Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kukaan ei katsoisi.Miksei näissäkin kisoissa olisi Saukkonen äänessä meille köyhille ja Mertaranta sitten porvaripuolella?
Kukaan ei katsoisi.Miksei näissäkin kisoissa olisi Saukkonen äänessä meille köyhille ja Mertaranta sitten porvaripuolella?
Miksei näissäkin kisoissa olisi Saukkonen äänessä meille köyhille ja Mertaranta sitten porvaripuolella?
Joo, "Luke nussi Parkenilla":DKoska ns. jalkapalloasiantuntijaväki on parempaa sakkia kuin karjalalippiskansa
Tätä se on tämä pohjois-amerikkalaisten peli, aivan järkyttävää sikailua ja siellä sitten suu käy jatkuvasti. Voi herra paratkoon.
Tom Brady.Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
McKennien laskisin samaan joukkoon. Destillä on potentiaalia. Muuten aika tasapaksu porukka.Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
Los Angelesin organisaatiossa.Pelaako kukaan USA:n pelaaja USA:n pääsarjassa?
Sekoitat nut footballin mittayksikköpaskajefuun!!Tom Brady.
Ainoa "tähti", jonka muistan, on Freddy Adu, jota pidettiin ihmelapsena ja suunnilleen Pelen reinkarnaationa (ainakin innokkaimpien fanien mielessä) jokunen vuosi sitten. Nykyisestä rosterista en osaa sanoa yhtään mitään.Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
Timothy DaltonKuuluisia walesilaisia:
Ryan Giggs
Balen veljekset Gareth&Christian
Tom Jones
Jimmy Wales
Walesin prinsessa DianaKuuluisia walesilaisia:
Ryan Giggs
Balen veljekset Gareth&Christian
Tom Jones
Jimmy Wales
Walesin prinsessa Diana
Freddy Adu taitaa olla lähimpänä tähtistatusta. Hype oli kova jo pojan ollessa 14-vuotias. Mutta häntä ei kuitenkaan valittu näihin kisoihin.Kertokaapa mulle hölmölle, että onko jenkeillä oikeastaan ketään varsinaista futistähteä, paitsi Chelseassa pelaava Pulisic? Ainoa jonka tunnistin oli Sargent..
James Deani ja Batistiini.Manic Street Preachersin jäsenet (James Dean Bradfield, Nicky Wire, Sean Moore) ovat walesilaisia.
Potkupalloilijoista Craig Bellamy ja Mark Hughes olivat myös aika kovia.
Vähän sen oloinen peli, että jenkit voittaa 2/3 maalilla tai Wales iskee viimeisellä vartilla 1-0 maalin.
Olisi ollut hienoa nähdä KuPSin kasvatti näissä kisoissa.Freddy Adu taitaa olla lähimpänä tähtistatusta. Hype oli kova jo pojan ollessa 14-vuotias. Mutta häntä ei kuitenkaan valittu näihin kisoihin.