MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 510
  • 18 217

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ryan Giggs ollut yllättävän näkymätön tässä ottelussa.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
McKennien laskisin samaan joukkoon. Destillä on potentiaalia. Muuten aika tasapaksu porukka.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
Ainoa "tähti", jonka muistan, on Freddy Adu, jota pidettiin ihmelapsena ja suunnilleen Pelen reinkarnaationa (ainakin innokkaimpien fanien mielessä) jokunen vuosi sitten. Nykyisestä rosterista en osaa sanoa yhtään mitään.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pääseekö Wales edes keskiviivan yli tuossa jenkkien 60 minuutin paineessa?
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Vähän sen oloinen peli, että jenkit voittaa 2/3 maalilla tai Wales iskee viimeisellä vartilla 1-0 maalin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Manic Street Preachersin jäsenet (James Dean Bradfield, Nicky Wire, Sean Moore) ovat walesilaisia.
Potkupalloilijoista Craig Bellamy ja Mark Hughes olivat myös aika kovia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
Freddy Adu taitaa olla lähimpänä tähtistatusta. Hype oli kova jo pojan ollessa 14-vuotias. Mutta häntä ei kuitenkaan valittu näihin kisoihin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sir Anthony Hopkins.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös