En ole kosmopoliittia, joten kannatan sitä joukkuetta, joka ei filmaa.Kumpaa jengiä kosmopoliitit kannattaa?
En ole kosmopoliittia, joten kannatan sitä joukkuetta, joka ei filmaa.Kumpaa jengiä kosmopoliitit kannattaa?
Olen työskennellyt erään kroaatin kanssa Pakistanissa, mutta paljon enemmän historiaa minulla on brasilialaisten kollegojen kanssa, joten tänään olen brasilialainen.Kumpaa jengiä kosmopoliitit kannattaa?
Raportoin just nää ihan käsittämättömän rumat kiroiluviestit, jos ette nyt lopeta tätä Norja-vouhotusta!Olispa Norja skaboissa.
Raportoin just nää ihan käsittämättömän rumat kiroiluviestit, jos ette nyt lopeta tätä Norja-vouhotusta!
Raportoitu, ignoroitu, miitattu ja ghostattu.Norjassa on ihanaa. Norjalaiset ovat ihania. Muutan Reykjavikiin ja haen Färsaarten kansallisuutta.
Heittäisivät oman pään rajaheiton keskitykseksi maalille.Olispa Norja skaboissa.
Raportoitu, ignoroitu, miitattu ja ghostattu.
Nyt tuodan vielä Thorkildsen näihin rumiin puheisiin mukaan. Kohta varmaan on huulirasvahiihtäjätkin. Näitä juttuja voi hei lukea lapsetkin, ajatelkaa nyt perkele mitä kirjotatte tänne!Heittäisivät oman pään rajaheiton keskitykseksi maalille.
Mä olin -96 eräässä kroaattibaarissa Itävallassa kattomassa kun kroatit ekan kerran osallistuivat EM-skaboihin itsenäisenä valtiona. Pelasivat hyvin. Olen hängaround-jäsen kosmopoliittikentällä. Brasseihin ei ole mitään kontaktia ollut, vielä.Olen työskennellyt erään kroaatin kanssa Pakistanissa, mutta paljon enemmän historiaa minulla on brasilialaisten kollegojen kanssa, joten tänään olen brasilialainen.
Tällaista on kosmopoliitin elämä.
Joku Juuhauk sieltä heti pistäisi MM-kisaennätykset uusiksi ja juoksisi 90 minuutissa 25 kilometriä, samalla kun joku Jörgeni nostaisi penkistä enemmän kuin muut maajoukkueet yhteensäNyt tuodan vielä Thorkildsen näihin rumiin puheisiin mukaan. Kohta varmaan on huulirasvahiihtäjätkin. Näitä juttuja voi hei lukea lapsetkin, ajatelkaa nyt perkele mitä kirjotatte tänne!