Ei pelaa majossa enää.Missä voimahyökkääjä Hulk penkiltä tuomaan suoraviivaisuutta brassien näpertelyyn?
Ronaldo oli aktiiviaikoinaan varmaan noin 80-kiloinen. Nyt hän on kuvien perusteella helposti 130-kiloinen. Voisi toki olla edelleen kova boksipelaaja, kunhan ei tarvitsisi paljon liikkua. Puolustajat jyräisi ainakin pelkällä massalla.No ei varmasti ole 50 kiloa liikaa, jotain rajaa näihin. Tekisi vieläkin joka pelissä helposti.
Helposti kun oli satakiloinen uran ehtoopuolella.Ronaldo oli aktiiviaikoinaan varmaan noin 80-kiloinen. Nyt hän on kuvien perusteella helposti 130-kiloinen. Voisi toki olla edelleen kova boksipelaaja, kunhan ei tarvitsisi paljon liikkua.
Minä olen 130 kiloinen järkäle. Ronaldo näyttää minuun verrattuna lähinnä kuoropojalta!Ronaldo oli aktiiviaikoinaan varmaan noin 80-kiloinen. Nyt hän on kuvien perusteella helposti 130-kiloinen. Voisi toki olla edelleen kova boksipelaaja, kunhan ei tarvitsisi paljon liikkua.
Ymmärräthän, että puhumme nyt siitä brasilialaisesta kolmiotukasta, emmekä Cristiano Ronaldosta?Minä olen 130 kiloinen järkäle. Ronaldo näyttää minuun verrattuna lähinnä kuoropojalta!
Pluskokoiset naiset ovat myös normaaleja. Eli ihmisiä.Ennen ihmiset oli lihavia, nykyisin pluskokoisia.
Ei näitä nyt sääntökirjan mukaan vihelletä.Levonen laitto pillin taskuun.
Sama. Kunhan menevät brassien päätyyn.Toivottavasti tällä jatkoajalla saadaan maaleja aikaiseksi. Aivan sama, kumpaan päähän ne tulevat.