Kuinkas monta Pedro-tarinaa sulla on?
Siihen aikaan kyllä ei vetänyt ihan samanlaista roolia kuin nyt, koska pakkohan tässä nyt on jokin "hahmo" olla päällä nykyään.
Kuinkas monta Pedro-tarinaa sulla on?
Rennosti vaan, toimitetaan pelivälinettä maalille ja ukkoa sinne eteen niin hyviä asioita tapahtuu. Ja oman maalin edessä tarjolla vain makuupaikkoja.Ei kai Marokolla mene nyt lataus yli? Ekassa erässä ei tosiaan varaa jäähyillä.
Oletko siis sellainen kosmopoliitti?Minä Marokkolaisena olen MArokon puolella, olenhan käynyt Marokossa!!
Ensinnäkin Porissa ei pala tänään yhtään mitään, mutta sunnuntaina sitten juhlitaan Messin mestaruutta.En ole yhtään kenenkään fanipoika, mutta jos joku sieltä arvosteli Messiä, tuota Hollanti pelissä karvansa näyttänyttä pikkusielua, niin voin minä sitten hiukan fanittaa! Eläköön Modric, Porin torilla palaa tänään punavalkoiset soihdut!
Vain toinen on EU-maa. Päätös on siis näin eurooppalaisena helppo.Kumman puolella tässä nyt kuuluu olla? Ranska on Euroopassa, mutta en oikein diggaa silti siitä. Marokko on Marokko, vähän kuin vesirokko tai tuhkarokko. Haluan kunnon finaalin näihin kisoihin niin ehkä Ranska sopii siihen sitten paremmin.
Marokolla täysi hallinta pelistä.
60 minuutin paine.
Nykyään tulee niin hirveän huonosti seurattua mitään seurajoukkuefutista, että astun varmaan miinaan, sillä mulle Pedro tarkoittaa MM & EM-voittajaa Barcelonan Pedroa. Mutta siitä on niin paljon aikaa, että Pedroja on varmaan tullut bussillinen sen jälkeen.Kuinkas monta Pedro-tarinaa sulla on?