Jos sinulla on varaa siihen ja minulla ei, niin sinun täytyy antaa C More -tunnuksesi minulle.Hahaha huh onneks en oo köyhä.
Terveisin,
vasemmisto-Grainger
Jos sinulla on varaa siihen ja minulla ei, niin sinun täytyy antaa C More -tunnuksesi minulle.Hahaha huh onneks en oo köyhä.
No kyllä se alkulohkoissa on hyvä tukimies Argentiinalle. Pudotuspeleissä* sit Dybalaa koko rahalla kentälle.Messille ei taida MM-kisat sopia. Pelas kyllä ihan hyvin tänään.
Tuo nyt on vain mielipide. Asiantuntijapiireissä on tiedostettu jo pitkään, että argoilta on puuttunut kohta kaksi vuosikymmentä johtava pelaaja, joka osaa voittaa.kun saudit puolestaan lähtee rohkeasti pelaamaan suurena altavastaajana Argentiinaa vastaan.
Pitää kyllä valittaa johonkin. Minun verorahoilla Yle näitä pyörittää ja laatu heikkenee. Lisäksi eivät näytä edes kaikkia pelejä, joten yhden ottelun hinta on kalliimpi mitä aiemmin.Maikkari vie noin 6-1 Yleä näissä kisoissa. Valtaisaa ryöpytystä.
No joo, mutta toisaalta nyt rahaa jää muuhunkin kuin potkupalloon. Sillä rahalla saadaan yksi kolumni somevaikuttajista verkkoon enemmän!Pitää kyllä valittaa johonkin. Minun verorahoilla Yle näitä pyörittää ja laatu heikkenee. Lisäksi eivät näytä edes kaikkia pelejä, joten yhden ottelun hinta on kalliimpi mitä aiemmin.
Asiantuntijapiireissä on tiedostettu jo pitkään, että argoilta on puuttunut kohta kaksi vuosikymmentä johtava pelaaja, joka osaa voittaa.
KO jo ensimmäisessä erässä. Oot julma miäs! :D
Aika rasittavaa trollausta taas. Säälittävää vajota Leinon tasolle..
Sillä erotuksella, että oma viestini on ihan faktaa. Aika hiljaista on oikeissa arvokisoissa ollut sitten Diegon.Aika rasittavaa trollausta taas. Säälittävää vajota Leinon tasolle..
Mun mielestä ihan hauska. No oonkin outo.
Sillä erotuksella, että oma viestini on ihan faktaa. Aika hiljaista on oikeissa arvokisoissa ollut sitten Diegon.
Missä kohdassa kirjoitin niin?Kaikki ei ole aina yhdestä miehestä kiinni. Mutta se tästä.
Hmm okei. Aika pihalla saa olla jalkapallosta jos ei ymmärrä Messin suuruutta.