Se on helppo hymyillä kun ei tarvitse kuin istua kyydissä.Näytti hymyilevän vapautuneesti
Mun mielestä Sveitsi ei ole ollut noin huono mitä numerot taululla ovat?
Pikkuisen parempaa onnea, niin peli voisi olla 2-1? I assume
Niin tai näin aina väärinpäin, eli mennään vaan vitun Ronaldo ajatuksella eteenpäin.Se on helppo hymyillä kun ei tarvitse kuin istua kyydissä.
Toi on se Nirvanan rumpali, se joka näyttää kauheen paljon samalta myös Foo Fightersin laulajan kanssa.En tiedä minkä punkbändin laulaja tuossa @Kaukalonreunan laittamassa kuvassa on, mutta on kyllä hämmentävän paljon samaa näköä Portugalin Pepen kanssa
Sä oot niin ihku. Tosimies.Joo. Kerro huomenna taas kaikille kavereille että arvaattekos mitä, taas eilen olin tosi kova jätkä intternetissä. Ne on hienoja tarinoita kaikkien mielestä.
Red Hot Chili Pepe's. Ainakun keikkailevat niin porukkaa menee lasarettiin.En tiedä minkä punkbändin laulaja tuossa @Kaukalonreunan laittamassa kuvassa on, mutta on kyllä hämmentävän paljon samaa näköä Portugalin Pepen kanssa
Joo. Kerro huomenna taas kaikille kavereille että arvaattekos mitä, taas eilen olin tosi kova jätkä intternetissä. Ne on hienoja tarinoita kaikkien mielestä.
Ottaako miesten tanssiminen edelleen koville? Kuitenkin itse tanssit umpikännissä kapakoissa aina kun irti pääset?Portugali ei tunnu ollenkaan niin ärsyttävältä porukalta, kun kiiltokuvapoika istuu penkillä. Jos nyt vertaa vaikka eiliseen Brasiliaan ja niihin hevonvitun tanssikuvioihin.
Kuka vitun Ronaldo?