MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 455
  • 18 217

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Jotain linjaa kiitos näihin. Rankkari oli kyllä Messiltä hieno.

Argentiina on ehkä suurin mestarisuosikki, mutta muistutetaan nyt siitä, että aika monta tasapeliä karsintoihin mahtui, ja Euroopan maista ovat kohdanneet vain Italian Finalissimassa.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Saudi-Arabia toistaiseksi laadukkain aasialainen joukkue, vaikka maalin päästikin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ronaldon ja Messin läpsyttelyn erona taitaa juuri nyt olla se, että Messistä kuitenkin on iloa omalle joukkueelle. Tai en minä tiedä Ranskan sarjasta mutta oletan.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Ronaldon ja Messin läpsyttelyn erona taitaa juuri nyt olla se, että Messistä kuitenkin on iloa omalle joukkueelle. Tai en minä tiedä Ranskan sarjasta mutta oletan.
En ole oikeastaan ikinä tykänny Ronaldon kusipäisestä asenteesta kentällä, vaikka kieltämättä mies osaa jalkapalloa pelata. Messillä on sentään nöyryyttä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis emmää mistään mitään tiärä, mutta eikö toikin ollu selvä paitsio...?

edit. Jaa tiämmää näämmä jotaki...
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lautarolta varsin makoisa kaappi. Syöttö tuohon oli aika seksikäs.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
LautaEero aloittaa oman matkansa kohti maalikuninkuutta, (kyllähän tuo häneltä maaleja syö kun Messi vetää pilkut.)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Häh. Eikö Messi tossa ollut paitsiossa eikä maalintekijä? Eikä Mr. M osallistunut tai jaa en mä tiedä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Argentiinan nykyinen koutsi vaikuttaa vähän rauhallisemmalta kaverilta kuin se neljän vuoden takainen sekopää, joka heilui miten sattuu koko ysikymppisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös