MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 589 832
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiesitkö muuten että ns. oikea Ronaldokin oli alkujaan Ronaldinho?
Eihän ollut, oikea Ronaldo oli aina Ronaldo. Mutta se kolmio-otsa, joka tuli oikean Ronaldon jälkeen, se oli kyllä alkujaan Ronaldinho. Ja Ronaldinho oli Ronaldo Gaucho.

Olen kosmopoliitti maailmankansalainen, siksi tiedän tämmöisetkin asiat. Hämmästelkää kykyjäni.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Eihän ollut, oikea Ronaldo oli aina Ronaldo. Mutta se kolmio-otsa, joka tuli oikean Ronaldon jälkeen, se oli kyllä alkujaan Ronaldinho. Ja Ronaldinho oli Ronaldo Gaucho.

Olen kosmopoliitti maailmankansalainen, siksi tiedän tämmöisetkin asiat. Hämmästelkää kykyjäni.

Saanko nimmarin?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Erkka ja Rive muistelee lapsuuttaan ja jalkapalloaskartelujaan, Erkka on tuonut vanhan kansionsakin studioon. Koska soitetaan Tuomas Grönmanille?

Erkkakin on kosmopoliitti, hän on yhtä argentiinalainen kuin minä puolalainen.
 

Barney

Jäsen
Onhan tuo nyt saatanan kiusallista, että joku kannattaa tuollaisella intohimolla ulkomaalaista MAAJOUKKUETTA ja puhuu "meistä".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikea Ronaldo oli Ronaldo. Sitä ennen oli Ronaldao. Olen metsästä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tiesitkö muuten että ns. oikea Ronaldokin oli alkujaan Ronaldinho?
O Fenômenon kanssa näimme viimeksi Ibizalla ja nautimme hillitysti kahdet oluet samassa seurueessa.

Toinen meistä on alunperin Suomesta, ja toinen ei, ja ehkä siksi alkuperät ja muut nähdyt tai koetut perät noudattavat samaa vanhaa lakia: What happens in..., stays in...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan tuo nyt saatanan kiusallista, että joku kannattaa tuollaisella intohimolla ulkomaalaista MAAJOUKKUETTA ja puhuu "meistä".
Kyllä tuo ”meistä” puhuminen mihin tahansa joukkueeseen viitattaessa on oikeastaan aika kiusallista, ellei sitten oikeasti ole osa sitä joukkuetta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta tuntuu, että olet olekaan niin kovin puolalainen miltä vaikutat.
Olet väärässä. Minä olen juuri niin puolalainen, miltä vaikutan.

Tuntuupa mukavalta olla NATOssa ja World Cupin 16 parhaan joukkueen joukossa! Tarjoilija, yksi piwo! Ja jos tuot Zubrowkaa edes kymmenen metrin päähän minun olemuksestani, joudut ensimmäisellä junalla Osweciemiin!
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kroatia meinasi tehdä 8 sekunnin jälkeen
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Belgia aivan sekaisin alkuminuuteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös