Moderaattorit (ja muut päätäntävaltaa käyttävät)

  • 1 928
  • 26

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Lukekaa loppuu asti vaan, en aio teitä haukkua.

En ole varma kirjoitinko teidän arvonimenne oikein jos en suokaa minulle oikeus korjata virheeni myöhemmin.(ja tähän kaikki muut, jotka täällä mitään päätäntävaltaa käyttävät)

Tämä suljettu osasto on aiheuttanut liikaa eripuraa jatkoaika.comissa. Tässä on turha puhua mistään oikeudellisista jutuista kuten joku kirjoitti tuolla. Se on täyttä paskaa. Ymmärrän hyvin mitä te ajatte takaa mutta tapa millä te tämän olette esittäneet on ehkä ollut liian kova. Ensin teidän olisi pitänyt keskustella asiasta kaikkien jatkoaikalaisten kanssa (me olemme kuitenkin teidän tärkeimpiä tukijoitanne). Sitten miettiä tarkkaan miten te toteutatte tämän systeemin.

Kaikkien kannalta olisi kuitenkin parasta tehdä sopuratkaisu johon kumpikin on tyytyväinen. Minulla olisi jotain idean tynkää tässä. Joka kuukausi sieltä/sinne siirtyisi (about) 10 henkilöä jotka teidän mielestänne sen ansaitsee. Eli jos joku kirjoittelee A-ryhmässä jotain typerää niin hänet tiputetaan pois ja samaan aikaan hän saa opetella parantamaan tapansa. Sitten ottaisitte 10 ihmistä jotka ovat kirjoittaneet asiallisia ja oikeita kommentteja. Nekin kannattaisi jakaa osiin vaikka sm-liigasta 4 mestiksestä 2 vapaakeskustelu 2 ja muista 1. Joka kuukausi ilmoittaisitte ketkä ovat ansainneet "sarjanousun" ja ketkä huonon valmentajansa vuoksi sieltä ovat tippuneet.

Ymmärrän sen että pyritte siihen että saisitte asiallisia juttuja paljon samaan paikkaan ja asiallisia juttuja kirjoittaa asiallinen kirjoittaja, joten siirrätte ne "eristyksiin" huonoilta kirjoittajilta. SM-Liigan puolella kävijä tietää mistä kirjoitan: sivukaupalla aivan jotain turhia kirjoituksia joita ei ketään huvita lukea esim. HIFK:ta (joka taitaa olla eniten edustettuna täällä) koskevia asioita voi ekalla sivulla 10 ja jokaisessa lukee kuinka hyvä tai huono HIFK on. Ei mua itseänikään kiinnosta näitä lukea ja sen vuoksi luenkin vain ne kiinnostavimmat jutut ja kommentoin jos on jotain kommentoitavaa.

En pidä itseäni mitenkään loistavana kirjoittajana ja on monia jotka ovat minua parempia kirjoittajia ja sääliksi käy niitä. Esimerkiksi nimimerkki Gianfranco on kirjoittanut mestiksen puolelle paljon erittäin paljon asiaa sisältäviä juttuja ja niitä on suuri nautinto lukea. Aina kun huomaan ketjun avaajana olevan tämä ruskeaverinen italiaano niin luen jutun koska tiedän että häneltä tulee paljon hyvää asiaa. Miksi häntä ei sitten valittu? ja näitä on paljon muitakin.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihan hyvä juttu, mutta tietty määrä per kuukausi on vähän ongelmallinen, jos otettavia olisi enemmän ja toisaalta aina ei löydy sitä kymmentä kelpuutettavaa. Ehkä tämä ehdotuksiin perustuva systeemi on parempi.
 

JanJ

Jäsen
Re: Moderaattori

Kommentoin vähän:

Viestin lähetti Jaska85
Minulla olisi jotain idean tynkää tässä. Joka kuukausi sieltä/sinne siirtyisi (about) 10 henkilöä jotka teidän mielestänne sen ansaitsee. Eli jos joku kirjoittelee A-ryhmässä jotain typerää niin hänet tiputetaan pois ja samaan aikaan hän saa opetella parantamaan tapansa. Sitten ottaisitte 10 ihmistä jotka ovat kirjoittaneet asiallisia ja oikeita kommentteja...
Näin se menee:
Lisää väkeä otetaan koko ajan, ja sieltä putoaa todellakin pois jos törttöilee. Määräajaksi ensin, toivottavasti se aina riittää.

Miksi häntä ei sitten valittu? ja näitä on paljon muitakin.
Valintaprosessi oli pitkä ja tuskallinen, ja listan kasaus jatkuu loputtomiin. Joten hyvä vaihtoehto oli julkaista nyt tähän mennessä kasattu lista ja alkaa sitä sitten täydentämään. Sillä
hyviä kirjoittajia on monia ja niitä tulee koko ajan lisää (sekä nykyisistä jalostuu koko ajan parempia) niin listahan ei tavallaan ole koskaan valmis.

Listan täydennyksessä ja palstojen "kunnossapidossa" tapahtuu edistystä koko ajan. Moderaattorien määrää lisätään ainakin kolmella sillä kirjoittajien ja viestien määrä on tällä hetkellä ns. älytön.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ymmärrän hyvin että teillä on vaikeita valintoja ja muitakin juttuja mutta ymmärrät varmasti että kaikki eivät näistä uudistuksista pidä. Itse pelkään eniten sitä että kaikki sporttia (parhaat) koskevat kirjoitukset kirjoitetaan tämän uudistuksen jälkeen suljetulla osastolla ja itse en voi millän tavalla kommentoida esim. Rocon tai Mendietan kirjoituksia. Samoilla linjoilla ovat monet muutkin.

PS. lisätkää nyt se gianfranco siihen listaan. Vaikka en miestä erityisemmin tunne niin hän on kirjoituksillaan ansainnut paikkansa parhaiden joukossa.:o :o :o
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Jaska85

Miten se nyt on niin vaikea tajuta, että ns. hoitoon ohjatut eivät varmasti tule lopettamaan kirjoittelua esim. SM-liigapalstalla. Minulla ainakin kynnys kirjoittaa Suljetulle on aika iso, varsinkin kun luin tuon Pitkän kirjoituksen aiheesta Viha. Ei herranen aika, ammattilaiset on näköjään erikseen.

Minä tulen jatkossakin kirjoittelemaan SM-liigapalstalla. Jos sitten joskus huomaan Suljetulla sopivan aiheen, johon haluan jotain sanoa, voin sen tehdä.

Eikö nyt katsottaisi mihin tämä johtaa. Ajatus on ainakin minun mielestäni hyvä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Itse pelkään eniten sitä että kaikki sporttia (parhaat) koskevat kirjoitukset kirjoitetaan tämän uudistuksen jälkeen suljetulla osastolla ja itse en voi millän tavalla kommentoida esim. Rocon tai Mendietan kirjoituksia.
Minä sain postilaatikkooni kopsahtaneesta mailista sen käsityksen, että sm-liigasta keskustellaan edelleenkin pääasiassa sm-liiga palstalla jne. Eli suljettuun osastoon ensimmäisessä erässä valitut todellakin kirjoittelevat vielä muuallekin, kuin omalle sisäsiittoiselle palstalleen. Tulet siis pääsemään jatkossakin kommentoimaan suurinta osaa suosikkiasi käsittelevistä jutuista.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehdotus

En tiedä, kuinka teknisesti mahdollista tämä on, mutta kun so palstan pahin ongelma on se, että jos vaikkapa nöyrimmällä minulla on erittäin hienoa ja mukavaa sanottavaa jostain so:n aiheesta, niin sitä ei yhteyteensä saa oikein millään, niin ehdotan, että so:lle menevät tekstit menevät aina myös aiheeseen liittyvään muuhun palstaan. Esim. tällä hetkellä siellä on tuo fanien lehti-juttu, johon kommentteja ja ehdotuksia varmasti löytyy. Näin so täyttäisi tarkoituksensa, mutta muita käyttäjiä ei jätettäisi ulos.



Eli siis so:n keskustelut käydään aina myös jossain muualla ja so:hon lähetetyt vastaukset menevät aina myös johonkin muualle.

Näin so toimisi enemmänkin eräänlaisena alleviivauksena ja pitkien kolumnien keräyspaikkana, kuin omana palstanaan.

Edit: lisää höhää
 
Viimeksi muokattu:

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Korteni kekoon...

...yhtymällä Vakion mielipiteeseen.

Uskon omasta puolestani jatkavani kirjoittelua myös muille palstoille kuin SOsastoon riippumatta siitä, millaiseksi se osoittautuu. Ymmärrän toki täysin muiden kirjoittajien turhautuneisuuden, kun joidenkin kirjoitusten kommentoiminen samalla palstalla käy mahdottomaksi.

Mutta ennen kaikkea, katsotaan nyt ensin mihin tämä johtaa. Tuomitaan vasta sitten.



Ranger
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Jaska85

Viestin lähetti Vakio
Miten se nyt on niin vaikea tajuta, että ns. hoitoon ohjatut eivät varmasti tule lopettamaan kirjoittelua esim. SM-liigapalstalla. Minulla ainakin kynnys kirjoittaa Suljetulle on aika iso, varsinkin kun luin tuon Pitkän kirjoituksen aiheesta Viha. Ei herranen aika, ammattilaiset on näköjään erikseen.

Minä tulen jatkossakin kirjoittelemaan SM-liigapalstalla. Jos sitten joskus huomaan Suljetulla sopivan aiheen, johon haluan jotain sanoa, voin sen tehdä.

Eikö nyt katsottaisi mihin tämä johtaa. Ajatus on ainakin minun mielestäni hyvä.
En minä sm-liigaa millään tavalla pelkää, mutta esimerkiksi sportista kirjoittaa aktiivisesti tänne 4 tyyppiä:Rocco,Sälli85,Mendieta ja minä ja meistä neljästä 50% pääsi tuonne sisälle ja kaikki me kirjoitetaan aiheesta josta tiedämme: Mestis ja Sport. Ja mikäli Rocco ja Mendieta siirtyvät kirjoittamaan suljettuun osastoon, niin sehän on meiltä pois. Ja kyllä jos minä olisin Rocco tai Mendieta niin kirjoittaisin jokaisen juttuni koskien sporttia tuonne SO:hon koska se mitä me kaikki haluamme on MAINE ja maineen saaminen on helpompaa jos pystyy kirjoittamaan hyviä juttuja sellaiseen paikkaan mistä ne luetaan. SO:ta luetaan varmasti enemmän kuin Mestistä ja sen vuoksi minä ainakin kirjoittaisin juttuni SO:hon.

Olemme sälli85:sen kanssa nuoria tyyppejä ja me jäimme rannalle ruikuttamaan kun laiva lähti ja sen mukana myös loistavia kirjoittajia mestiksen puolelta ja erityisesti sportin puolelta.

Monille on ollut mukavaa lukea juttua josta itse pitää ja kommentoida sitä eri tavoilla kuten minä ja Stomper tuolla mestiksen puolella tälläkin hetkellä. Ihan kiva jutella oikeasti tärkeästä asiasta vähän vitsillä ja muutenkin kun tänne kirjoittelemme niin mulla ainakin on "pilke silmäkulmassa". Se pilke häviää mikäli ei pääse kirjoittamaan niistä asioista mitkä minua kiinnostaa.Ei meitä kokkola/siltä väliltä/vaasa tyyppejä ole niin paljon täällä kuin vaikka HIFK:n kannattajia joita tulee vasemmalta ja oikealta. Ja jos meitä ei ole niin paljon niin miksi meidät pitää erotella?

Idea on sinänsä loistava ja kyllähän tässä on yksi näkökulma vielä josta kukaan ei ole puhunut. Ne jotka tuonne SO:hon pyrkivät tulevat kirjoittamaan paljon hyviä juttuja ja se taas parantaa keskustelun tasoa.Kyllähän tommonen nimitys mullekkin kelpais ja se pistää miettimään aina tästä lähtien että mitä juttuja kannattaa kirjoittaa.

Toivon myös että Moderaattorit kiinnittäisivät huomiota Mestiksen ja Vapaan keskustelun kirjoittajiin ettei käy niin että kaikki jotka nousevat SO:hon ovat SM-Liigan puolelta.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos minä kirjoittaisin oman joukkueeni asioista tänne, ja joukkueellani olisi täällä vain neljä fania vakikirjoittajissa, en missään nimessä tekisi sitä Suljetulle puolelle. Eihän tässä esimerkkitilanteessa vaikka mendietan ole mitään järkeä aloittaa Sportin kenttäkoostumuksia pohtivaa ketjua Suljettuun, koska luultavasti ainoa, joka siihen kommentoisi olisi alueen toinen Sport-fani. Mestis-alueella taas voitaisiin saada enemmän näkökulmia ja kirjoituksia tällaista paneutumista vaativaan aiheeseen, koska sinne kirjoittaa enemmän Sport-faneja.

Itse aion käyttää minulle suotuja oikeuksia kuten ymmärsin saamastani mailista, eli uutiset, ottelukommentit yms. edelleen niille kuuluville alueille ja vain syvällisemmät, kolumnintapaiset pohdinnat (osaankohan edes tehdä moisia?) Suljetulle alueelle. Jos täällä ihmiset pelkäävät uudistuksen rappioittavan muiden keskustelupalstojen tason, en ainakaan omalta osaltani aio toimia tämän kehityksen edistämiseksi.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti FourForty
[Bja vain syvällisemmät, kolumnintapaiset pohdinnat (osaankohan edes tehdä moisia?) Suljetulle alueelle. [/B]
toivottavasti monet muutkin ottavat tämän linjan. Itse toivoisin että ne jotka Mestiksen puolelle ovat kirjoittaneet kirjoittaisivat edelleenkin sinne koska meitä on siellä muutenkin niin vähän ja nyt viedään vielä parhaat päältä.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Jaska: "toivottavasti monet muutkin ottavat tämän linjan."

Hyvin todennäköisesti, ainakin itse päätin heti ensimmäiseksi, että avoimilla juttu jatkuu (siinä määrin kuin tähänkin saakka). Nyt kun tätä Suljettua Osastoa on hetken aikaa niellyt kurkustaan alas (itse olen periaatteessa vastaan nk. konkaripalstoja), niin homma voi loppujen lopuksi toimiakin. Ehkä tällä halutaan antaa tilaa sellaisille pohdiskeleville artikkeleille vähän mallia "Rööri-korneri" ilman että homma muuttuu heti taisteluksi HIFK vs. Blues.

Katsotaan nyt vähän aikaa.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jaska85
toivottavasti monet muutkin ottavat tämän linjan. Itse toivoisin että ne jotka Mestiksen puolelle ovat kirjoittaneet kirjoittaisivat edelleenkin sinne koska meitä on siellä muutenkin niin vähän ja nyt viedään vielä parhaat päältä.
En tiedä miten paljon selvemmin tämän vielä voi sanoa kuin se on jo sanottu: Kukaan ei siirry tasan mihinkään. Olen varma, että te Sport-fanit löydätte toisenne jatkossakin. Keskustelukaan ei siirry mihinkään. Vielä kerran ja isolla: Tarkoitus on saada aikaan sellaista keskustelua, joka Jatkoajasta kuoli ennenkuin se oikein pääsi alkamaankaan; ja ainakin palautteen mukaan suurelta osin nimenomaan vapaiden alueiden viestitulvan takia. Tällä haetaan paikkaa hidastempoiselle jaarittelulle, jossa lauotaan kovaa ja harkiten. Se ei edes meinaa onnistua SM-Liiga-palstan hektisessä meiningissä.

Pyysit ketjun avauksessa meitä lukemaan loppuun - minä nyt puolestani pyydän sinua lukemaan noita vastauksia, joita tuohon aihetta varten avattuun ketjuun on jo laitettu. Sieltä selviää esimerkiksi kummemmin silmiä siristämättä, että kirjoittajajoukkoa ei ole suljettu - päinvastoin - oikein monta kertaa ja monella suulla on sanottu, että tuossa on lista, josta aloitettiin, kun jostain piti aloittaa. Nyt sitten lisää porukkaa sisään ja kenties jossain vaiheessa, jos niin sattuu, joku poiskin.

Älkää nyt hyvät ihmiset ottako niin hirveitä sydämen tykytyksiä tästä aiheesta. Suurin osa kaikkein kärkevimmästä kritiikistä on osoitettu tukevasti olkinukkeja kohden. Ja sitäpaitsi jos kaikesta huolimatta homma menisi katolleen, niin se ei ole kummoinenkaan urakka jakaa tuolla solla olevat aiheet oikeille vapaille alueilla ja sammuttaa valot. Moisia suunnitelmia ei tässä vaiheessa ole, mutta muistutan nyt kuitenkin parista asiasta: 1) Tätä tehdään kirjoittajille ja myös lukijoille. 2) Lukekaa enemmän, luulette vähemmän. Tässä tapauksessa kannattaa lukea noita vastauksia tuossa toisessa ketjussa.

Ihan totta hei ihmiset. Koittakaa nyt edes muutama päivä katsoa kuinka tässä käy ennenkuin pirua maalataan seinään. Ainakaan siihen seinään, jota ei ole vielä pystytettykään, kuten tämän ketjun "kompromissi-ideassa".

Periaatteessa olen iloinen, että rakentavaa henkeä löytyy. Peukut Jaska85:lle. Mutta lukekaa ensin miten asiat ovat, ja ehdottakaa muutoksia sitten.

Palaute kyllä luetaan ja mietitään.

Mä puolestani painun nyt sitten siihen toiseen ketjuun vastailemaan tsättiviesteillä ihmisten kysymyksiin. Ihan iisisti nyt vain väki: Me kaikki jäämme tästä henkiin.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
No niin nyt on hiukan rauhoittunut aamun sapetuksen jälkeen ja pystyy jo sanomaan että katotaan nyt tuleeko siitä suljetusta mitään . Ottaa vain päähän kaikenlainen kastijako varsinkin kun olen kavereilleni mainostaessani Jatkoaikaa sanonut että täällä ei sellaista harrasteta ja nyt sitten tuli tämä so .
Minusta toi Jaska85:n ehdotus kuulostaa kokeilunarvoiselta ajatukselta éttä so:lle pääsisi kirjoitusten perusteella eikä sen perusteella että joku so.lainen sitä suosittelee silloin siinä on aina "hyvä veli" mahdollisuus olemassa .
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Muksu sä et taida tajuta, että tämä luokittelu loukkaa ihmisiä, eikä kysymys ole siitä, että parhaat kirjoittajat lähtee...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mutta kyllä ozo:kin sen tietää että jotain oli pakko tehdä kun tuo SM-liigan puolelle on tullut aivan täysi kaaos. Ja kyllä muksu olen tänään lukenut kaikki aiheeseen liittyvät jutut ja niistä (myös minun) paistaa epätietoisuus mitä tapahtui/tapahtuu/on tapahtumassa ja siinä kohdin jatkoajan porukka on mokannut pahemman kerran. Tiedotus näinkin suurella saitilla on tärkeää.

Ja tuo minun kompromissini oli vain esimerkkikompromissi (sanahirviö) ja myös muita esityksiä varmasti otetaan mielellään johdon puolelta. Pyysin lukemaan loppuun koska monet (mukaanlukien itseni) ovat haukkuneet ihmisiä ajattelematta asiaa loppuun asti ja kun monet katsoo että "jaa sen on jaska kirjottanu niin se haukkuu meitä taas" tyyliin mutta nyt ei ollut tarkoitukseni haukkua ketään vaan ehkä oman pään ajatuksia selvitellä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Jaska85
Mutta kyllä ozo:kin sen tietää että jotain oli pakko tehdä kun tuo SM-liigan puolelle on tullut aivan täysi kaaos.

Okei, mä en tiedä.. :confused: En ole kuullut mistään kaaoksesta!!
Käyn Sm-liigan puolella about 1 kerta per 3 kuukautta. Sori... :rolleyes: Ja tietääkseni en ole aiheuttanut mitään kaaosta, toistaiseksi..
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jaska85: Hyviä pointteja. Kuitenkin uskoisin SM-liigan ja vapaan keskustelun säilyvän täysin ennallaan, mutta SO:lle tulee pidempään harkittuja ja mietittyjä tarinoita. Eli sen tarkoitus onkin olla joitain asioita haudutelleen miettivä osa Jatkoaikaa.

Sm-liigan puolella esim. matsien kommentoinnit eivät katoa mihinkään, vaan säilyvät edelleen siellä. Kuten olet itsekin varmasti huomannut, niin helposti pidemmät ajatukset sm-liigan keskustelussa katoavat lyhyisiin muutaman rivin viesteihin. SO:n tarkoituksena on oman käsitykseni mukaan se, että juuri analyyttisemmät tekstit tulisivat sinne.

Ainakin näin aion itse toimia keskustelu tulee omalta osaltani säilymään sm-liigan ja vapaan keskustelun välillä.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Päivää, tähän ketjuunhan tämä kommentti taitaa kuulua. Haluaisin vain toivottaa sitkeyttä ja...hmm, tsemppiä kaikille palstan toiminnan ylläpidon kanssa tekemisissä oleville henkilöille. Funtsittuani ja lueskeltuani vielä näitä tässäkin ketjussa sata kertaa esitettyjä näkökantoja ja perusteluja olen tullut tulokseen, ettei tämä muutos - tai oikeammin lisäys - ole niin iso juttu kuin mitä jotkut ovat antaneet itselleen kertoa. Modet, saatte tukeni.
 

hautheh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No sellaista elämä on! 80 luvun puoli välissä Moberg osti Jokerit tyhjäksi huippu pelaajista hIFKoon, kun Jokerit putosi divariin, hän juhli, nyt katsomot täyttyy! Kuinka kävi hifkin yleisömäärä putosi!!!Eli onneksi on suljettu sarja!!!
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Muutama hajakommentti

1) Tätä hommaa ei tehty niin yhtäkkiä ja kysymättä, kuin miltä saattaa vaikuttaa. Ensimmäisen kerran hommaa taidettiin kysellä jo ennen kesää. Tällöin pyydettiin lähettämään maileja. Niitä myös tuli ja niistä maileista sai sellaisen käsityksen, että melkoisen moni kirjoittajista siinä vaiheessa oli Suljetun Osaston kannalla. Itse toteutus tapahtui viime kädessä nopeasti, mutta aihetta vatvottiin kyllä tekijöiden kesken noin kuukausi.

2) Määrä on noin 200, mutta kuten sanottua se ei ole mitenkään lopullisesti kiveen lyöty määrä. Uusia tullaan ottamaan varmasti. Se, että nyt otettiin 200 oli lähinnä vain sattumaa. Mitään tarkkaa laskentaa määrästä ei tehty.

3) Kaikki pääsevät lukemaan juttuja Suljetusta Osastosta ja tuskinpa kovinkaan moni lopettaa muihin paikkoihin kirjoittamista. Minun mielestäni on kuitenkin sääli, että hyvätkin kirjoitukset tuppaavat hukkua viestimereen jota kukaan ei jaksa lukea.

4) Katsotaan nyt ihan rauhassa hetki kuinka homma lähtee liikkeelle. SO:hon on kirjoitettu tällä hetkellä noin 50 viestiä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Muutama hajakommentti

Viestin lähetti Ghost
Minun mielestäni on kuitenkin sääli, että hyvätkin kirjoitukset tuppaavat hukkua viestimereen jota kukaan ei jaksa lukea.

tässä kohdassa olen sinun linjoillasi.

