Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tuosta kun korvaa Brasilian Kroatialla, niin sitten näyttäisi oikein hyvältä.Brasilia-Argentiina ja Englanti-Sveitsi välierät.
Tuosta kun korvaa Brasilian Kroatialla, niin sitten näyttäisi oikein hyvältä.Brasilia-Argentiina ja Englanti-Sveitsi välierät.
On muuten huomattavasti kovempi tahti, mitä tuossa äsken päättyneessä Marokko - Espanja pelissä.Sitten linnan juhlien liveseurantaan.
Äärettömän paljon jännittävämpää kuin edellinen futismatsi.Sitten linnan juhlien liveseurantaan.
Itsekin, siksi harmittaa että Espanja tippui, mielummin 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla kun omalla kuudentoista-rajalla makoilua koskematta palloon.Minä rakastan futista ja siksi olen onnellinen että Espanjan neiteilijät tippuu, vittu jos hyökkäämisen anti on 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla niin pelatkoon vaikka Mypaa vastaan
Pyh. Espanja sai mitä tilasi, kun eivät ole tarpeeksi suoraviivaisia. Toki tämän vuoden joukkue oli heikoin aikoihin, mutta silti.Espanja sai mitä tilasi, kun taktikoivat Saksan ulos.
Jaaha, Espanja putosi. Havahduin tilanteeseen vasta nyt, koska seurasin the Verdict -leffaa, joka on huomattavasti mielenkiintoisempi kuin Espanjan ja Marokon välinen ottelu.
Peliä en katsonut, mutta jos Marokkoa vastaan saat 77%:n pallonhallinnalla koko pelissä yhden laukaksen kohti maalia, et ansaitse päästä jatkoon.
Ok, jos Espanja ois tehnyt maalin 5 min jälkeen niin loppupelin olisivat iloisesti hyökänneet varmaan, tai sit 24000 syöttöä keskialueella lähimmälle miehelle.Itsekin, siksi harmittaa että Espanja tippui, mielummin 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla kun omalla kuudentoista-rajalla makoilua koskematta palloon.
Saat olla onnellinen aivan kaikessa rauhassa. Sinä arvostat makoilua omissa, niin ettei pallolla edes yritä tehdä mitään. Minä arvostan, että edes yrittää pallolla hakea niitä paikkoja ja tänään aivan helvetin huonolla menestyksellä.Minä rakastan futista ja siksi olen onnellinen että Espanjan neiteilijät tippuu, vittu jos hyökkäämisen anti on 7000 syöttöä keskiympyrän kohdalla niin pelatkoon vaikka Mypaa vastaan
Teki rankipotkuissa enemmän maaleja kuin Espanja? Ja itse siis olin Espanjan puolella.Miten mielestäsi Marokko ansaitsee 23 % pallon hallinnalla jatkopaikan?
Onko Dalot parempi kuin Cancelo tai William parempi kuin Neves? Mielestäni ei.Santos näköjään kasvattanut ballsit, ja nyt kun tosipelit alkaa mennään sillä parhaalla avauksella peliin.
Sinä varmaan Marokon valmentajana olisit lähtenyt 4 kärjellä Espanjaa vastaan.Saat olla onnellinen aivan kaikessa rauhassa. Sinä arvostat makoilua omissa, niin ettei pallolla edes yritä tehdä mitään. Minä arvostan, että edes yrittää pallolla hakea niitä paikkoja ja tänään aivan helvetin huonolla menestyksellä.
Eipä silti, Marokolle ansaittu jatkopaikka ja itseään saa Espanja syyttää.
Teki rankipotkuissa enemmän maaleja kuin Espanja? Ja itse siis olin Espanjan puolella.
Onhan tuo tänä syksynä ollut vähintään samaa tasoa. Ainakin joku aika sitten oli Dalotilla paremmat tilastot. Enkä tässä nyt julista, että Dalot olisi mitenkään selkeä valinta avaukseen mutta nykyvireessä ihan perusteltu.Onko Dalot parempi kuin Cancelo
En. Marokon valmentajalta juuri oikea lähestymistapa ja se johti jatkopaikkaan. Ei tässä siitä edes puhuttu.Sinä varmaan Marokon valmentajana olisit lähtenyt 4 kärjellä Espanjaa vastaan. Ja VITTU makoilusta puheen ollen, mua on vituttanut koko 2000-luvun manolojen makoilu joka hipaisunkin jälkeen. Espanjan pelaajien kipukynnys yhtä kova 6-vuotiaalla tytöllä. Tuo jos joku pilaa jalkapallon, ei se että joku puolustaa kurinalaisesti selkeästi vahvempaa vastustajaa vastaan.
Maalintekopeli. Tänään Espanja oli siinä sysipaska.Tietysti näin. Mikä peruste pallonhallinta prosentti on jatkoon menolle jos häviää rankkukisassa?