MM-kisojen viralliset sivut

  • 2 773
  • 9

bull

Jäsen
Laitetaan tänne ku tuohon maajoukkueeseen omalla tavallaan liittyy... Eli onko muiden mielestä www.mm2003.net todella luokattomasti toteutettu? Itse en sieltä löytänyt otteluohjelmaa, joukkueiden alustavia kokoonpanoja... Entä tuleekohan sieltä löytymään reaaliaikaiset ottelutilanteet sitten aikoinaan.
 

Vaicci#63

Jäsen
Olen aivan samaa mieltä. Jonkinnäköisen lohkojaon löysin 50 uutisotsikon joukosta. Nuo sivut eivät ole keskittyneet yhtään pelillisiin asioihin. Mitään kisakuulumisia tuskin kannattaa odotella...
Tyypillinen Sonera-sivusto. Suosittelen enemmin käymään Ylen kisasivuilla tai www.mm2003.org.

Onkohan Jippiin kisastudiota tulossa?
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
MM-kisasivuista

Juu, tuo www.ihwc.net on ollut viime vuosina hyvä. Ylenkin kisasivut(taidettiin muuten avata eilen) ovat noihin virallisiin verrattuna oikeastaan aivan toiselta planeetalta.
 

Vaicci#63

Jäsen
Just joo!

Todella innostunutta porukkaa Sonerassa. Sinnehän on tulvinut niitä palauteviestejä joissa on valitettu, ihan syystäkin, siitä että sivuilla ei yksinkertaisesti ole mitään jääkiekkoon itseensä liittyvää esim. pelaajia

Niinpä Sonera on pistänyt IHWC:n linkin kisasivulle.

Kaikki muu on jo kunnossa, joten tässä on se ainoa suuri häpeäpilkku näissä kisoissa!
 

Hude

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti Vaicci#63
Niinpä Sonera on pistänyt IHWC:n linkin kisasivulle.

Kaikki muu on jo kunnossa, joten tässä on se ainoa suuri häpeäpilkku näissä kisoissa!
Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että nämä Soneran palvelimella olevat mm2003.net sivut ovat alunperinkin keskittyneet kisajärjestelyistä ja lipunmyynnistä tiedottamiseen, eli ne ovat ikäänkuin kisaorganisaation kotisivut. IHWC.net on taas IIHF:n virallinen sivusto, joka luonnollisesti keskittyy jääkiekkoon ja tapahtuman markkinointiin.

Ei olisi kovin fiksua sekoittaa näitä mm2003.net sivuja vielä jääkiekkouutisillakin ja uhrata siihen lisää resursseja. Suomen kisaorganisaatio ja IIHF eivät ole kilpailevia tahoja, joten on luonnollista että linkki IHWC.net sivuille on lisätty. Vai mitä? :)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Vaicci#63


Kaikki muu on jo kunnossa, joten tässä on se ainoa suuri häpeäpilkku näissä kisoissa!

Heh.. kaikki muut eivät todellakaan ole kunnossa. Näkisitpä jäähallit, kuinka pahasti siellä ollaan vaiheessa vielä kisa-aamuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös