Tarkoitat Veli Tammista Kupittaan viheriöillä
Luonnollisesti puhun miehestä joka keksi jalkapallon.
Tässä hengessä todettava että Puolan sekä Meksikon veljet tekevät itsestään pieniä. Siellä on Argentiina hävinnyt Saudeille.
Tarkoitat Veli Tammista Kupittaan viheriöillä
Olikohan 1998 kisat, kun Hernandez tuli vaihdosta sisään ja Mertsi tai joku muu selostaja oli aivan pähkinöinä. "Nyt se tapahtuu! EL MATADOR tulee kentälle!"
Luonnollisesti puhun miehestä joka jalkapallon.
Tässä hengessä todettava että Puolan sekä Meksikon veljet tekevät itsestään pieniä. Siellä on Argentiina hävinnyt Saudeille.
Heh hauska virhe. Don ei tee tommosia. Hän on virheetön.
Tein itsestäni pienen ja siirryn metsän reunan viereisen risukasan läheisyyteen.
Meksikolle sen sijaan saisi tämä ottelu kääntyä.
Kyllä sieltä kohta joku vaaleakutrinen ja sinisilmäinen eurooppalainen alkaa purnaamaan asiasta, koska se tuntuu olevan juuri heidän etuoikeutensa.Puolafanit larppaa katsomossa tuollaiset rätit päässä. Miksei kukaan valita että kulttuurista omimista?
Harmi kun eivät juhli neljän tuulen hatut päässään, niin räjähtäisi Suomi-Twitterkin.Puolafanit larppaa katsomossa tuollaiset rätit päässä. Miksei kukaan valita että kulttuurista omimista?
¡Viva Zapata!Viva la Mexico! Viva la Mexico!
Itse menen kyllä joulupukkina joskus noihin kisoihin.Harmi kun eivät juhli neljän tuulen hatut päässään, niin räjähtäisi Suomi-Twitterkin.
Harmi kun eivät juhli neljän tuulen hatut päässään, niin räjähtäisi Suomi-Twitterkin.
Kerran oon todistanut "saamelaisnuoren" saarnan neljän tuulen hattuun pukeutuneelle pojalle. Ei sitten osannut enää vastata mitään kun poika alkoi puhumaan saamea.Saamelaisnuoret on mielenkiintoinen porukka.
Nunnuka nunnuka lai lai lai.Kerran oon todistanut "saamelaisnuoren" saarnan neljän tuulen hattuun pukeutuneelle pojalle. Ei sitten osannut enää vastata mitään kun poika alkoi puhumaan saamea.
Mää haluun nähdä tänään edes yhden maalin vielä. Noh, luotan Australiaan
Ja 90+27minuutilla rankkarista 2-0Voittaa Mbappen 1-0?