Aika usein, kyllä.Jalkapallo on uskomattoman tylsä laji, jossa ei tapahdu mitään.
Sama fiilis. 22-vuotta sitten olen viimeksi ylipäätään katsonut jalkapalloa ja heti perään tänään. Ihan viihdyttäväksi tämä meni. Tosin olisi riittänyt kun olisi alkanut katsomaan kun peliä oli jäljellä 10 minuuttia. Sit alko tapahtuu!Huikea matsi ollut vaikka homma vaikutti vähän lässähtävän alussa. En futista pahemmin seuraa ja tämäkin on ollut eka kokonainen ottelu jonka olen katsonut kisoissa mutta ei ole tarvinnut pettyä.
Myönnän, sanoin. Ihminen on erehtyväinen. Mä häpeän.Niin sanoiko joku että tää on tylsä matsi?
Ronaldolla on niin pehmeä kosketus palloon, ettei edes nykytekniikan huippuanturit pysty reagoimaaan kosketukseen...Vähintäänkin hiuksilla
Ei kiroilla.Putain!
portugalin paidassa tosipeleissä ihan tuhnu, se oli pointtiMitkäs ne on esim chämppäreissä? Kumpikin on huikeita pelaajia.
Ja pilkku
Juuri näin, saa vain nauttia kun on itselle paskan hailee kumpi voittaa. Kyllähän tämä ottelu tulee jäämään futiksen historiaan aivan kaikkien aikojen suurimpien ottelujen joukkoon..Aika hieno peli. Onneksi ei ole mitään väliä kumpi voittaa. Saa vain nauttia