Tää yks kaveri tekee kyllä Ranskan symppaamisesta missään pelissä, kyllä ihan helvetin vaikeaa. Ihan älyttömän vastenmielinen ja arogantti tapaus.
Avaa nopeasti, jos haluat avata sen ennen Ranskan maalivahtia.Saako jo avata kaljan?
Ois pitäny jo. Mä vedin jo yhdet glögivodkakännitkin tänään jo, nyt jo selvinnyt. Pitäisköhän ottaa toiset?Saako jo avata kaljan?
Olis kyllä hyökkäyspelin riemuvoitto :DMarokko hoitaa kyllä tämmöset rupusakit. Onko Kroatia-Marokko finaali?
Tätä kun katselee niin pitää lähteä baariin. Ei riitä kaljat kotona ja viinistä tulee pää kipeäksi.Ois pitäny jo. Mä vedin jo yhdet glögivodkakännitkin tänään jo, nyt jo selvinnyt. Pitäisköhän ottaa toiset?
Saa. Itse avasin juuri Uuden-Englanin Nahkamiehen.. loistavaa ipaaSaako jo avata kaljan?
Minä kuulin sen, että 2 minuuttia lisäaikaan.Miksi selostaja ensin sanoi että lisäaikaa tulee 2 min?
Lineker 1990 Kamerunia vastaan?Vain hölmöt pistää saman miehen kahdesti laukomaan. Tuore laukoja parempi.
Samoin ihan liian hyvä menestyminen.On kyllä häpeäksi maansa jalkapalloperinteille tuo Englannin kaatuilu ja tuomarille elehdintä.
Tää yks kaveri tekee kyllä Ranskan symppaamisesta missään pelissä, kyllä ihan helvetin vaikeaa. Ihan älyttömän vastenmielinen ja arogantti tapaus.
Joo, olihan tuo sellainen sukupolvien trauma -rankkari.Saattaa se rankkari pyöriä monen painajaisissa loppuiän.
Englannilla on vasta joku 482637 noita jo varastossa, ni ei paljoa tunnu yks lisää.Joo, olihan tuo sellainen sukupolvien trauma -rankkari.