He ovat varmaan niitä onnellisia vierastyöläisiä, joita koko valtio arvostaa.Nyt siellä väkeä olikin, varmaan siirretty toisesta katsomon osasta tuonne. Saatte raippoja jos ette siirry.
Hieno maali Mbappelta.
He ovat varmaan niitä onnellisia vierastyöläisiä, joita koko valtio arvostaa.Nyt siellä väkeä olikin, varmaan siirretty toisesta katsomon osasta tuonne. Saatte raippoja jos ette siirry.
Köyhä.Elisa Viihde näköjään vähän perässä.
Köyhä.
Tärkeämpää on näyttää muille että on tuolla kuin olla tuolla. Mä en tosin kehtaisi näyttää kenellekään jos olisin Qatarissa.Ihmiset ottaa nykypäivänä selfieitä katsomossa sillä hetkellä kun oma jengi tekee maalin.
Kaikkea ei vaan käsitä vaikka kuinka yrittää.
Ottavatkohan he selfieitä myös silloin, kun sattuvat kolaripaikalle?Ihmiset ottaa nykypäivänä selfieitä katsomossa sillä hetkellä kun oma jengi tekee maalin.
Tämä on asia jota minäkään varmaan tämän palstan mittapuulla juniorina en voi käsittää. Kun mennään katsomaan futista tai lätkää paikanpäälle, niin ainakin minä katson sitä peliä enkä kännykkää. Olin viime syksynä Stadikalla katsomassa Suomi-Ranska karsintapeliä, niin parin rivin päässä oli joku teiniporukka joka vain otti kuvia pärstästään ja katseli tiktokkeja puhelimistaan, eivätkä seuranneet peliä ollenkaan. Olisi kai parempiakin tapoja saada rahoilleen vastinetta.Ihmiset ottaa nykypäivänä selfieitä katsomossa sillä hetkellä kun oma jengi tekee maalin.
Selfiet ruumiiden kanssa Instagramiin ennen kuin katotaan mikä meininki muutenOttavatkohan he selfieitä myös silloin, kun sattuvat kolaripaikalle?
Kohta toteet että nykyaika on perseestä ja palaat vanhoihin hyviin aikoihin.Vaihdoin nykyaikaan tuolta minuutin menneisyydestä.
Siihen kylkeen maksettu kumppanuus Poliisin teknisen tutkinnan kanssa.Selfiet ruumiiden kanssa Instagramiin ennen kuin katotaan mikä meininki muuten
Vähän erikoisempi "My day" - videoSiihen kylkeen maksettu kumppanuus Poliisin teknisen tutkinnan kanssa.
Kohta toteet että nykyaika on perseestä ja palaat vanhoihin hyviin aikoihin.
Kiskasee pari Kroatian verkkoon.Katoin, että eihän tuo Thuram voi enää olla pelihommissa, mutta olikin Lilianin poika.
Ei ole Rashford avauksessa.