Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Isoista ovista vaan pihalle. Kohta pitää jo rautakanslerin päästä jäälle
Ja jos ei jätä niin vaimo sanoo ” Turpa kii tai tulee penalttia!”Toi dumari vetää varmaan kokemuksen syvällä rintaäänellä. Se on vaimonsa kanssa kylillä kulkiessaan, ja seksikkään nuaren herkkukinkun nähtyään, todennut että vaikka paikkaa olis niin paree ku jättää viheltämättä.
Miksei futiksessa ole dumarilla koskemattomuutta?
Lämmetkää marokkolaiset ihan rauhassa. Hrvatska voittaa, turha koittaa.
"Oon pari kertaa sen virheen tehny ja voin kertoo että sanomista tulee..."Ja jos ei jätä niin vaimo sanoo ” Turpa kii tai tulee penalttia!”
Tottakai Kaijalla on! Kiva että tunnet Kaijan.Joko Kaijalla on torijuhliin Modricin paita?
Ässien mukana MoDossa 1993, Kreikka 1995, Virossa 1997 ja 2007, joista jälkimmäinen oli surullinen kerta sekä Tromssa 2022. Tukholmassa tai ainakin sen edustalla lukuisia kertoja, mutten muista niistä mitään.Oletko sinä muka kosmopoltiitti ja maailman matkaaja? Kerros nyt ensin missä olet käynyt ja kenen kanssa ennen kuin rupeat kompetenssista puhumaan.
Me pyöritetään monen sadantuhannen miljoonan juttua, ja te tulette minulle naureskelemaan.Kyllä oli taas niin vitun hieno idea FIFAlta laittaa Qatarin mies viheltämään. Viheltänyt tässä turnauksessa ainoastaan USA - Wales ottelun eikä mitään muuta. Tietävät siis varmaan toimistollakin, että tämä mies ei ole hyvä tuomari koska ei MM-kullan kannalta mitään merkittävää viheltänyt. Pakko kuitenkin laittaa pronssipeliin jotta saadaan Qatar maailmankartalle!
Käsittääkseni juuri nyt on saatu viimeiset rakenteet kasaan kisoja varten, huomenna alkaa purku.Jokos ne purkaa tuota stadionia? Eikös se tehty jostain konteista ja jostain karjalapäkeistä?
Voisin itse, jos olisin tuomarina, nostaa korttia noista.Vituttas dumarina tuo jatkuva lääppiminen
Heiluttelee korttia vaan niin kyllä se loppuu tai pelaajat loppuu kentältäVituttas dumarina tuo jatkuva lääppiminen