Ongelma on se että esim. juuri äsken vilkaisin suljettuun osastoon ja siinä puhuttiin tuomareista. ja viimeinen lause menee jotakuinkin näin: pisteään ne Mestikseen kasvamaan. Millähän perusteella hänelle on annettu oikeus mennä lukkojen taakse kirjoittamaan typeryyksiä ilman että monikaan ei voi sitä millään tavalla kommentoida. Se jätkä siis haluaa päästä erotuomareista eroon ja sen mielestä oikea paikka on mestis... Kiitos ei meillä on niin paljon huipputuomareita: veneranta,eronen jne. että ei paljon kiinnosta.

EDIT. menkääpä huviksenne lukemaan sitä tervetuloa chätti linjaa. Nyt voitte miettiä mikä erottaa meidät noista? eipä taida oikein mitään olla. Ei taida löytyä 200 kirjoittajaa jotka vielä osaisivat kirjoittaa kunnon juttuja. Muutama ihan kohtalainen juttu löytyi mutta samalla chät periaatteella näyttää kulkevan tuollakin :cool: :cool: :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Re: Re: Muutama hajakommentti

Viestin lähetti Jaska85

Ongelma on se että esim. juuri äsken vilkaisin suljettuun osastoon ja siinä puhuttiin tuomareista. ja viimeinen lause menee jotakuinkin näin: pisteään ne Mestikseen kasvamaan. Millähän perusteella hänelle on annettu oikeus mennä lukkojen taakse kirjoittamaan typeryyksiä ilman että monikaan ei voi sitä millään tavalla kommentoida. Se jätkä siis haluaa päästä erotuomareista eroon ja sen mielestä oikea paikka on mestis... Kiitos ei meillä on niin paljon huipputuomareita: veneranta,eronen jne. että ei paljon kiinnosta.

Tähän sen verran, että niinhän homma toimii. Ennen liigaa dumarit viheltävät Suomi-sarjassa, Mestiksessä ja sitten lopulta liigassa. Tämä liigan ja Mestiksen välinen "farmisysteemi" toimii siis muutenkin kuin vain pelaajien osalta, ihan hyvä juttuhan se mielestäni on. On täälläkin näitä Virtasia ja Salmisia nähty, vieläpä liian monesti...

Mitä näin yleensä ottaen tähän SO:sta vallitsevaan keskusteluun tulee, niin kauhean määrän erilaisten sorttisia narinoita se on aiheuttanut. Jotkut ovat julistaneet jättävänsä Jatkoajan. Tehkää se, mutta katsokaa ensin mitä Suljettu Osasto Jatkoajalle tekee. Tehkää vasta sen jälkeen päätöksenne, älkää olko typeriä ja ennakkoluuloisia.

Suljettu Osasto ei missään määrin pois sulje kirjoittamista muille palstoille, kuten yleisen linjan mukaan luullaan. Veikkaan, että helposti 80-90% SO:n väestä ei jätä kirjoittamistaan muille palstoille. Onhan näissä koneissa sellanenkin toiminto kuin copy + paste, jolla voi vaikkapa matsianalyysiä heittää niin SM-liiga -osastolla sitä käsittelevään ketjuun laitettuaan sen jo Osastolle. Kirjoitusoikeudet yhdelle palstalle ei sulje mahdollisuutta/halua kirjoittaa muille palstoille mielenkiintoisiin ketjuihin valtaosalla SO:lle valituista.

Mitä kastiajakoon tulee, niin sitähän on aina ollut Jatkoajassa ja tulee olemaan. Rekisteröintisysteemi on jo elitismiä, tämä vain vie sitä hieman korkeammalle asteelle.

Minä taasen luulen, että Suljettu Osasto palvelee myös niitä keitä sinne ei valittu. Näiden joukossa aivan varmasti on sellaisia, jotka haluavat lukea hyvin perusteltuja, analyyttisiä kirjoituksia ilman kaivamatta sitä ketjun seitsemänneltätoista sivulta.

Hoitoon ajautuneiden joukosta on varmasti unohtunut monia, kuten juuri Jaskan mainitsema Gianfranco. Myös edellisessä ketjussa Railwaymanin nimeä tulen itse kannattamaan. Se miten tämä uusien potilaiden valitseminen sitten tapahtuu, on minulle vielä arvoitus. Eiköhän sekin kohtapuoliin ala seljetä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Eikö tänne voitaisi pistää semmonen alue kuin Psykiatri johon mahdolliset mielisairaala-ehdokkaat voisivat kirjoitella ja se toimisi samalla tavalla ja yhtä fasistisilla valinnoilla kuin itse mielisairaala.

Minkälaista porukka te otatte moderaattoreiksi? ei sillä että olisin pettynyt erityisesti johonkin mutta mietinettä minkälaiset ihmiset siihen homman pääsee ja millä tavalla heitä koulutetaan ja mitä heiltä vaaditaan? jos joku moderaattori lukee näitä niin voisitko vastata?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Re: Re: Muutama hajakommentti

Viestin lähetti Noose


Tähän sen verran, että niinhän homma toimii. Ennen liigaa dumarit viheltävät Suomi-sarjassa, Mestiksessä ja sitten lopulta liigassa. Tämä liigan ja Mestiksen välinen "farmisysteemi" toimii siis muutenkin kuin vain pelaajien osalta, ihan hyvä juttuhan se mielestäni on. On täälläkin näitä Virtasia ja Salmisia nähty, vieläpä liian monesti...

Mitä näin yleensä ottaen tähän SO:sta vallitsevaan keskusteluun tulee, niin kauhean määrän erilaisten sorttisia narinoita se on aiheuttanut. Jotkut ovat julistaneet jättävänsä Jatkoajan. Tehkää se, mutta katsokaa ensin mitä Suljettu Osasto Jatkoajalle tekee. Tehkää vasta sen jälkeen päätöksenne, älkää olko typeriä ja ennakkoluuloisia.

Suljettu Osasto ei missään määrin pois sulje kirjoittamista muille palstoille, kuten yleisen linjan mukaan luullaan. Veikkaan, että helposti 80-90% SO:n väestä ei jätä kirjoittamistaan muille palstoille. Onhan näissä koneissa sellanenkin toiminto kuin copy + paste, jolla voi vaikkapa matsianalyysiä heittää niin SM-liiga -osastolla sitä käsittelevään ketjuun laitettuaan sen jo Osastolle. Kirjoitusoikeudet yhdelle palstalle ei sulje mahdollisuutta/halua kirjoittaa muille palstoille mielenkiintoisiin ketjuihin valtaosalla SO:lle valituista.

Mitä kastiajakoon tulee, niin sitähän on aina ollut Jatkoajassa ja tulee olemaan. Rekisteröintisysteemi on jo elitismiä, tämä vain vie sitä hieman korkeammalle asteelle.

Minä taasen luulen, että Suljettu Osasto palvelee myös niitä keitä sinne ei valittu. Näiden joukossa aivan varmasti on sellaisia, jotka haluavat lukea hyvin perusteltuja, analyyttisiä kirjoituksia ilman kaivamatta sitä ketjun seitsemänneltätoista sivulta.

Hoitoon ajautuneiden joukosta on varmasti unohtunut monia, kuten juuri Jaskan mainitsema Gianfranco. Myös edellisessä ketjussa Railwaymanin nimeä tulen itse kannattamaan. Se miten tämä uusien potilaiden valitseminen sitten tapahtuu, on minulle vielä arvoitus. Eiköhän sekin kohtapuoliin ala seljetä.
Ongelma on se että me saadaan ne kädettömät kierosilmät joista ei ole mihinkään:rolleyes: Esim. mestiskierroksilla voi olla aivan surkea tuomari kärkimatsissa vaikka liigassa ei pelata matsia kun taas monesti kun liigassa on kierros samaan aikaan kuin "meillä" ja sitten siellä on liigatuomari kun taas mestis tuomari vislaa liigapelissä. Pistää vähän miettimään. Toivottavasti jääkiekkomatsien kunkussa,todellisessa paikallisderbyssä Sport-Hermes ottelussa on kunnon tuomari eikä mitään H*****in Venerantaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös