MM-kisat 2022 – liveseuranta

• 618 300
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kumpaa jengiä kosmopoliitit kannattaa?
Olen työskennellyt erään kroaatin kanssa Pakistanissa, mutta paljon enemmän historiaa minulla on brasilialaisten kollegojen kanssa, joten tänään olen brasilialainen.

Tällaista on kosmopoliitin elämä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Brasilia alkoi pelaamaan.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt on hulinaa, heti kun siellä kuultiin että minä kosmopoliitti olen brassien puolella niin siellä pistettiin kaasu pohjaan.

Ja sit katellaan videoita. Jaa, ei ollu penalti, vaan paitsio.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heittäisivät oman pään rajaheiton keskitykseksi maalille.
Nyt tuodan vielä Thorkildsen näihin rumiin puheisiin mukaan. Kohta varmaan on huulirasvahiihtäjätkin. Näitä juttuja voi hei lukea lapsetkin, ajatelkaa nyt perkele mitä kirjotatte tänne!

npc

Jäsen
Olen työskennellyt erään kroaatin kanssa Pakistanissa, mutta paljon enemmän historiaa minulla on brasilialaisten kollegojen kanssa, joten tänään olen brasilialainen.

Tällaista on kosmopoliitin elämä.
Mä olin -96 eräässä kroaattibaarissa Itävallassa kattomassa kun kroatit ekan kerran osallistuivat EM-skaboihin itsenäisenä valtiona. Pelasivat hyvin. Olen hängaround-jäsen kosmopoliittikentällä. Brasseihin ei ole mitään kontaktia ollut, vielä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Duracell-pupu vei taas pallon brassien päähän. Hieno ukkeli tuo.

Nick Neim

Jäsen
Nyt tuodan vielä Thorkildsen näihin rumiin puheisiin mukaan. Kohta varmaan on huulirasvahiihtäjätkin. Näitä juttuja voi hei lukea lapsetkin, ajatelkaa nyt perkele mitä kirjotatte tänne!
Joku Juuhauk sieltä heti pistäisi MM-kisaennätykset uusiksi ja juoksisi 90 minuutissa 25 kilometriä, samalla kun joku Jörgeni nostaisi penkistä enemmän kuin muut maajoukkueet yhteensä

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kroatian Juho Olkinuora ei höntyile.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vähemmän yllättäen Raphinha vaihtoon. Ei taaskaan ollut mitään annettavaa joukkueelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy