Olihan tuossa ohi menneen laukauksen pompussa tuuriakin, siis se että tuli maalin sivuraudasta vielä maalin eteen.Irgl 2-4. Ihan tahtomaali.
Kyllä minunkin korvani rekisteröivät Kummolan leukojen välistä kuuluvan charmikkaan örinän siten, että kello juoksisi näissä kisoissa NHL-tyyliin, sekä muistaakseni Kummola painotti käytännön jäävän pysyvästi MM-kisoihin. Saattoihan hän päättää sen juuri siinä hetkessä mutta niin kuulin rautakanslerin puhuvan.Olenko ihan väärässä jos muistelen kuulleeni, että näissä kisoissa kellon piti käydä NHL-tyyliin alaspäin? Olisiko ollut tuossa Radio Suomen kiekkokeskustelussa viime viikolla peräti, jossa tämä erotuomariasiantuntija olisi asiasta maininnut. Voi olla, että muisti ei nyt vain pelaa, mutta olisiko jollain muulla asiasta jonkunlaista näkemystä?
Sanokaa Mertarannan mollaajat mitä hyvänsä mutta on se hyvä että Mertsi selostaa Suomen pelit.
Kyllä minunkin korvani rekisteröivät Kummolan leukojen välistä kuuluvan charmikkaan örinän siten, että kello juoksisi näissä kisoissa NHL-tyyliin, sekä muistaakseni Kummola painotti käytännön jäävän pysyväksi MM-kisoissa. Saattoihan hän päättää sen juuri siinä hetkessä mutta niin kuulin rautakanslerin puhuvan.
Ja tähän tulokseen tulit, kun kuuntelit Niki Juuselaa selostamassa EVVK Tsekki-Tanska peliä?
Mertaranta saattaa olla ärsyttävä toisinaan, mutta Juuselaan verrattuna kaikinpuolin loistava.
Niin minun pointti oli siinä, että vertaillaan jotain Juuelan selostusta EVVK Tanska-pelissä, johonkin Mertsin Suomi-pelin selostukseen jossa kotikatsomoissa olisi tunnelma katossa vaikka selostus tulisi swahiliksi.
Niin minun pointti oli siinä, että vertaillaan jotain Juuelan selostusta EVVK Tanska-pelissä, johonkin Mertsin Suomi-pelin selostukseen jossa kotikatsomoissa olisi tunnelma katossa vaikka selostus tulisi swahiliksi.
Onneksi Urheilukanava näyttää myös pelejä ja selostuspuoli siellä on parasta mahdollista laatua. Ei tarvitse näitä juuseloita niin paljoa kestää.
Mä muistin, että Urheilukanavalla pelejä selostaisi Ritari, mutta ei sittenkään ilmeisesti. Eli kuka siellä selostaa?
Kyllä ainakin urheilukanavan sivuille selostajaksi Venäjä - Italia peliin on merkitty Ritari.
Kyllä ainakin urheilukanavan sivuille selostajaksi Venäjä - Italia peliin on merkitty Ritari.
Hienoa huomata, että jääkiekon emomaa ei ole tarvinnut turvautua pompom-hulahula-tyttöihin.
Nash ja Chimera ovat vähän väärin päin, eihän tuossa muuta omituista ole. Kova on hyökkäys, kova on puolustuskin.Kohta alkaa thrilleri Kanada - Slovenia. Kanadan neljä ketjua ovat kaikki mun silmään aika omituisia: http://stats.iihf.com/Hydra/132/IHM132B02_54B_1_0.pdf
Jatketaan nyt vielä samaa aihetta. Tsekki-Tanska matsi ei ole MINULLE EVVK niin että ehkäpä sallit MINULLE vertailun ja Mertsi saa aikaan enemmän tunnelmaa vaikka vastakkain olisivat Ambomaa ja Botswana.