MM2008 otteluseuranta, 1. pelipäivä (2. - 3.5.2008)

• 20 393
  • 139
Tila
Viestiketju on suljettu.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hienoa huomata, että jääkiekon emomaa ei ole tarvinnut turvautua pompom-hulahula-tyttöihin.

Ja kaljaakin voi viedä katsomoon.

Timppa73

Jäsen
Irgl 2-4. Ihan tahtomaali.
Olihan tuossa ohi menneen laukauksen pompussa tuuriakin, siis se että tuli maalin sivuraudasta vielä maalin eteen.
Pompuista muuten tuli mieleen kaukalon laidasta on Tanskan päässä tässä toisessa erässä tullut jo 3 kenttämestarin erikoista. Liekö rännit kaupunginmiehillä vappu ojennuksessa...

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noi hallista kuuluvat yleisönhuudattamismölinät ja taukomusiikit on kyllä aina yhtä ärsyttäviä.

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tsekki näyttäisi leikittelevän tällä hetkellä Tanskan kustannuksella. Zidlicky ja kumppanit pelaavat välillä aika ovelaa ja kaunista syöttöpeliä.

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko ihan väärässä jos muistelen kuulleeni, että näissä kisoissa kellon piti käydä NHL-tyyliin alaspäin? Olisiko ollut tuossa Radio Suomen kiekkokeskustelussa viime viikolla peräti, jossa tämä erotuomariasiantuntija olisi asiasta maininnut. Voi olla, että muisti ei nyt vain pelaa, mutta olisiko jollain muulla asiasta jonkunlaista näkemystä?

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Tsekeillä useasti ollut vähän ongelmia eka pelissä mutta eiköhän tasoero tule vielä esiin.

Sanokaa Mertarannan mollaajat mitä hyvänsä mutta on se hyvä että Mertsi selostaa Suomen pelit.

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko ihan väärässä jos muistelen kuulleeni, että näissä kisoissa kellon piti käydä NHL-tyyliin alaspäin? Olisiko ollut tuossa Radio Suomen kiekkokeskustelussa viime viikolla peräti, jossa tämä erotuomariasiantuntija olisi asiasta maininnut. Voi olla, että muisti ei nyt vain pelaa, mutta olisiko jollain muulla asiasta jonkunlaista näkemystä?
Kyllä minunkin korvani rekisteröivät Kummolan leukojen välistä kuuluvan charmikkaan örinän siten, että kello juoksisi näissä kisoissa NHL-tyyliin, sekä muistaakseni Kummola painotti käytännön jäävän pysyvästi MM-kisoihin. Saattoihan hän päättää sen juuri siinä hetkessä mutta niin kuulin rautakanslerin puhuvan.

Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanokaa Mertarannan mollaajat mitä hyvänsä mutta on se hyvä että Mertsi selostaa Suomen pelit.

Ja tähän tulokseen tulit, kun kuuntelit Niki Juuselaa selostamassa EVVK Tsekki-Tanska peliä?

Mertsiin verrattuna Kaj Kunnas on hieno mies, ja varmasti kova...

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minunkin korvani rekisteröivät Kummolan leukojen välistä kuuluvan charmikkaan örinän siten, että kello juoksisi näissä kisoissa NHL-tyyliin, sekä muistaakseni Kummola painotti käytännön jäävän pysyväksi MM-kisoissa. Saattoihan hän päättää sen juuri siinä hetkessä mutta niin kuulin rautakanslerin puhuvan.

Henkilöstä en tosiaan ollut varma, mutta nimenomaan näin minäkin muistan kuulleeni, että näissä kisoissa nähdään kyseinen "sääntömuutos" ensimmäisen kerran, ja se jää pysyväksi MM-kisoihin jatkossakin. Noh, ainakin tv-ruudussa näyttäisi kello pyörivän ihan perinteisen kaavan mukaan.

tiikeri

Jäsen
Ja tähän tulokseen tulit, kun kuuntelit Niki Juuselaa selostamassa EVVK Tsekki-Tanska peliä?

Mertaranta saattaa olla ärsyttävä toisinaan, mutta Juuselaan verrattuna kaikinpuolin loistava.

Onneksi Urheilukanava näyttää myös pelejä ja selostuspuoli siellä on parasta mahdollista laatua. Ei tarvitse näitä juuseloita niin paljoa kestää.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mertaranta saattaa olla ärsyttävä toisinaan, mutta Juuselaan verrattuna kaikinpuolin loistava.

Niin minun pointti oli siinä, että vertaillaan jotain Juuelan selostusta EVVK Tanska-pelissä, johonkin Mertsin Suomi-pelin selostukseen jossa kotikatsomoissa olisi tunnelma katossa vaikka selostus tulisi swahiliksi.

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kyllähän aina toivoo, että "pikkumaa" yllättää "isonmaan". Tänään sitä ei todennäkoisesti nähdä ja toivottavasti ei nähdä huomennakaan FIN-GER pelissä.

Heh, toista se oli joskus muinoin, kun Suomi oli se pikkumaa ja kiusasi isoja. Toivo oli, että FIN-CCCP oli vain pari maalia takapakkia ensimmäiseen taukoon mennessä...

tiikeri

Jäsen
Niin minun pointti oli siinä, että vertaillaan jotain Juuelan selostusta EVVK Tanska-pelissä, johonkin Mertsin Suomi-pelin selostukseen jossa kotikatsomoissa olisi tunnelma katossa vaikka selostus tulisi swahiliksi.

Näistä evvk-peleistäkin saa kunnollisella ja piristävällä selostuksella paljon enemmän irti. Hyvänä esimerkkinä juuri Ritari Urheilukanavalla.

Makuasioita toki, mutta kyllä Niki Juusela on ihan käsittämättömän paska ja YLE senkun roikottaa kaveria mukana vuodesta toiseen.

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United

Jatketaan nyt vielä samaa aihetta. Tsekki-Tanska matsi ei ole MINULLE EVVK niin että ehkäpä sallit MINULLE vertailun ja Mertsi saa aikaan enemmän tunnelmaa vaikka vastakkain olisivat Ambomaa ja Botswana.

Onneksi Urheilukanava näyttää myös pelejä ja selostuspuoli siellä on parasta mahdollista laatua. Ei tarvitse näitä juuseloita niin paljoa kestää.

Mä muistin, että Urheilukanavalla pelejä selostaisi Ritari, mutta ei sittenkään ilmeisesti. Eli kuka siellä selostaa?

muzakian

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, St.Louis Blues, SiiPe, Koparit, Man City
Mä muistin, että Urheilukanavalla pelejä selostaisi Ritari, mutta ei sittenkään ilmeisesti. Eli kuka siellä selostaa?

Kyllä ainakin urheilukanavan sivuille selostajaksi Venäjä - Italia peliin on merkitty Ritari.

Kyllä ainakin urheilukanavan sivuille selostajaksi Venäjä - Italia peliin on merkitty Ritari.

Okei, hyvä tietää. En vain osannut heti Ritariin yhdistää kun tuossa aiemmin puhuttiin parhaasta mahdollisesta laadusta selostajan kohdalla. Eipä sinällään mitään Ritaria vastaan. Pesee kyllä juuselat ja saariset mennen tullen.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hienoa huomata, että jääkiekon emomaa ei ole tarvinnut turvautua pompom-hulahula-tyttöihin.

Sehän on harmi, näissä pakkopulla matseissa olisi ihan hyvin aikaa katsella vaikka niitä hulahula-pompom-typyjäkin.

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatketaan nyt vielä samaa aihetta. Tsekki-Tanska matsi ei ole MINULLE EVVK niin että ehkäpä sallit MINULLE vertailun ja Mertsi saa aikaan enemmän tunnelmaa vaikka vastakkain olisivat Ambomaa ja Botswana.

Se, että tämä peli ei ole sinulle EVVK on hieno asia.

Niin, minä vertasin eri selostajia ja miten he suhtautuvat selostamaansa peliin. Anssi Ritari on hieno selostaja, Niki Juusela on ihan jees ja harmiton vaihtoehto (vaikkei mikään hyväkään) selostamaan näitä massaväelle olevia joojoo-pelejä. Samoin Mertsi on ihan OK selostamaan näitä ei-Suomi-pelejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.