Syytön minä siihen olen. Itse toivoisin naiskauneutta tuonne enemmänkin, myös katsomoon.Nämä on miesten MM-kisat.
Syytön minä siihen olen. Itse toivoisin naiskauneutta tuonne enemmänkin, myös katsomoon.Nämä on miesten MM-kisat.
Kristiina Ronaldiina.Kuka se on?
En voi auttaa asiassa.Syytön minä siihen olen. Itse toivoisin naiskauneutta tuonne enemmänkin, myös katsomoon.
Niinhän se taitaa olla. Ehkä siellä naisten kisoissa sitten.En voi auttaa asiassa.
Mutta mitä tulee C. Ronaldon maalimääriin niin onko sillä nyt 7 maalia MM-kisoissa, ei siis lähelläkään kärkeä.
Klose 16Varmasti on hyvät mahdollisuudet, tosin hyvin mahdollista, että Ronaldo tekee sen pari maalia näissä kisoissa.
Ei tiedä ei, mutta kun katsoo Ranskan joukkuetta niin aika helposti voi sanoa että ovat mestaruussuosikkeja myös 2026. Saksa ei ollut enää mestaruussuosikki -18 tai nyt -22.No eipä näistä tiedä, Thomas Müllerilla oli 10 maalia 24-vuotiaana mutta viime kisoissa ei sitten tullutkaan yhtään lisää.
Joo itse muistelin tuota vain hatusta. Mutta CR maalit taitaakin olla pääasiassa niissä merkityksettömissä maaotteluissa.Klose 16
Oikea Brasilialainen Ronaldo 15
Gerd Muller 14
Just Fontaine 13
Pele 12
Bubbling way under: Messi 7, Cristiano Ronaldo 7
En usko että C. Ronaldo nousee kärkeen näissä kisoissa. Eikä Messikään vaiks onkin parempi kahdesta.
Heihei! Tökeröllä tavalla jätit kyllä Gerdin etunimikaiman Thomasin (10 maalia) mainitsematta bubbling under -osastosta, mutta annetaan tämä nyt anteeksi :) Kaikki mahdollisuudet sille on, että Thomas nousee tuonne TOP-5 joukkoon, se ei vaadi kuin pari maali. Kenties 33-vuotiaana Thomasin viimeiset kisat, joten Klosea tuskin pystyy uhkaamaan, ellei nyt pelaa ihan mahtikisat ja Saksa etene todella pitkälle.Klose 16
Oikea Brasilialainen Ronaldo 15
Gerd Muller 14
Just Fontaine 13
Pele 12
Bubbling way under: Messi 7, Cristiano Ronaldo 7
En usko että C. Ronaldo nousee kärkeen näissä kisoissa. Eikä Messikään vaiks onkin parempi kahdesta.
Neljässä vuodessa ehtii tapahtua paljon. Voihan se olla että eivät pääse edes kisoihin, perseilevät kuten Italia parit karsinnat putkeen.Ei tiedä ei, mutta kun katsoo Ranskan joukkuetta niin aika helposti voi sanoa että ovat mestaruussuosikkeja myös 2026. Saksa ei ollut enää mestaruussuosikki -18 tai nyt -22.
Ja lisäksi Mbappen katto tasona on korkeammalla kuin Mullerilla.
Saudit muuten ottaneet aiemmin täyden ilon irti tuosta Argentiina-voitosta. En kyllä tiedä, miksi tuo ovi piti heittää hittoon, mut vittuuks siinä.
Saudit muuten ottaneet aiemmin täyden ilon irti tuosta Argentiina-voitosta. En kyllä tiedä, miksi tuo ovi piti heittää hittoon, mut vittuuks siinä.
En kyllä tiedä, miksi tuo ovi piti heittää hittoon, mut vittuuks siinä.
No sinäpä sen sanoit, Klose oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Ronaldo ja Messi ovat maalintekijöinä ja pelaajina ihan eri tasoa kuin Klose. Klose kuitenkin pelasi Saksan kanssa, joka meni neljä kertaa peräkkäin neljän parhaan joukkoon. Maksimipelit tuli siis Kloselle neljistä eri kisoista.Neljässä vuodessa ehtii tapahtua paljon. Voihan se olla että eivät pääse edes kisoihin, perseilevät kuten Italia parit karsinnat putkeen.
Ei se Klosekaan nyt mikään valovoimaisin stara ollut, mutta hyvin oli oikeassa paikassa oikeaan aikaan kun maaleja tehtiin.
Vuoden 2026 Argentiina-voittoa odotellessa.No mietippä itte, jos Suomi olisi MM-kisoissa ja voittaisi Argentiinan, niin mitä kaikkea mahtaisi lentää. Siinä on yksi valmiiksi repsottava ovi pientä.
Itsehän olen niin kalman kankea muutenkin ja pulssikin tuntuu pelien aikana about just ja just, että tuskin olisin omaa ulko-oveani nostellut irti ja käynyt nakkaamassa hankeen karjuntojen saattelemana. Tai vaikka olisikin, niin näillä keleillä ja sähkön sekä lämmityksen hinnoilla olisi saattanut alkaa kaduttaa aika lailla välittömästi, ja pirun paljon. *Hymiöt tähän perään :DNo mietippä itte, jos Suomi olisi MM-kisoissa ja voittaisi Argentiinan, niin mitä kaikkea mahtaisi lentää. Siinä on yksi valmiiksi repsottava ovi pientä.
Lähinnä täällä on mielestäni lennellyt sekalaista irtaimistoa ikkunoista ja parvekkeilta juuri silloin kun Suomi EI ole voittanut, esimerkiksi jääkiekon arvokisoissa...No mietippä itte, jos Suomi olisi MM-kisoissa ja voittaisi Argentiinan, niin mitä kaikkea mahtaisi lentää. Siinä on yksi valmiiksi repsottava ovi pientä.
Lähinnä täällä on mielestäni lennellyt sekalaista irtaimistoa ikkunoista ja parvekkeilta juuri silloin kun Suomi EI ole voittanut, esimerkiksi jääkiekon arvokisoissa...