Miten tää nyt meni? Ei ihan putkeen, luulen.Kisat tullaan pelaamaan pääosin Hartwall Arenalla. Saa ottaa talteen.
Miten tää nyt meni? Ei ihan putkeen, luulen.Kisat tullaan pelaamaan pääosin Hartwall Arenalla. Saa ottaa talteen.
Kristallipalloni näyttää:
Haula-Barkov-Rantanen
Tolvanen-Borgström-Aho
Palve-Hintz-Granlund
Savinainen-Kemppainen-Puljujärvi
Lindell-Heiskanen
Välimäki-Honka
Pokka-Ohtamaa
Saros
Heljanko
Alkais jo!
Edit. Valmentajana Karri Kivi
Oli siinä hohtoa nähdä Gretzky ja Kurri paikanpäällä Suomessa 1982, vaikka Kanadalta tuli turpiin niin että tukka lähti. Kotikisoissa on kyllä oma taikansa ja tunnelmansa. Toivotaan mukaan joitakin tähtiä.Toivottavasti saadaan edes joitain tuolta maailman huipulta. Muutenkin toivon, että kaikkien maiden rosterit olisivat huomattavan paljon kovemmat kuin mitä tänä vuonna oli. Ei näitä kotikisoja liikaa kuitenkaan ole.
Miten tää nyt meni? Ei ihan putkeen, luulen.
Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa.
2.9.2021 alkaa Tampereen pelien lipunosto-oikeuden arvonta ja Helsingin pelien lipunmyynti.Milloinkahan lipunmyynti alkaa? Ymmärsin, että osa osto-oikeuksista arvotaan. Toivottavasti koronan kanssa ollaan jo sujut vuoden päästä. Ei tarvi nimittäin Tampereella pelata tyhjälle areenalle.
Hyvä huomio. Nopealla googlettelulla Tampereen hotelleissa on noin 4000 vuodepaikkaa, (mikä muuten on noin kolmasosa Kalajoen vastaavasta.) Voi tosiaan tulla vaikeuksia majapaikan löytymisessä. Pitänee ottaa mukaan joku kaveri, jolla on matkailuauto tai vaunu niin ei tarvi turvautua hotelleihunMitenköhän mahtaa Tampereen majoituskapasiteetti riittää? Ainakin Ruotsista, Tshekistä ja Latviasta on varmasti tulossa melkoinen määrä kisaturisteja. Toisaalta moni varmasti yöpyy Helsingissä, kiitos areenan (ja Tampereen) sijainnin. Miksei Hämeenlinnassakin.
Hyvä huomio. Nopealla googlettelulla Tampereen hotelleissa on noin 4000 vuodepaikkaa, (mikä muuten on noin kolmasosa Kalajoen vastaavasta.) Voi tosiaan tulla vaikeuksia majapaikan löytymisessä. Pitänee ottaa mukaan joku kaveri, jolla on matkailuauto tai vaunu niin ei tarvi turvautua hotelleihun
Tämä minun kirjoittamni luku taas löytyi sivustolta visittampere.fi. Noin 3400 huonetta ja noin 4000 vuodepaikkaa.Tilastokeskus -
www.stat.fi
Tilastokeskuksen mukaan Tampereella on (tai oli vuosi sitten) 18 majoitusliikettä, joissa 1 749 huonetta. Ajoissa kannattaa siis olla, jos kaupungin hotellissa haluaa yöpyä.
Tämä minun kirjoittamni luku taas löytyi sivustolta visittampere.fi. Noin 3400 huonetta ja noin 4000 vuodepaikkaa.
Kongressien, kokousten ja tapahtumien Tampere - Visit Tampere
Tampere on mielentila; suuren kaupungin kehittyvät palvelut ja infrastuktuuri yhdistettynä pienen kaupungin tunnelmaan ja siihen, että kaupunki on helppo ottaa haltuun kävellen. Ota yhteyttä, me Visit Tampereessa autamme sinut vauhtiin!visittampere.fi
Minulle ainakin aukeaa vain sivu, jolla voi tilata muistutuksen, kun arvontaan voi osallistua.Osallistu arvontaan, tuosta voi osallistua tuohon lippupakettien osto-oikeuksien arvontaan (vie IIHF:n sivuille).
Minulle ainakin aukeaa vain sivu, jolla voi tilata muistutuksen, kun arvontaan voi osallistua.
Joo, niinhän senkin linkin takana luki, että tästä päivästä alkaen voi osallistua arvontaan. Ehkä se iltaan mennessä saadaan auki.Niinhän tuo taisi olla, meikäläisen moka... D'oh! Vähän hankalasti muutenkin löytyi infot tuolta vaikka kovasti mainostettiin tätä päivää.
Nyt on arvonta jo auki. Joko voidaan aloittaa keskustelu lippujen hinnoista ja siitä paljonko perheellä menee kisapäivään rahaa? Spoiler alert: Tiedotteessa lukenut pari kymppiä ei ihan riitä.
Missä on auki? Laitatko linkin?