Mainos

MM-kisat 2022 – liveseuranta

• 629 328
  • 18 146

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nähtäisiinköhän pronssipelissä Allah to Allah-maali?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanokaa mun sanoneen, tosta Mbappesta kuullaan vielä. Luulen, että hänestä tulee vielä erittäin hyvä jalkapallon pelaaja.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ranska on nyt sitten Brasilian, Hollannin, Argentiinan ja Saksan seurana saavuttanut vähintään kaksissa peräkkäisessä kisoissa finaalipaikan. Näistä Hollanti ei ole mestaruutta onnistunut voittamaan. Mielenkiintoinen finaali tulee. Argentiinalla ja Messillä on varmasti aivan hirvittävä voitonnälkä, kääntääkö se vaakakupin Argentiinalle.

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ranska vie pelejä huonompinakin päivinä. Finaalissa voi hyvin tulla paras peli kun ei sitä vielä olla ihan nähty. Argentiina pelasi parastaan jo semeissä. Toisaalta asetelma huutaisi Messin uralle kruunua, vaan onpa noita päättynyt kyyneleihinkin.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Uuh, jos olisin kuopiolainen teinityttö, niin varmaan lähtisin Rogerin kyytiin perjantai-iltana. Tai ehkä noihin läppiin siellä syttyy joku muukin.
Ainakin ensi perjantaina Roger on humalassa, sillä Kärpät pelaa A-junnurosterilla Tapparaa vastaan. Tuskin siis ajelemassa kylilä. Tai no mistä sitä tietää. Edes Roger itse.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Uuh, jos olisin kuopiolainen teinityttö, niin varmaan lähtisin Rogerin kyytiin perjantai-iltana. Tai ehkä noihin läppiin siellä syttyy joku muukin.
Ei ole onneksi tarvinnut teinityttöjen perässä juosta sitten omien teinivuosien, kyllä säkin sen sitten huomaat kun isoksi kasvat <3

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy