Kertokaapa, että kuinka lausutaan Toews? Jostain syystä kuulostaa aivan saatanan tyhmältä tuo Antsan käyttämä Teivs, vaikka voi olla oikein lausuttukin.
On oikein lausuttu.
Onneksi Dustin Byfuglien ei ole USA:n joukkueessa.
Kertokaapa, että kuinka lausutaan Toews? Jostain syystä kuulostaa aivan saatanan tyhmältä tuo Antsan käyttämä Teivs, vaikka voi olla oikein lausuttukin.
Teivs..höpöjä..Kauheen kuuloista. Mun mielestä se pitää lausua samalla tavalla, kuin varpaat.
Niin ja kanadalaisten mielestä Selänteen nimi pitää lausua samalla tavalla, kuin se makkara.
Teemu Selänne [hookoon sininen] ?
Sihvonen varmaan kusee hunajaa kun katselee tuota USA:n hyökkäyspelaamista, huomenna urheilulehdessä artikkeli "John Tortorella - Jääkiekon nero!"
Sihvonen varmaan kusee hunajaa kun katselee tuota USA:n hyökkäyspelaamista, huomenna urheilulehdessä artikkeli "John Tortorella - Jääkiekon nero!"
En olisi uskonut sanovani tätä mutta:
Ape ja Kekäläinen on oikeastaan aika toimiva kaksikko. Kekäläistä en ole epäillytkään mutta Ape huolestutti.
Veikkauksia siitä koska Antsa huomaa, että USA on vaihtanut veskaa. Itse veikkaan, ettei huomaa ollenkaan.
Veikkauksia siitä koska Antsa huomaa, että USA on vaihtanut veskaa. Itse veikkaan, ettei huomaa ollenkaan.