Johannes 10.4.2011:
Nyt lippujen hinnat ovat hulluutta ja jonkun sairaan mielen keksintöä. Johannes ei osta yhtään lippua ennen lippujen irtomyyntiä ja sen jälkeenkin ei maksa tuollaisia hintoja niistä.
Johannes 19.4.2011:
"Kummola puffaa viikon päästä aloitettavaa lippupakettien myyntiä Selänteen mahdollisella pelaamisella kotikisoissa. Toivon tietysti, että paketit menevät kaupaksi, koska se on suomalaisen jääkiekon etu, että saa rahaa käyttönsä mahdollisimman pajon, tuleviksi kausiksi. Itse en kyllä kykene enää tuollaisia hintoja lippupaketeista maksamaan ja totean kuin kola-Olli: "Ei pysty"."
Johannes 30.4.2011:
"Joku maksaa nyt Hjalliksen Areenan sivurakennuksen kustannuksia ja se joku ei ole ruotsalainen kiekkofani. Täytyy lähteä Tukholmaan katsomaan v. 2012 MM-kisoja, jos sinne tulee pelaamaan sopivia joukkueita. Näkee Suomen pelit kotisohvaltakin, vaikka en vastusta lippujen hintoja Suomessa, koska osa rahoista menee jääkiekon kehittämiseen Suomessa."
Johannes 29.1.2012:
"MM-kisojen yksittäiset liput tulevat myyntiin 30.1.2012. Suomen alkulohkon pelien liput maksavat 155-195 euroa, joka on minusta jo liikaa yhdestä jääkiekkopelistä, jos itse maksaa lipun, vaikka olisi rahaa ja on. Uskon, että ainakin Suomen pelien liput myydään loppuun, joten eivät liput ole liian kalliita, mutta eivät myöskään vastaa sitä minkä hintaiseksi itse arvostaa yhden lätkäpelin näkemisen paikanpäällä, joten väliin jää nyt nämä MM-kisat ja seuraan ne kotikatsomosta."
Johannes 31.1.2012:
"Minäkin kävin vuoden -74 kisoissa katsomassa n. 10 peliä, vaikka olin silloin 12-vuotias pikkupoika ja maksoin omista taskurahoistani liput. Olin myös seisomakatsomossa yhdessä Suomi-DDR pelissä, jossa Seppo Ahokainen teki 4 maalia. Nyt ei ole seisomalippuja ja halvin alkusarjan lippu Suomen peliin on 155 euroa. Olisiko 12-vuotias "Johannes" nyt menossa edes yhteen peliin, no ei varmasti, kun ei mene, vaikka varaa olisi myös nykyisiin lipun hintoihin. Tämä lippujen hinnoittelu on sikamaista hulluutta jääkiekkoliitolta, mutta ei väärin hinnoiteltu, koska liput menevät kaupaksi, ainakin Suomen pelien liput. Aina pitäisi olla edes pari katsomolohkoa, joihin pääsisi alle 100 euron lipuilla mukaan, ihan markkinointia ajatellen, myös Suomen peleihin."
Laitetaan lainauksena ja copy-pastena omia ajatuksia MM-lippujen hinnosta tämän ketjun alkusivulita esiin. Ei ole mielipiteeni MM-lippufarssista muuttuneet matkan varrella yhtään. Lopulta hinnatkin olivat väärin, kun piti mennä yhden hinnalla neljä lippua hintoihin, edes pienen erän verran, pariin peliin.