MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 493
  • 18 217

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nää kisat kyllä huipentui puolivälieriin. Vähissä ollut jännitys sen jälkeen.
Täältä luin miten mahtava homma Marokkojen ja Kroaattien jatkoonmeno oli. Itse toki toivoin Espanjan ja Portugalin jatkoonmenemistä niin olisi saatu tasokkaammat mitalipelit mutta minkäs teet.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nää kisat kyllä huipentui puolivälieriin. Vähissä ollut jännitys sen jälkeen.
Tasaisesti kisakiima laskenut vaihe vaiheelta. Alkusarja todella viihdyttävä, neljännekset pääasiassa tylsää skeidaa Espanja-Marokkoa lukuun ottamatta, puolivälierät viihdyttäviä, välierät paskoja ja finaali paskuuden huipentuma. Pronssipeli nyt ihan mukiinmenevä, mutta se nyt on pronssipeli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei ollut kuin kädet ranskiksen naamassa mut ei vaparia
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jalkapallossa vähän se huono puoli, että kaksi pikamaalia kun tulee niin peli on paketissa. Tähänkin tarvitaan jo joku allahin uusi tuleminen että tästä vielä jännäri muodostuisi.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mä oon Argentiinan veneessä, mutta silti: Yrittäkää edes ranskalaiset! Todistakaa että teistä on jotain muutakin hyötyä, kuin pakasteina.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Worst final ever
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Viimeksi finaalin jälkeen kannettiin Putler sontikan alla kentälle, ketäs nyt?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vuosi 2022 on ollut Ukrainan sodan vuoksi kyllä ihan täyttä paskaa. Jotenkin osuva päätös tälle vuodelle, että jalkapallon mm-kisat pelataan marraskuussa jossain vitun Qatarissa ja finaalissa pelaa Ranska ja Argentina.

Vuosi 2022, olit paska!
Leijonat * 2, Iivo Niskanen, Lauri Markkanen ja Wilma Murto + Topi Raitanen ovat eri mieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös