MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 588 431
  • 18 217

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En tiedä miksi, mutta miksi minulla on Argentiinasta mielikuva, että se tekee MM-ottelussaan keskimäärin 1.08 maalia. Tuosta kun lasketaan -94 kisojen suonenveto Kreikkaa vastaan 4-0 ja Serbian 6-0 lyttäys -06 kisoissa, niin tekevät sen yhden maalin.

Mä en ymmärrä? Odotuksissa aina iloista, mielikuvituksellista, hyökkäävää jalkapalloa. Ja aina saa pettyä.

Maradonan käsimaalit maksetaan isän kädestä takaisin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
En tiedä miksi, mutta miksi minulla on Argentiinasta mielikuva, että se tekee MM-ottelussaan keskimäärin 1.08 maalia. Tuosta kun lasketaan -94 kisojen suonenveto Kreikkaa vastaan 4-0 ja Serbian 6-0 lyttäys -06 kisoissa, niin tekevät sen yhden maalin.

Mä en ymmärrä? Odotuksissa aina iloista, mielikuvituksellista, hyökkäävää jalkapalloa. Ja aina saa pettyä.

No hei Batistuta teki jo yksin kaksi hattutemppua MM-tasolla, eli kyllä siellä joskus on maalejakin tehty.

Edit. Hyvä pointti silti.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vähän karrikoiden tuo näyttää siltä, että melkein kaikki Argentiinan pelaajat vaan odottaa, että Messi tekee jotain ihmeitä. Ollut ennenkin arvokisoissa Argentiinan ongelma.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Mestarisuosikki? Millä ihmeellä. Eihän tuo kuulu top-10 näillä esityksillä. Joku Brasilia olisi jo rankonut ratkaisevasti.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hei, tolle riven narisevalle tuolille piti tehdä puoliajalla jotain.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vähän karrikoiden tuo näyttää siltä, että melkein kaikki Argentiinan pelaajat vaan odottaa, että Messi tekee jotain ihmeitä. Ollut ennenkin arvokisoissa Argentiinan ongelma.

Valitettavasti olet ainakin vähän oikeilla jäljillä. Valitettavasti vaan Messi ei ole enää se ihan sama Messi kuin joskus muinoin ja valitattavasti kaksissa kisoissa valmennus on ollut täyttä paskaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Outo peli on menossa. Väkivaltaisia taklauksia ja kummallista kukkupalloa molemmilta.

Henkisesti täysin Mexicon hanskassa ja tasurilla Argentiinan kisat on siinä. Jotenkin odottaisin pelin muuttuvan luonteeltaan aivan täysin toisella 45-minuuttisella.

Katsellaan mitä on tuloillaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä miksi, mutta miksi minulla on Argentiinasta mielikuva, että se tekee MM-ottelussaan keskimäärin 1.08 maalia. Tuosta kun lasketaan -94 kisojen suonenveto Kreikkaa vastaan 4-0 ja Serbian 6-0 lyttäys -06 kisoissa, niin tekevät sen yhden maalin.

Mä en ymmärrä? Odotuksissa aina iloista, mielikuvituksellista, hyökkäävää jalkapalloa. Ja aina saa pettyä.
Viimeksi varmaan sellaista pelanneet -94 kisoissa, kunnes Maradona laitettiin rautoihin. Ei vain ole ollut toimivaa systeemiä, josta johtuen peli on väkinäistä huikeasta pallollisesta taidosta huolimatta. Ottanut tavallaan sen Espanjan paikan (pre 2010) tähtisikermänä joka pelaa nihkeästi eikä menesty niin hyvin kuin voisi.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Vähän karrikoiden tuo näyttää siltä, että melkein kaikki Argentiinan pelaajat vaan odottaa, että Messi tekee jotain ihmeitä. Ollut ennenkin arvokisoissa Argentiinan ongelma.
Mielestäni ennen on ollut sitä ongelmaa, nyt sakkaa muuten. Siinä missä 2018 pelattiin pallo Messille ja toivottiin ihmettä, niin nyt tuntuu että Messi ei ole edes koskenut palloon ekalla puoliajalla.

Copassa mm. Di Maria pystyi omilla haastoillaan luoman tilaa Messille, ja toisinpäin. Nyt kukaan ei uskalla haastaa, vaan annetaan se helppo kaverille ja odotetaan sitä yhtä haastoa joltain, jota kukaan ei tee.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Mestarisuosikki? Millä ihmeellä. Eihän tuo kuulu top-10 näillä esityksillä. Joku Brasilia olisi jo rankonut ratkaisevasti.
USA ja Kanadakin myllyttäisi ihan 6-0.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Argentiinan maajoukkueessa näkyy selvästi että puuttuu nopeutta ja kaksinkamppailuvoimaa. Se pelkkä tekninen osaaminen riittää vaan tietyn pitkälle. Siihen päälle vuosikausia hypetetty Messin maailmanmestaruus ja paineet Messin viimeisistä MM-kisoista niin otteet tosipeleissä todella ankeat.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pyllistetty Saksalle käytännössä yhden ainoan kerran. Kaksi muuta tasaisia pelejä tai no se ensimmäinen kyllä lähes täysin Argentiinan heiniä. Maradonan ja Sampaolin aikana joukkuetta saattoi kutsua helposti kurittomaksi ja nuo sopivat kuvaukseesi, mutta isossa kuvassa heittosi paskaa täynnä oleva provo.
Kylläpä se nyt viiltää syvältä.

Saat kaikessa rauhassa pitää mielipiteesi, minulle Argentiina on ollut koko 2000-luvun täyttä paskaa olevaa futistrollausta joka kerta, kun iso peli on ollut edessä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Mestarisuosikki? Millä ihmeellä. Eihän tuo kuulu top-10 näillä esityksillä. Joku Brasilia olisi jo rankonut ratkaisevasti.
Pitkä voittamaton putki ja vahva vire kisojen alla suhteessa kilpailijoihin, Copa American voitto, tasaisempi vastuun jakautuminen hyökkäyspään tehojen osalta, eli ei olla niin riippuvaisia Messistä. Mutta kyllä Argentiina ennen kisoja hieman ylihypetetty mielestäni oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös