MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 317
  • 18 217

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Paredesilla on kissanelämät
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
On hollantilaisia työkavereina ja voin sanoa, että täysiä mulkkuja joka ikinen. En muuta käsitystäni ja siihen ei ole päivittäisessä kanssakäynnissä aihettakaan. Ylimielistä sakkia.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Nää on aina hyvii itkuja.
Hyvä itku on aina parempi kuin huono itku.

Moraalisen voiton lisäksi aion passata päivän lehden huomenna mikäli tuo Etelä-Amerikkalainen mukafutista pelaava lauma voittaa.

Itse peliähän en ole katsonut minuuttiakaan, mutta olen silti enemmän kartalla kuin nämä sokeat fanipojat.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hollannin kassari ois vielä käsittääkseni pilkkuekspertti. Martinezkaan ei kyllä todellakaan huono niissä ole, joten pilkuista tulisi mielenkiintoiset eittämättä
Virkkusen mukaan Noppert on torjunut 1/6 kohtaamistaan pilkuista, joten ei liene ekspertti. Martinez sen sijaan on.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Pitää muistaa, että ei toi Weghorst ole niin huono pelaaja, mitä täältäkin palstalta saa ymmärtää. Itse kuitenkin Bundesliigaa seuranneena katson tätä asiaa ehkä vähän eri laseilla ja eri näkökulmasta, kuin mitä Valioliigaa tarkasti seuraavat. Bundesliigassa kuitenkin Wolfsburgin paidassa kolme perättäistä +15 maalin kautta (17, 16 ja 20) ja toissa kaudella ennen siirtoaa iski 20 maalia Wolfsburgin paidassa ja oli Bundesliigan maalipörssin kärkinimiä.

Tuo on oikeasti kova saavutus ja myös Bunesliiga on todella hyvätasoinen sarja ja kolme perättäistä +15 maalin kautta Bundesliigassakin on oikeasti tosi hyvä suoritus ja kertoo pelaajan rutiinista ja suorituskyvystä, eikä todellakaan ole sattumaa. Ymmärrän toki, että Valioliiga-faneille Weghorst näyttäytyy huonolta ja vähän honkelilta "Burnley-flopilta", jolle vähän naureskellaan yms., mutta ei oikeasti ole niin huono pelimies, mitä tuon Englannin stintin voisi antaa ymmärtää. Ihan suht laadukas (ja ihan jopa monipuolinen, ei ole mikään pelkkä pääpelaaja tai yksipuolinen kärkimies) target-pelaaja on oikeasti kyseessä.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Tähän pakko laittaa teksti joka lukee 2010 vuoden Hollannin pelipaidassa sisäpuolella: Oranje Leeuwen!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävi miten kävi niin kyllähän weghorstin maali on vuoden sykähdyttävin urheiluhetki
Kyllä. Vitut mistään Wilma Murroista ja Mannisen kotikisojen finaalin jatkoaikamaalista, kyllä Suomen urheilun Vuoden 2022 sykähdyttävin urheiluhetki oli Hollannin tasoitusmaali jalkapallokisoissa Argentiinaa vastaan.

Mark Van Bommelista Vuoden Urheilija!
 

redpecka

Jäsen
Näitä on sikäli kiva kattoa, kun ei tartte kannustaa ketään eikö täten jännittää. Voi vaan ihmetellä ja kahtella. Tai ei kai yksikään suomalainen omaa sellaista tunnesidettä näihin maihin, että kannustaisi yhtä tahi toista muuta kuin nimellisesti.
Tavallaan joo, mutta jos ja kun ei ole ehdotonta suosikkia alussa niin draamaisen pelin kuluessa muodostuu kumminkin monesti joku symppispuoli siinä. Ei aina.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Upeat joukkueet ja upea matsi. Myös edellinen peli. Tätä lisää kiitos.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvä itku on aina parempi kuin huono itku.

Moraalisen voiton lisäksi aion passata päivän lehden huomenna mikäli tuo Etelä-Amerikkalainen mukafutista pelaava lauma voittaa.

Itse peliähän en ole katsonut minuuttiakaan, mutta olen silti enemmän kartalla kuin nämä sokeat fanipojat.

Ookei, ylistys sinulle kaikkitietävä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös