Sateentekijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Käykö Sakke pelin aikana hoidossa, kun pää on aina punasena kyllikkijooseppina.
Just just niikon teemu. Päiväkohtihoitajaksi voisit seuraavaksi hakea: "Oliko sinulla idoleita snadina?" Ketäköhän tällaiset kysymykset kiinnostaa?
Dufva siirsi vastuun eilisestä ensikertalaisille (30 % joukkueesta).
Kummelikarismaa. :D Kameroitako se jännittää vai paskat housussa muuten vaan?Jokainen voi nyt sitten itse mielessään päättää, että kuulostaako tällä hetkellä lähetyksessä nähtävä Risto Dufva voittavan huippujääkiekkomaan valmentajalta...
Kannatan ajatusta, että vaikka Pekka Virta tulisi huutamaan kiimaa ja aggrea tuohon Suomen peliin.
Vähän aikaa olen katsellut vasta, mutta Mikke on tähän mennessä nähdyn perusteella ainakin hyödyllisempi kuin Sakari potenssiin kolme.Mikael "että" Granlund. Ei mitään, ihan hyvin on vetänyt.
Kyllä se huutaminen Ristoltakin tarvittaessa onnistuu. Ehkä se ei hänen rooliinsa kuitenkaan maajoukkueessa kuulu, mene ja tiedä.
Sateentekijä onkin positiivisella mielellä tänään. Uskomatonta kitinää.
Sateentekijä onkin positiivisella mielellä tänään. Uskomatonta kitinää.
Seiska tilausmääriensä perusteella kiinnostaa tätä tyhmää kansaa ja paljonkin. Ei tätä ohjelmaa sinulle tehdä, vaan sille perus karjalalippikselle.Just just niikon teemu. Päiväkohtihoitajaksi voisit seuraavaksi hakea: "Oliko sinulla idoleita snadina?" Ketäköhän tällaiset kysymykset kiinnostaa?
Minä tiedän. Seiskaa!
Mikael "että" Granlund. Ei mitään, ihan hyvin on vetänyt.
Aivan, etenkin kun otetaan huomioon, että kaveri on nippa nappa 18 vee. Tartte kuin miettiä jotain perusnuuskahuulijunnua (tai itseään, ei sen puoleen;) suorassa lähetyksessä saman ikäisenä.