MM-kisojen 2013 lipunmyynti

  • 125 857
  • 392
Tila
Viestiketju on suljettu.

jaageri

Jäsen
Suosikkijoukkue
blegi
Kummolan ja jääkiekkoliiton viimeinen rahastus on lähinnä surkuhupaisaa seurattavaa. Hinnat ovat aivan käsittämättömän kovia, vaikkapa suhteutettuna siihen, että katsoin paikan päällä viime kaudella opiskelijakausikortilla 26/30 sm-liigaottelua hintaan 119€.

Itse en ymmärrä minkä takia täällä meuhkataan ja valitetaan mainoksista ja saukkosmikoista. Se nyt vaan on karu fakta, että nykymaailmassa joutuu maksamaan palveluista, eikä ns. ilmaisia lounaita ole tarjolla. Maikkarikin joutuu maksamaan mm-kisojen televisioinneista sievoisen summan, ja jollain nämäkin kulut pitää kattaa. Soitin viikko ennen kisoja Elisan asiakaspalveluun ja tilasin kaapeli-tv kortin sekä siihen kylkiäiseksi total-paketin. Hintaa tälle hoidolle tuli pyöreästi 120e (ekat 3kk 14.90€/kk ja loput 3kk 24.90e/kk). Korttilinkityksen jälkeen olen pystynyt nauttimaan mm-jääkiekosta HD-tason kuvalla. Studio-osuudet ja kaikki muukin oheissälä on hoidettu erittäin ammattitaitoisesti ja tyylikkäästi. Lisäksi näen myös kaikki formulalähetykset HD-kuvalla. Ja kaikki tämä pienellä opiskelijabudjetilla, joka on melko pieni verrattuna keskiansioisen suomalaisen tuloihin verrattuna. Toki ymmärrän ettei kaikilla ole mahdollisuutta kaapeli-korttiin ja tätä kautta näihin tarjouksiin, mutta esimerkiksi katsomonkaan kautta kisojen seuraaminen ei ole ylivoimaisen kallista.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä köyhäkin voi paikan päälle päästä hyvinkin halvalla, ehkei puolivälierämatsiin, mutta moniin muihin kylläkin. Samoin köyhän on mahdollista säästää reilu 20e Katsomon kisapassiin, josta näkee kaikki pelit sen ihanan Mertsin kanssa. Ymmärrän, että tällainen herrojen polkeminen on muodissa, mutta hieman järkeä näihin kirjoituksiin.

Onko järkee vai ei? Et tainnut ihan loppuun asti ajatella asiaa. Kaikki eivät asu Helsingissä, ei lähelläkään, huomioi siis vielä matkat, yöpymiset, ruuat jne. Perheelliselle tämä tulee ylivoimaiseksi, jos lähtijöitä on enemmänkin kuin yksi. Monelle jo yhden matkaan saattaminen halvempiin matseihin on voimainponnistus. Lisäksi niissä ei yleensä ainakaan Leijonia näy, joita juuri katsojat haluavat nähdä, ainakin suomalaiset, uskoisin.

Kisapassi. Aha...tiedät siis ,että siihen vaaditaan sellainen peli kuin tietokone. Eikä siihen käy mikä tahansa vanhempi versio, sillä kehumasi katsomo vaatii tietyn tason tekniikkaa toimiakseen. Lisäksi tietokone ei ole ilmainen ja siitä on maksettava laajakaistamaksua säännöllisesti. Pitkäaikaistyöttömillä ei kaikilla tähän ole varaa. Ainakin mitä olen jutellut ihmisten kanssa, niin asia on just näin. Kun ihmisiä potkitaan kilometritehtaaseen jatkuvasti, niin työttömien joukko kasvaa, kaikki eivät nääs pääse opiskelemaankaan. Kyllä tästä oikea ongelma kehkeytyy ajan kanssa, jos ei ole jo kehkeytynytkin. Ihmiset, joilla ei ole todellisia taloudellisia toimeentulohuolia, eivät näitä asioita ymmärrä.

Olen aina ollut ja tulen olemaan heikompien puolella ja mielestäni kirjoitukseni oli täysin aiheellinen, oli se sun mielestäsi sitten kuinka järjetöntä tahansa. Enkä kulje minkä muodin mukana, sekin on selvää.Mertaranta ei ole mun suursuosikki ollut enää aikoihin, vaikka tiettyä fiilistä nostattaakin, mutta suurimpaan osaan kansaa hänen tyylinsä puree ja mulle se on ok. Kirjoitinkin Mertsistä lähinnä heidän näkökannastaan. Muutama harva peli on tullut kolmoselta, jossa hän on ollut selostamassa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
v. 2003 pääsi Suomi-Ruotsi puolivälierään kolme kertaa halvemmalla kuin nyt Suomi-Slovakia -puolivälierään. Aika kova on kyllä inflaatio.
USA-Venäjä -ottelun hinnoittelu on yhtä naurettava. Alkaen 123,50 euroa pelistä joka alkaa kello 13 arkipäivänä.

Täällä on naputettu siitä miksi yhdestä pelistä (tai kahdesta) naristaan. Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi Jääkiekkoliitto antaa aiheen tehdä skandaalin noista puolivälierämatseista kun siihen asti meni suht ok.
 
Viimeksi muokattu:

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kyllähän noilla kalliilla lipuilla on hyvätkin puolensa:

-trokareille tulee vaikeuksia
-todella kovasti otteluun haluaville on lippuja tarjolla
-kenties laajempi joukko ihmisiä päätyy katsomaan kisoja paikan päällä sen sijaan, että sama porukka istuisi kaikki pelit läpi
-rahat menevät Jääkiekkoliitolle sen sijaan, että sivulliset tekevät bisnestä köyhien suomalaisperheiden lomamatkarahoilla

Näin vanhoina hyvinä aikoina:

trokaus 2003
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ostin itse ns. trokareilta pelipäivänä 3 lippua v. 2003 puolivälierään Suomi-Ruotsi ja maksoin niistä 100 euroa/kpl, kun niiden listahinta oli 90 euroa kappaleelta. Tämä on faktaa, ei ainoastaan trokarin hintapyyntö.
Itse näen edelleen yhdentekevänä, jos pariin peliin on hieman korkeat hinnat v. 2013 MM-kisoisssa, kun ne pelit voi katsoa TV:stä.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ihmiset, joilla ei ole todellisia taloudellisia toimeentulohuolia, eivät näitä asioita ymmärrä.

Noh, itse en lukeudu tuohon joukkoon, joten kai sitten jotain ymmärrän.

Kyllä minä tiedän, että tuo on kallista, mutta niin on monet muutkin asiat. Lähinnä tarkoitus oli sanoa, että köyhät kyllä näkevät pelin, jos sen kovasti haluavat nähdä, myös Mertsin selostuksella. Baarit, monien kuntien elokuvateatterit ja vastaavat jne...

Mitään kohuahan ei olisi syntynyt, jos kisalippu olisi maksanut 120-160e. Ei se halpaa silti siitä tekisi Rovaniemeltä kisoihin haluavalle köyhälle. Siten heidän kannaltaan on ihan yksi hailea, onko lippu 150e vai 250e, koska se on hirveän kallista joka tapauksessa.

Tiivistetysti. 1) Liput ovat kalliita. 2) On varsin järjetöntä viedä perhe puolivälieräotteluun noilla lippujen hinnoilla. 3) Olisi varsin järjetöntä viedä perhe puolivälieräotteluun 100e halvemmilla lipuilla. 4) Nykyisten lipun hintojen arvostelu on jeesustelua ja muka köyhistä välittämistä. Köyhä ihminen voisi tulla perheineen matsiin Rovaniemeltä, jos olisi säästänyt rahaa todella kauan ja lippu maksaisi max. 50e/nuppi. Tuo ei ole realistinen hinta puolivälierämatsista, mutta olisi silti aika lailla kipurajoilla kenelle tahansa köyhälle.

Jos sinä olisit Kummola, niin paljon asettaisit lippujen hinnaksi, kun täytyy kuitenkin huomioda, ettei montaa miljoonaa viitsi tehdä tappiotakaan? Niinpä.

Näiden kisojen hintapolitiikka on ollut ok. Huonompiin peleihin lippujen hinnat ovat olleet järjellisiä, huippupeleihin kalliita. Näin sen tulee ollakin ja tätä hyvin monet viime vuonna toivoivat.

Jos jotain voisi tehdä toisin, niin antaa ilmaislippuja köyhille perheille yms. Jos puolivälierän lippu maksaisi 30e, olisivat ne jo loppu ennen kuin tietokoneeton köyhä edes ehtisi lipunmyyntipisteelle.

Lisäys: Olisihan se upeaa, että kaikki suomalaiset pääsisivät nimellistä korvausta vastaan katsomaan kiekkoa ja nauttimaan kiekkokarnevaaleista. Se ei vain ole mahdollista. Ei kisoja voida pahasti tappiollisina järjestää. Siksi on valittavana kaksi tietä. Viime vuotinen jokaisen ottelun suhteellisen korkea hinta ja tämän vuoden erilaiset hinnat eri tason matseihin. Itse näen nykyisen järjestelyn viisaana. Ajatelkaa näitä asioita muinakin kuin vain jokaisen ihmisen perusoikeuksina.
 
Viimeksi muokattu:

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Noh, itse en lukeudu tuohon joukkoon, joten kai sitten jotain ymmärrän.

Kyllä minä tiedän, että tuo on kallista, mutta niin on monet muutkin asiat. Lähinnä tarkoitus oli sanoa, että köyhät kyllä näkevät pelin, jos sen kovasti haluavat nähdä, myös Mertsin selostuksella. Baarit, monien kuntien elokuvateatterit ja vastaavat jne...

Mitään kohuahan ei olisi syntynyt, jos kisalippu olisi maksanut 120-160e. Ei se halpaa silti siitä tekisi Rovaniemeltä kisoihin haluavalle köyhälle. Siten heidän kannaltaan on ihan yksi hailea, onko lippu 150e vai 250e, koska se on hirveän kallista joka tapauksessa.

Tiivistetysti. 1) Liput ovat kalliita. 2) On varsin järjetöntä viedä perhe puolivälieräotteluun noilla lippujen hinnoilla. 3) Olisi varsin järjetöntä viedä perhe puolivälieräotteluun 100e halvemmilla lipuilla. 4) Nykyisten lipun hintojen arvostelu on jeesustelua ja muka köyhistä välittämistä. Köyhä ihminen voisi tulla perheineen matsiin Rovaniemeltä, jos olisi säästänyt rahaa todella kauan ja lippu maksaisi max. 50e/nuppi. Tuo ei ole realistinen hinta puolivälierämatsista, mutta olisi silti aika lailla kipurajoilla kenelle tahansa köyhälle.

Jos sinä olisit Kummola, niin paljon asettaisit lippujen hinnaksi, kun täytyy kuitenkin huomioda, ettei montaa miljoonaa viitsi tehdä tappiotakaan? Niinpä.

Näiden kisojen hintapolitiikka on ollut ok. Huonompiin peleihin lippujen hinnat ovat olleet järjellisiä, huippupeleihin kalliita. Näin sen tulee ollakin ja tätä hyvin monet viime vuonna toivoivat.

Jos jotain voisi tehdä toisin, niin antaa ilmaislippuja köyhille perheille yms. Jos puolivälierän lippu maksaisi 30e, olisivat ne jo loppu ennen kuin tietokoneeton köyhä edes ehtisi lipunmyyntipisteelle.

Ei köyhä sirkushuveja kaipaa - sitä leipää kylläkin. Tuskin ketään työtöntä huvittaa ilmaislipulla mennä katsomaan, kuinka muut "elävät leveästi". Sosiaalipolitiikka on asia, jota ei moni tule ajatelleeksi ennen kuin itse on siinä asemassa, missä on huoli huomisesta.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kyllähän noilla kalliilla lipuilla on hyvätkin puolensa:

-trokareille tulee vaikeuksia
-rahat menevät Jääkiekkoliitolle sen sijaan, että sivulliset tekevät bisnestä köyhien suomalaisperheiden lomamatkarahoilla

Yleensä trokarit manataan alimpaan helvettiin korkeiden hintojensa takia, mutta niin viime kuin tämänkin vuoden kisoihin on saanut jokaiseen otteluun lippuja alle Kal€n listahintojen. Sen tarkemmin en tiedä mistä ovat lippunsa hankkineet, mutta ainakin nuo alakatsomoiden paikat ovat jotain sponsoreiden / yritysvieraiden paikkoja, joita ei käsittääkseni ole edes ollut yleisessä myynnissä.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Ei köyhä sirkushuveja kaipaa - sitä leipää kylläkin. Tuskin ketään työtöntä huvittaa ilmaislipulla mennä katsomaan, kuinka muut "elävät leveästi". Sosiaalipolitiikka on asia, jota ei moni tule ajatelleeksi ennen kuin itse on siinä asemassa, missä on huoli huomisesta.

En voisi enempää olla samaa mieltä. Eipä tarvitse itsekään pohtia, mennäkö vai eikö mennä, kun täytyy miettiä sitä, että ensi viikolla tosiaan pitäisi varmaan jotain syödäkin.

Juttuni ideana oli se, että mikäli joku köyhä kokisi tarpeelliseksi matsiin pääsyn, niin kova satsaus se olisi reilusti halvemmillakin lipun hinnoilla. Siten tämä jeesustelu korkeista lipun hinnoista on aivan silkkaa populismia ja pisteiden keräämistä. Erinomaisena esimerkkinä Esko Seppänen.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Juttuni ideana oli se, että mikäli joku köyhä kokisi tarpeelliseksi matsiin pääsyn, niin kova satsaus se olisi reilusti halvemmillakin lipun hinnoilla. Siten tämä jeesustelu korkeista lipun hinnoista on aivan silkkaa populismia ja pisteiden keräämistä. Erinomaisena esimerkkinä Esko Seppänen.

Tavallaan noin. Minusta tuo on sivuseikka onko köyhällä varaa mennä puolivälieriin. Kyllä raha on rahaa hyvätuloisellekin. Ei hyvätuloinenkaan heitä seteleitä roskikseen vaikka hänellä siihen olisikin varaa. 7 euroa on älytön hinta olutuopista vaikka sen ostamiseen olisi varaakin. 203 euroa on älytön hinta joka vuonna pelattavan Skoda-cupin puolivälierästä vaikka sen maksamiseen olisi varaakin. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tavallaan noin. Minusta tuo on sivuseikka onko köyhällä varaa mennä puolivälieriin. Kyllä raha on rahaa hyvätuloisellekin. Ei hyvätuloinenkaan heitä seteleitä roskikseen vaikka hänellä siihen olisikin varaa. 7 euroa on älytön hinta olutuopista vaikka sen ostamiseen olisi varaakin. 203 euroa on älytön hinta joka vuonna pelattavan Skoda-cupin puolivälierästä vaikka sen maksamiseen olisi varaakin. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Kummasti vaan noita suomalaisiakin tuolla lehtereillä pyörii. Ihmetellä täytyy, miten turisteilla on varaa a) lippuihin ja b) Suomen kalliiseen hintatasoon. Toista se varmaan tulee olemaan Valko-Venäjällä.
 

Aleksandros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tavallaan noin. Minusta tuo on sivuseikka onko köyhällä varaa mennä puolivälieriin. Kyllä raha on rahaa hyvätuloisellekin. Ei hyvätuloinenkaan heitä seteleitä roskikseen vaikka hänellä siihen olisikin varaa. 7 euroa on älytön hinta olutuopista vaikka sen ostamiseen olisi varaakin. 203 euroa on älytön hinta joka vuonna pelattavan Skoda-cupin puolivälierästä vaikka sen maksamiseen olisi varaakin. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Onhan se tyhmää maksaa noin paljon, kuten eräässä aiemmassa viestissä totesinkin. Silti näyttää siltä, että katsomo tulee vähintään lähes täyteen, joten hinnoittelu lienee ihan ok tällöin. On hinta älytön tai ei, niin katsojia silti tuntuisi riittävän ihan hyvin.

Itseäni ärsyttää eniten ihmiset, jotka ratsastavat jollain köyhän ihmisen oikeudella päästä puolivälierämatsiin, kun ei se olisi mahdollista juuri millään realistisilla lipun hinnoilla. Hyvätuloinen voi sen sijaan itse päättää, minkä arvoista mikäkin on. Keskituloinen voi sitten tehdä priorisoinnit sen mukaan, mikä itselleen on tärkeää.

Lisäys: Nythän se nähdään, millaista hintapolitiikkaa ihmiset sietävät. Jos tuo katsomo tulee edes lähes täyteen näillä hinnoilla, ei niitä tiputtamaankaan aleta. Ihmiset äänestäkööt sitten jaloillaan, vapaa valinta. Paremminhan sen pelin telkusta näkee kuin paikan päältä, ainakin minun mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kummasti vaan noita suomalaisiakin tuolla lehtereillä pyörii. Ihmetellä täytyy, miten turisteilla on varaa a) lippuihin ja b) Suomen kalliiseen hintatasoon. Toista se varmaan tulee olemaan Valko-Venäjällä.

Kovin vähän noita ulkomaalaisia kisaturisteja on täällä näkynyt. Valko-Venäjällä hinnat lienevät murto-osa Kalehinnoista, mutta sieltä voi turisteja pitää poissa muut seikat. Tai tiedä sitten. Voisihan siellä olla ihan eksoottista poiketa.
 
Suosikkijoukkue
Kaikki hyvät joukkueet.
Viime vuonna liput olivat omaan lompakkooni liian kalliit. Päätin, että ensi vuonna aion lähteä katsomaan Suomen pelejä. Sitten kun tämän vuoden hinnat tulivat julki, petyin jälleen. Ei vaan perse kestä lähteä täältä pariksi päiväksi katsomaan "huippujääkiekkoa". Totta kai Suomen pelit kiinnostavat mutta henkilökohtaisesti en ole valmis maksamaan tuollaisia summia.

Päässäni pyöri mahdoton ajatus, että näissä kisoissa ei rahastettaisi vaan saataisin katsomot täyteen. Onhan kyseessä MM-kisat! Kisat ovat kokeneet inflaatiota mutta voidaan kysyä miksi? Pelaajilla olisi varmasti mielekkäämpää pelata täydelle katsomolle joka pelissä. Näin hekin saisivat positiivisia kokemuksia ja fiiliksiä näistä höntsyistä. Tämä olisi mahdollista vain todella alhaisilla lippuhinnoilla. Tuottohan ei olisi ollut mitään verrattuna nykyiseen mutta kiekkoromantikkona olisi ollut mielenkiintoista nähdä ero, niin tuotoissa kuin yleisessä tunnelmassa, näiden ja viime vuoden kisojen välillä... Mutta turhaa spekulointia.

250€ puolivälierästä on mun mielestä täysin naurettava hinta. Siis MUN mielestä. Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Pitäkööt tunkkinsa.Mun ensimmäiset MM-kisat jää siis edelleen tulevaisuuteen. Luultavasti ne ovat Prahassa 2015, johon aion tähdätä mikäli hinnat ovat kohtuulliset.

Tämä ei ole itkuvirsi vaan mun ajatuksia. En ole katkera, ostin katsomon paketin ja olen siihen ollut hyvin tyytyväinen. Olen vain pettynyt siihen että valitettavasti kaikki pyörii vain rahan ympärillä nykyään.

Nyt rillataan.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Kovin vähän noita ulkomaalaisia kisaturisteja on täällä näkynyt. Valko-Venäjällä hinnat lienevät murto-osa Kalehinnoista, mutta sieltä voi turisteja pitää poissa muut seikat. Tai tiedä sitten. Voisihan siellä olla ihan eksoottista poiketa.

Jaa, minä olen kyllä nähnyt sekä työpaikan lähistöllä (ytimessä) sekä areenalla aika hyviäkin joukkoja slovakkeja, itävaltalaisia, latvialaisia ja toki etenkin venäläisiä kisaturisteja. En tiedä missä heitä olisi sitten pitänyt nähdä, mutta nimenomaan tänä keväänä on ollut. Viime keväänä vähemmän.
 
Suosikkijoukkue
KK
Jos sinä olisit Kummola, niin paljon asettaisit lippujen hinnaksi, kun täytyy kuitenkin huomioda, ettei montaa miljoonaa viitsi tehdä tappiotakaan? Niinpä.
Tappiota? Viime kisoista tuli 8 MILJOONAA kotiin (vai muistanko väärin) Eikö se nyt riitä vähäksi aikaa? Mielestäni tämä vuosi olisi voitu mennä hieman pienemmällä voitolla...

Liäksi viime vuonna Kummola + kumppanit sanoivat, että tänä vuonna liput ovat koko kansan hintaiset...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kaverilta raporttia: halvimmat piletit huomiseen Ruotsi-Kanada -puolivälierään 395 kr eli n. 45 euroa. Näillä mennään, Globenissa on varmasti tupa täynnä ja asia kunnossa.
 
Tappiota? Viime kisoista tuli 8 MILJOONAA kotiin (vai muistanko väärin) Eikö se nyt riitä vähäksi aikaa? Mielestäni tämä vuosi olisi voitu mennä hieman pienemmällä voitolla...

Jääkiekkoliiton toimitusjohtaja Matti Nurminen totesi kisojen alla, että näistä kisoista pyritään pääsemään nollatulokseen. Joku voisi tietysti ajatella, että on melkoinen ero viime vuoden 8 miljoonan voiton ja tämän vuoden nollotuloksen välillä, mutta Nurmisen mukaan se selittyy sillä, että valtaosa masseista tehdään finaali- ja välieräpelien myynneillä, jotka tänä vuonna siis menevät kaikki Ruotsin liitolle.
 
Suosikkijoukkue
KK
Jääkiekkoliiton toimitusjohtaja Matti Nurminen totesi kisojen alla, että näistä kisoista pyritään pääsemään nollatulokseen. Joku voisi tietysti ajatella, että on melkoinen ero viime vuoden 8 miljoonan voiton ja tämän vuoden nollotuloksen välillä, mutta Nurmisen mukaan se selittyy sillä, että valtaosa masseista tehdään finaali- ja välieräpelien myynneillä, jotka tänä vuonna siis menevät kaikki Ruotsin liitolle.

En menisi ihan uskomaan tuota lauselmaa. Kun ei ole matseja, ei ole myöskään menoja. En millään usko, että Kiekkoliitto tekee tappiota tai edes nolla tulosta näistä kisoista. Miten Ruotsi voi pitää liput puolivälierissä 45€/lippu kun niillä on myös ne finaalit? Kyllä Kummolan porukka kusettaa nyt ja pahasti.
 
En menisi ihan uskomaan tuota lauselmaa. Kun ei ole matseja, ei ole myöskään menoja. En millään usko, että Kiekkoliitto tekee tappiota tai edes nolla tulosta näistä kisoista. Miten Ruotsi voi pitää liput puolivälierissä 45€/lippu kun niillä on myös ne finaalit? Kyllä Kummolan porukka kusettaa nyt ja pahasti.

Kyllä se minustakin hieman oudolta kuulostaa enkä nyt ihan suorilta käsin osta tuota "nollatulosta". Näin se Nurminen kuitenkin jutteli. Minimitavoite oli nollatulos ja jos hyvin käy (eli rikkaita venäläisiä ilmestyy sankoin joukoin mestoille), niin mahdollisuus on tehdä voittoa luokkaa 1-2 miljoonaa. Nämäkin jutut vedin ulkomuistista sen aiemmin viittaamaani jutun pohjalta.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Nämä on varmaan ensimmäiset kisat, jossa puolivälierän liput ovat paljon kalliimpia kuin finaalin.

Tuossa pääsee tutustumaan finaalin lippuhintoihin -> ticnet

Finaalin hinnat siis pyöristettyinä 330 €, 185 € ja 70 €, jos on onnistunut lipun saamaan. Tällä hetkellä ainakin noita 185 € lippuja on vielä saatavilla.

Ruotsin huomisen puolivälierän pelin kalleimmat liput ovat 185 € ja halvimmat vähän päälle viisikymppiä. ;)

Linkki Ruotsin lipunmyyntiin

Edit: lisätty hintatietoa ja korjattu Ruotsi pelin halvin hinta lastenlipun hinnasta aikuisen lipun hintaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaverilta raporttia: halvimmat piletit huomiseen Ruotsi-Kanada -puolivälierään 395 kr eli n. 45 euroa. Näillä mennään, Globenissa on varmasti tupa täynnä ja asia kunnossa.

Rolf Paskin linkin kautta pääsee katsomaan kuinka paljon Kanada-Ruotsi-liput maksavat. 275 kr, johon kuuluu 40 kr kulut.
Eiköhän Kale taas tule kertomaan kuinka noilta paikoilta ei näe mitään, kun roikkuu katosta.
Ihmetyttää tämä touhu näiden lippujen kanssa, mutta vielä enemmän ihmettelen ihmisiä, jotka ovat lippunsa huomiseen matsiin ostaneet.

E. Siis halvimmat myynnissä olleet liput 275 kr.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kaverilta raporttia: halvimmat piletit huomiseen Ruotsi-Kanada -puolivälierään 395 kr eli n. 45 euroa. Näillä mennään, Globenissa on varmasti tupa täynnä ja asia kunnossa.

Toki Suomessa tämä uutisoidaan näin: Aamulehti

Otsikko: "MM-kisojen lippuhinnat: Suomessa 203, Ruotsissa 125 euroa".

Teksistä:
"Ruotsalaiset pääsevät jännittämään Tre Kronorin otteita 125–180 eurolla. Globen-hallin yläosassa oleville piippuhyllypaikoille pääsee viidelläkympillä."

Legendaarista.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Henkilökohtaisella tasolla yli 200e eht-tason joukkueesta on täysin posketon hinta. Näin on, vaikka ne menisivätkin kaupaksi. Ymmärrän kyllä tavallaan näitä puolustelijoitakin, koska onhan sitä elämässä vaikka minkälaisia kalliita asioita. Mutta toisinkuin kaikenmaailman golf klubit, seurapiirishitit yms, jotka hinnottelullaan pyrkivät myös säätelemään asiakaskuntaansa, on leijonia aina koitettu myydä koko kansan leijonina ja siihen yhtälöön tuollaiset hinnat eivät sovi millään tavalla. Tämän voivat myöskin hintojen puolustelijat halutessaan ymmärtää.

Viime vuonna Kummola pyysi anteeksi. Oliko sekin vain osa tätä röykeää showta? Finaaliin halvemmalla kuin puolivälierään?!?! un fuckin' believable!

ps. ei sitä nyt sitten näköjään täyteen apatiaan olekaan vielä vaipunu, kun tämä asia vielä näin paljon häiritsee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös