MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 575 172
  • 18 217
Ei ollut enää tanskalaista olutta.

Pelkästään savolaista, ja heti alko kusettaan!

Voiko Argentiina ja Saksa kohdata? Pisin aika kun olen kusta pidättänyt ikinä minkään pelin aikana
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Varmaan sun syytä. Minuakin alkoi nyt tämän viestin jälkeen jotenkin Meksikon symppaaminen kiinnostamaan.

Mutta en kyllä kerro sitä hyville puolalaisille ystävilleni. Piwo. Se on puolaa. Olen maailmankansalainen.
Hieno kansa kyllä. Tuossa sain katsoa saudi pelin puolalaisten työkaverien kanssa. Oli tunnelmaa. Ihmettelin kyllä kavereille että mitä ihmeen kieltä puolalaisessa lähetyksessä puhuttiin, kun ei kurwan kurwaa kuulunut koko matsin aikana, kun tottunut töissä että joka toinen sana on KURWA!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Oikeutta nyt kiitos. Vielä on aikaa
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpas jännää.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Puolan taktiikka on ehkä paskin ja epätoimivin taktiikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Arge johtaa 2-0 ja helposti voisi olla 5-0, mutta Argella ei ole melkein tyhjistä paikoista uponnut.
 

Alejandro

Jäsen
Jos mä olisin puolalainen - kuten lähes käytännössä ja teoriassa olenkin - olisin tyytyväinen, että kotimaani on pääsemässä jalkapallon MM-kisojen alkulohkosta jatkoon, vaikka Argentiina ja Meksiko ovat samassa lohkossa. Ja olisin myös tyytyväinen NATO-jäsenyydestä. Varmaan söisin tyytyväisenä zapiekankaa, enkä häpeäisi mitään.
Itse osittain puolalaisena (joku esi-isistäni oli ilmeisesti joutunut vangiksi Taipalsaareen kolmikymmenvuotisen sodan tuoksinnassa ja sitten pokannut paikallisen mimmin) allekirjoitan tuntemuksesi täysin.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Puolan taktiikka on ehkä paskin ja epätoimivin taktiikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Arge johtaa 2-0 ja helposti voisi olla 5-0, mutta Argella ei ole melkein tyhjistä paikoista uponnut.
No näyttäähän se toimivan, kun jatkoon menossa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puolan taktiikka on ehkä paskin ja epätoimivin taktiikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Arge johtaa 2-0 ja helposti voisi olla 5-0, mutta Argella ei ole melkein tyhjistä paikoista uponnut.
Kyllä se aika hyvin näyttää nyt vaan toimivan jatkoonpääsyä ajatellen, hiuksenhienosti ja täydellisesti optimoiden.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolan bussista loppui löpö ja se murskaantui kuin pähkinä rautajyrän alla.

Argoilla ei taida mestaruuteen riittää nuo ysipaikan pelaajat. Tarvittaisiin vaikkapa futishistorian tyylikkäin keskushyökkääjä eli Batigoal tai vastaavan tyylinen striker.

Alla oleva linkki vie mainitun herrasmíeheen hius- ja muuhun tyyliin nykykondiksessa. Hoitelee bisneksiä ja pelailee golfia, jossa on myös loistavalla tasolla ikämieheksi.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös