Mainos

MM-Saksa 2010: Päivä 5 (Otteluseurantaketju 11.5.2010)

• 19 834
  • 131
Tila
Viestiketju on suljettu.

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihmeen paljon näillä nuorillakin slovakeilla on yksilötaitoa!

Vetoo voisi kertoa vaikka Slovakia ketjussa vähän heidän junnutoiminnasta, kun käsiä heillä tuntuu olevan enemmän kuin keskimäärin uusilla suomalaispelaajilla.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Valko-Venäjän yv täyttä tuubaa. Siirrellään siirrellään, haetaan takatolpille kolmen mailan läpi. Kannattaisko vedellä vähän useammin? Taitoa löytyy, mutta kun tykätään neppailla enemmän kuin voittaa pelejä niin silloin yleensä hävitään.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Richard Panikilta loistava esityö Slovakian neljänteen maaliin. Tästä kaverista saattaa olla iloa Tampa Baylle tulevina vuosina NHL:ssä. Panik on ollut mielestäni fyysisesti kypsempi näissä ympyröissä kuin ikätoveri Tomass Tatar. Hyvin pojat ovat pelanneet.

Richard Panikilta loistava esityö Slovakian neljänteen maaliin. Tästä kaverista saattaa olla iloa Tampa Baylle tulevina vuosina NHL:ssä. Panik on ollut mielestäni fyysisesti kypsempi näissä ympyröissä kuin ikätoveri Tomass Tatar. Hyvin pojat ovat pelanneet.

Itseni on eniten yllättänyt slovakeista Vladimir Dravecky, joka on minulle ihan uusi tuttavuus. Ei hän enää mikään junnu ole, ikääkin "jo" 24 vuotta, mutta maajoukkueympyröissä uusi nimi ainakin arvokisatasolla. Taitoa tuntuu riittävän kivasti häneltäkin ja putki kulkee.

Panik on tosiaan ollut (odotetun) hyvä. Samoin myös Tatar. Näistä Panik saanut kuitenkin selkeästi enemmän vastuuta Hanlonilta.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
OT: Onko jollain muullakin ongelmia avata IIHF.comin MM-sivuja? Esimerkiksi otteluiden tilastoja en pysty itse katsomaan.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
OT: Onko jollain muullakin ongelmia avata IIHF.comin MM-sivuja? Esimerkiksi otteluiden tilastoja en pysty itse katsomaan.

Tuota piti tulla itsekin kyselemään, ongelmia täälläkin. Ei välillä suostu avaamaan edes sitä IIHF:n kotisivua, eli täälläkin ovat sekaisin kyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.