MM-matsit tv:sta/netista ulkomailla?!

  • 2 011
  • 3

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuskin olen tanakaan vuonna ainut ulkomailla asusteleva latkafriikki, joka kierii tuskissaan, kun ei peleja nay missaan. Itse olen Italiassa, jossa kiekkoa ei arvosteta yhtaan.

Siispa suoraan avunpyynto itseni ja muiden kohtalotoverieni puolesta: onko kenellakaan tietoa, mita kautta matseja voisi nahda? Viime vuonna loytyi, muistaakseni Streamilta, pari ottelua. Onko tietoa taman vuoden tilanteesta? Lisaksi, jos netissa tms. on mahdollisuus seurata matseja, kaikki tieto on erittain tervetullutta!!!

Pikaisia vastauksia odotellen...
 

finboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning Saipa Tappara
viime vuonna ainakin itavallan ekat matsit ja pari muutakin naky taalta mutta mitali peleja eivat saaneet nayttaa kun yle/iihf/teosto tai joku vastaava kielsi, en oo varma nakyyko tana vuonna mutta koita http://www.tw1.at/

Nayttaa toimivan ainakin tsekki-itavalta matsissa
 

Dani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomi, Real Madrid, Espanja, Argentiina
Jos Italiaan nakyy Kroatian tv (htv+ eli entinen htv3), niin sielta nakyy peleja.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Onkohan Yhdysvalloissa mitään muuta mahdollisuutta seurata matseja kuin #jatkoaika? Joudun viettämään yllättäen alkuviikon paikallisella länsirannikolla, ja pelottaa että Suomi ei enää pelaakaan kun kotimaahan palaan.

op777
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös