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muusikoiden.nettiin kirjoitan Jatkoajan lisäksi. Tosin aktiivisuus siellä on vähenemään päin. Tarkoitus onkin lopettaa sinne kirjoittelu ihan kokonaan ja siirtyä pelkästään lukijaksi.
Se on nykyään aktiivisempi FBssä...
Aktiivisempi joo, joskin todella laaduton ja sekava teiniräppäreiden vänkäysnurkka, jota ei kyllä Juusful Idioot kauaa kestänyt. Ai niin, ihmetellään siellä välillä Lars Ulrichin soittotaitoa. Harmi, että oikea foorumi on nykyään hiljentynyt, onneksi edes on vielä wanha kunnon Tori.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Annan Jatkoajalle eksklusiivisia haastatteluita viestieni muodossa. Ennen ajanlaskun alkua minulla oli tunnukset murha.infoonkin jonne kirjoitin muutama sata viestiä ajan mittaan, mutta en ole sinne kirjoittanut ties koska. En ainakaan vuosikymmeneen.

Satunnaisesti voin joskus kommentoida jotain nettilehtien artikkeleita mutta enpä oikeastaan niitäkään enää ole jaksanut.

Takavuosina TuTon kannattajilla oli oma nettifoorumi jossa toimin peräti moderaattorina (saikin olla viimeinen kerta siinä hommassa missään ikinä) ja jonne kirjoitin paljon, mutta sekin sitten hiipui kuin pieru Saharaan ja lopulta katosi koko netistä noin vuosikymmen sitten. Kuulemma faniporukalla on nykyisin jotkut helvetin FB-sivut, mutta minä en Facebookia käytä joten olen mieluummin sitten ilman mitään fani-infoa tai fanikerhoja.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Vain yhdelle aktiivisesti. Jatkoaikaa tulee varmasti eniten luettua, mutta kirjoittelu on enemmänkin satunnaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös