JOS Kalervo-setä pääseekin IIHF:n piikkipaikalle niin ei varmasti unohda..Saadaan nauttia kisafiiliksestä hamaan tappiin saakka.Se on selvää, että tulevaisuudessa Suomessa järjestettävät kisat voidaan unohtaa, IIHF ei unohda tätä farssia.
JOS Kalervo-setä pääseekin IIHF:n piikkipaikalle niin ei varmasti unohda..Saadaan nauttia kisafiiliksestä hamaan tappiin saakka.Se on selvää, että tulevaisuudessa Suomessa järjestettävät kisat voidaan unohtaa, IIHF ei unohda tätä farssia.
Se on selvää, että tulevaisuudessa Suomessa järjestettävät kisat voidaan unohtaa, IIHF ei unohda tätä farssia.
Ehkä tuossa useassa paikkakunnassa silloin oli juuri syy tämänkertaiseen. Katsojamääräthän eivät olleet kovin hyviä Turussa ja Tampereella. Minulla on jotenkin sellainen muistikuva että Helsingin hyvät yleisömäärät tulivat nimenomaan lippupakettien myynnin kautta. Olisiko ollut osuva hinnoittelu. Muilla paikkakunnilla koettiin ehkä jo silloin liian kalliiksi.
Tuossa pelissä voisi paremmalla hinnoittelulla olla oikeasti 8000-10000 katsojaa ja loistava tunnelma. Kansan kädet syyhyä kun tekisi mieli maksaa 20-30 euroa esim. noista päätypaikoista. Mut ei se kai käy kun kaikki on jo myyty, vai miten se oli.
Kale oli iltasanomien murahdellut eilisen Nybergin haastattelun jälkeen että "nyt ei voi kukaan enää valittaa että ei olisi halpoja lippuja" ja "lisää lipun hintojen alennuksia ei ole tulossa" . Go Kale!
Tampereella muistaakseni pelattiin vain jotain putoamissarjaa, joten ihan ymmärrettävääkin jos jengiä ei paljon ollut. Mutta pointtini oli se, että Helsingissäkin voisi olla paremmin väkeä jos siellä ei pelattaisi niin paljon. En tiedä.
Eiköhän tässä olla karkoitettu aika vitusti jengiä jo katsomoista näiden kisojen spedeilyillä - itse olen käynyt kaikissa kotikisoissa nuoruuteni/aikuisuuteni aikana: Parit MM:t, parit U21:t ja jopa naisten kisoissa. Saatan tulla ensi vuonna katsomaan Suomen matseja jos mulle maksetaan siitä... Yhtään vitun euroa en ole tilittämässä liiton suuntaan.
Pitäkää tunkkinne.
Maailmalla saa konsertteihin ja moniin muihin vastaaviin tilaisuuksiin lippuja n. puoleen hintaan, jos niitä on jäljellä esityspäivänä. Ette ole liikkuneet maailmalla yhtään, jos tämä käytäntö on teille vieras. Itse olen törmännyt tapaan ainakin New Yorkissa, Lontoossa ja Berliinissä. Helsinki ja Kale tietävät asiat tietysti paremmin ja myymättömien lippujen hintoja ei voi ottelupäivänä tiputtaa, ei voi, voi voi.
En ole kyllä koskaan nähnyt tällaista hinnoittelutapaa urheilutapahtumassa (mikä ei tietysti tarkoita, ettei niin voisi olla, mutta aika paljon on noita tullut MAAILMALLA kierrettyä). (Klassisissa) konserteissahan tuo on aika normaali käytäntö myös Suomessa.
Asialla on puolensa ja puolensa. Mikäli kaikki tietää, että esityspäivänä pääsee puoleen hintaan, niin tilaisuudesta riippuen on riski, että kuluttajat siirtävät ostopäätöksen esityspäivään. Tämä tietysti leikkaa myyjän tuloja roimasti. Perhetuttu kertoi Pietarin reissustaan, kun oli turisteille oma lippukassa ja venäjää osaaville omansa. Hinnat oli selvästi erilaiset ja tuttu kielitaitoisena asioi paikallisten jonossa.On siis järkevämpää, että ei myy lippuja kuin se, että myisi edes häntiä MM-lipuista kohtuuhintaan. "You are fired", sanoo Johannes Donald Trumpina.
Asialla on puolensa ja puolensa. Mikäli kaikki tietää, että esityspäivänä pääsee puoleen hintaan, niin tilaisuudesta riippuen on riski, että kuluttajat siirtävät ostopäätöksen esityspäivään. Tämä tietysti leikkaa myyjän tuloja roimasti. Perhetuttu kertoi Pietarin reissustaan, kun oli turisteille oma lippukassa ja venäjää osaaville omansa. Hinnat oli selvästi erilaiset ja tuttu kielitaitoisena asioi paikallisten jonossa.
Suomen peleissä olisi voinut pistää alakatsomot vaikka vieläkin kalliimmalla ja vastaavasti yläkatsomot selvästi halvemmalla. Toinen vaihtoehto myydä yrityksille suunnattuja paketteja lippu+muistolahja+Tiki teltta tjsp. Kun firman rahoilla mennään ei hinnalla ole ihan kauhean suurta väliä, kun tärkein motivaattori on isännän oma halu nähdä MM-kiekkoa for free.
Onko kukaan muuten kokeillut myydäänkö edes ovella halvemmalla noita lippuja näihin matseihin mitkä eivät täyty millään? Tai pääseekö Areenan ovista sisään tällaisen matsin puolessa välissä jo ilmaiseksi?